x

Psie menu w polskich restauracjach

Kategoria: Twój biznes - wiedza    24.08.2021

Widok gościa przy restauracyjnym stoliku wraz z czworonożnym pupilem u boku nikogo już nie dziwi - pozwala na to coraz więcej lokali. Psiaki częstowane są wodą i nierzadko specjalnym menu. I to nie tylko w Międzynarodowy Dzień Psa, który obchodzimy 26 sierpnia.

Ponad 7.6 mln psów – tyle jest ich w Polsce. I chociaż zazwyczaj nie możemy zabrać swojego czworonożnego przyjaciela do teatru czy kina, to w przypadku gastronomii coraz więcej lokali otwiera się na psich gości. Standardem jest miska z wodą dla pupila. Niektóre psiolubne miejsca poszły o krok dalej i proponują właścicielom czworonogów zamówienie specjalnych psich dań.

Z okazji Międzynarodowego Dnia Psa, marka PsiBufet nawiązała współpracę z restauracjami w Warszawie (ORZO Pl. Konstytucji, ORZO Koneser, Kafka, Jaś i Małgosia) oraz w Poznaniu (Przyjemność). Tego dnia każdy z psiaków odwiedzających restaurację otrzyma świeży, pełnoporcjowy posiłek PsiBufet za darmo.

– Psiaki zawsze są mile widziane w każdej restauracji ORZO. Dlatego w ten wyjątkowy dzień chcemy szczególnie o nie zadbać. Już we czwartek, 26 sierpnia każdy gość, który odwiedzi dowolne ORZO w Warszawie ze swoim pupilem otrzyma dla niego posiłek za darmo. PsiBufet udostępnia do wyboru cztery smaki: jagnięcinę, wołowinę, kurczaka oraz indyka. Na pewno nawet wybredne psiaki będą zachwycone z takiego poczęstunku – mówi Maciej Żakowski, co-founder ORZO.  

W stałej ofercie psie menu od marki PsiBufet można spotkać w kilkunastu lokalizacjach w całej Polsce. Pierwszą knajpą, która zdecydowała się na wprowadzenie takiego menu było klimatyczne miejsce na mapie Łodzi - Ciasno jak w ulu.
– Od początku tworzenia naszej restauracji mieliśmy wizję stworzenia miejsca rodzinnego, ciepłego, do którego można również zabrać czworonogi. Od momentu, gdy zobaczyliśmy ofertę PsiBufet stwierdziliśmy, że idealnie do nas pasuje. Nasi goście bardzo się cieszą, jak pupile mogą jeść razem z nimi – mówi Kamil Andrysiak, z Ciasno jak w Ulu.

Następnie do grona dołączyło Trójmiasto: pierogarnia Mandu oraz restauracja White Marlin.
– Od początku działalności MANDU psiaki zawsze były u nas mile widziane. Pomysł poszerzenia oferty o menu dla psiaków przyszedł nam do głowy spontanicznie. Wybór padł na PsiBufet. Zbilansowane, lekkostrawne, gotowane jedzonko dla psów w 100% spełnia nasze prywatne oczekiwania (i naszych czworonogów). Nie wyobrażaliśmy sobie wprowadzenia innej, niesprawdzonej przez nas karmy, której nie bylibyśmy pewni – wyjaśnia Agnieszka Aleniewska, manager regionalny Pierogarnia MANDU.

W codziennej ofercie menu dla psiaka od PsiBufet można również znaleźć w następujących restauracjach: Warszawa - BOTA Bistro, Bez słowa
Gdańsk - Mandu Oliwa, Mandu Centrum
Gdynia - Mandu, Brooklyn Pizza
Sopot - White Marlin
Łódź - Ciasno jak w ulu
Białystok - Baristacja
Zakopane - STRH
Wrocław - Aula

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Subway rozważa sprzedaż i podbija swoją cenę

Franczyzowa sieć barów szybkiej obsługi z kanapkami, sałatkami i wrapami szuka nowego właściciela. Pertraktacje są wciąż na wczesnym etapie, ale mówi się, że sieć warta jest ponad 10 mld dol. Cenę sieć podbija dzięki transformacji lokali.

Trzy hot dogi na sekundę. Największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce? Żabka!

Sprzedaje średnio trzy hot dogi na sekundę. Rekordy sprzedaży notują też panini oraz kawa, od niedawna dostępna w kawonamencie. Plany Żabki są jeszcze szersze!

W 2023 roku pustki w restauracjach? Polacy mocno ograniczą wydatki na gastronomię [BADANIE]

Obserwacje i obawy lokali potwierdzają liczby. Z powodu trudnej sytuacji ekonomicznej oszczędności gospodarstw domowych najbardziej odbiją się na wydatkach na rozrywkę i jedzenie na mieście - wynika z badania firmy doradczej Bain & Company.

Trendy na globalnym rynku żywności i napojów 2023 - raport firmy Mintel

Firma Mintel ogłosiła cztery kluczowe trendy, które będą kształtować globalny rynek żywności, napojów i gastronomii w roku 2023 oraz w perspektywie pięciu i więcej lat. Raport zawiera analizę zmian w zachowaniach konsumentów i strategiczne rekomendacje, które pomogą podjąć decyzje biznesowe.

Upfield Professional zmienia nazwę na Violife Professional

Violife Professional to teraz nowa nazwa Upfield Professional. Zmiana jest związana ze zwiększeniem zaangażowania firmy Upfield w promowanie produktów roślinnych dla branży gastronomicznej.

Astronomiczne rachunki za gaz. Pizzeria w Gdańsku: opłaty nas dobijają, zamykamy lokal

Gdańska pizzeria New Port z końcem 2022 r. otrzymała rachunek za gaz w wysokości 72 tys. zł. Siedmiokrotnie więcej niż zwykle, a to tylko jeden z problemów finansowych tego lokalu. Pizzeria ogłosiła tymczasowe zamknięcie, bo na pomoc rządu małe, lokalne biznesy nie mogą liczyć.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

Czego potrzebuje teraz konsument? Czy zmieniać portfolio? Jak się z nim komunikować? Czy to jest moment na wprowadzanie nowości? Opowiada Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej