x

#NaDachu: wakcyjny fine dining w Neo(n)Bistro

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    13.08.2021

W każdy sierpniowy weekend najwybitniejsi szefowie kuchni w Polsce zapraszają na kolacje w restauracji Neo(n)Bistro, na dachu parkingu hotelu Novotelu w samym sercu warszawy.

Zdjęcie: materiały prasowe
Zdjęcie: materiały prasowe
W pierwszy weekend sierpnia Goście Neo(n) Bistro mieli okazję skosztować m.in. faszerowanego kwiatu cukinii ze słonecznikiem, limonką i szczypiorem oraz wołowiny z foie gras. Kulinarną gwiazdą wieczoru był Tomasz Łagowski z restauracji Belvedere, który zapewnił obecnym niesamowite, findiningowe doznania. W nadchodzący weekend stery Neo(n) Bistro przejmie wielokrotnie nagradzany szef kuchni Sebastian Olma, który zaserwuje Gościom m.in. wędzonego pstrąga potokowego na kalarepce z czarnym kawiorem warzywnym, barszcz z prażonych jabłek grójeckich na domowym zakwasie oraz smażone pierożki z młodym twarogiem, kurkami i bulionem grzybowym. Sebastian Olma swoje doświadczenie zdobywał pracując z Gordonem Ramsayem i Tomem Aikensem.

20 oraz 21 sierpnia kubki smakowe Gości rozpieszczać będzie  Iwona Niemczewska, nagradzana m.in. tytułem Kulinarnej Osobowości Roku. Na stołach pojawi się mnóstwo m.in. cieciorka siekana z kuminem, podana z bakłażanem, filet z kaczki marynowany w jabłkach z ryżem z beurre noisette, polany sosem creme forte oraz foundant z gorzkiej czekolady Callebaut.

Ostatnia sierpniowa kolacja (27-28.08.) będzie gratką dla fanów motoryzacji. Na parkingu wśród stolików zaparkują klasyczne i nowoczesne modele samochodów marki Maserati oraz Ferrari. Szefem kuchni tego dnia będzie Edoardo Mallozzi, który na co dzień stoi na czele kuchni katowickiej restauracji La Squadra Ristorante. Przygotuje włoską kolację w trakcie, której Goście skosztują m.in. pasty z włoską wędzoną szynką, sosem pomidorowym, dodatkiem Parmigiano Reggiano D.O.P, wegetariańskiej lasagne oraz tiramisu z kremem z pistacji.

O Neo(n) Bistro
Neo(n) Bistro jest pierwszą próbą po-lockdownowej redefinicji fine diningu. To seria jednorazowych kolacji wiodących polskich szefów kuchni organizowanych przez twórców Nocnego Marketu oraz Festiwali Restaurant Week i Fine Dining Week i odbywających się w na co dzień niedostępnych przestrzeniach Warszawy. Niepowtarzalnym doświadczeniom towarzyszą odpowiednia oprawa i serwis, które twórczo łamią historyczne i nowoczesne standardy najwyższej sztuki kulinarnej gościnności.

Kolacje będą odbywać się od lipca do września 2021 r na dachu hotelu Novotel przy ulicy Parkingowej. Miejsca można rezerwować online na stronie  http://neonbistro.club. Należy wybrać liczbę osób, datę, godzinę oraz jedno z dwóch menu. liczba miejsc ograniczona.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Gęsina Na Św. Marcina

Od 8 listopada do 1 grudnia potrwa XI edycja slowfoodowej akcji "Gęsina na św. Marcina". Wybierzemy najlepsze polskie restauracje, które w tym okresie będą serwować przynajmniej trzy dania z gęsiną. Do udziału w imprezie Slow Food Polska zaprosił w tym roku ponad 100 restauracji.

Gdzie można zjeść w święta w Warszawie?

#ŚwiętujŚwięta - Restaurant Week zaprasza okołoświątecznie do restauracji w Warszawie

Premiera kolekcji Nespresso Ispirazione Italiana

W środę, 29 stycznia odbyła się premiera najnowszej kolekcji kaw Nespresso - Ispirazione Italiana. Goście spotkania przenieśli się do słonecznych i pełnych kawowego aromatu Włoch.

Festiwal filmowy: co pić między seansami?

Jeśli jesteś właśnie lub będziesz na 44. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych, to odpowiedź jest prosta - kawę.

Marcin Przybysz i gościnnie Michał Kuter zapraszają na urodziny Epoki

Swoje pierwsze urodziny restauracja Epoka uczci wyjątkowymi kolacjami na cztery ręce, przygotowanymi przez szefów Marcina Przybysza (Epoka) i Michał Kutera z poznańskiego A nóż widelec. Z okazji jubileuszu stworzyli 15-przepisowe menu degustacyjne, które będzie serwowane tylko przez 4 dni.

Jak Coca-Cola wykreowała współczesne symbole Bożego Narodzenia. 100-lecie kampanii świątecznych marki

Już od stu lat Coca-Cola kreuje sugestywną wizję Bożego Narodzenia - jej pierwsze świąteczne reklamy sięgają roku 1920. To właśnie ta marka upowszechniła współczesny wizerunek Świętego Mikołaja. Jak kampanie firmy wpłynęły na nasze postrzeganie świąt?

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej