x

Zdrowa Krowa w katowickim Centrum Handlowym Libero

Kategoria: Miejsca    03.08.2021

Marka Zdrowa Krowa poszerza portfolio o nowy lokal w katowickim Centrum Handlowym Libero. Założenie tego konceptu to street slow food skierowany do klientów galerii handlowych. Otwarcie planowane jest na jesień 2021 roku.

Zdjęcie: materiały prasowe
Zdjęcie: materiały prasowe
– W tym miejscu, obok smacznych burgerów w wersji mięsnej oraz wegańskiej, będziemy serwować też wyjątkowej jakości street foodowe jedzenie – mówi Robert Kuc, CEO sieci franczyzowej Zdrowa Krowa.

Uruchomienie nowego miejsca na gastronomicznej mapie Katowic to efekt umowy, jaką marka Zdrowa Krowa podpisała z Echo Investment, właścicielem Libero oraz m.in. takich obiektów, jak Face2Face Business Campus w Katowicach, Fuzja w Łodzi, czy MidPoint71 we Wrocławiu. Otwarcie planowane jest na jesień 2021 roku.

– W naszym portfolio obok restauracji slow food fast oraz restauracji smile&wine pojawia się trzeci koncept, który zlokalizowany będzie w strefach food court galerii handlowych. Wybór Libero nie jest przypadkowy. Na południu Katowic, gdzie przy ulicy Jankego od pięciu lat funkcjonuje już nasza restauracja slow food fast, jesteśmy dobrze znani wśród mieszkańców dzielnic Piotrowice, Ligota oraz Bażantowo. Jesteśmy przekonani, że wielu z nich chętnie skorzysta z naszej oferty podczas zakupów w Libero – mówi Robert Kuc. –  Zdobytym know how będziemy się dzielić z franczyzobiorcami, którzy będą chcieli prowadzić podobne punkty w innych galeriach handlowych w kraju – dodaje.

Galeria Libero jest kolejnym miejscem, gdzie jeszcze w 2021 roku będzie można odwiedzić Zdrową Krowę. W najbliższych miesiącach marka otworzy swoje lokale także w innych lokalizacjach. W Cavatina Hall w Bielsku-Białej będzie działać restauracja połączona z – po raz pierwszy – rozbudowaną częścią kawiarnianą, obecnie trwa rekrutacja franczyzobiorcy.

Zdrowa Krowa pojawi się również w kolejnym mieście na Górnym Śląska (decyzja co do lokalizacji jeszcze nie zapadła). Na finiszu są ponadto rozmowy w sprawie lokalizacji m.in. w Łodzi oraz Gdańsku.
– Konsekwentnie realizujemy nasz cel, jakim jest 20 lokalizacji własnych oraz franczyzowych na koniec 2021 roku – podsumowuje CEO Zdrowej Krowy. – Każdy z naszych konceptów będzie miał charakterystyczne elementy identyfikacji wizualnej, aby gość od początku widział, z jaką ofertą może się spotkać. Jednocześnie, mimo wielu lokalizacji i tych samych składników, nie zapominamy o indywidualności. Aranżację każdej z restauracji dostosujemy do lokalizacji miejsca i jego historii oraz potrzeb franczyzobiorcy, aby ten dobrze się w niej czuł, bo to w końcu jego biznes –  dodaje Robert Kuc.

Zdrowa Krowa to powstała w 2013 roku w Gliwicach dynamicznie rozwijająca się sieć restauracji działająca w modelu franczyzowym, składająca się obecnie z 13 lokalizacji w całej Polsce. Jej punkty można znaleźć w kilku miastach w woj. śląskim, Krakowie, Wrocławiu, Opolu oraz Warszawie.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Bartosz Lisek ponownie otwiera Lokal na Rybę. W menu m. in. ... bawimordki

Zamknięty w kwietniu 2022 roku Lokal na Rybę Bartosza Liska wystartuje ponownie w swojej dawnej lokalizacji na początku grudnia. Wnętrze przechodzi właśnie gruntowny remont.

Jedyny taki McDonald's w Polsce. Lokal opakowany w wełniane ubranko

Restauracja McDonald's w Ustroniu została przyodziana... w wełniany kubrak. Oryginalne "opakowanie" budynku lokalu to część kampanii, która promuje zimową, sezonową ofertę Burger Drwala. Jej premiera rusza 23 listopada.

The Complex w Warszawie - miks smaków i rozrywki

The Complex to kulinarno-rozrywkowe serce multibrandowego obiektu Louvre Hotels Group w Warszawie. Przestrzeń pełną smaków i wydarzeń współtworzą trzy koncepty gastronomiczne.

Sposób na kryzys? Morski Zając - restauracja latem, palarnia kawy poza sezonem

Niektórzy restauratorzy zamiast utyskiwać na wojnę i szalejącą inflację, dywersyfikują ryzyko, przekształcając swój koncept. Morski Zając z Kuźnicy, dotąd miejsce całoroczne, w tym roku zamyka się na zimę, by skupić się na drugim biznesie - palarni kawy.

Pomysł na kryzys według Koko & Roy - delikatesy zamiast bistro

Pandemia, wojna, inflacja... Są restauratorzy, którzy się nie poddają kryzysom, a zamiast narzekać wymyślają kolejne sposoby na dywersyfikowanie lub zmianę swojego biznesu. Bistro Koko & Roy przekształciło się w delikatesy. O zmianie rozmawiamy z Anną Sytą, właścicielką biznesu.

Tauzen Pizza w miejsce Cyrulika Śląskiego - zmiana konceptu sposobem na kryzys

Dawna katowicka kawiarnia Cyrulik Śląski przeobraziła się w pizzerię inspirowaną Nowym Jorkiem. Radykalna zmiana to pomysł na radzenie sobie ze skutkami pandemii i inflacją. O tym, czy pizza sprawdza się lepiej niż kawa i ciastko rozmawiamy z Efremem Brolem, właścicielem Tauzen Pizzy.

Inne kategorie

Podcasty

Konsument, który żyje w poczuciu zagrożenia: jak z nim prowadzić dialog? [PODCAST]

Jak zmieniają się konsumenci i jak zmieniają się producenci? W jaki sposób obie te grupy odczuwają niepokoje i jak warto na nie reagować - opowiada Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu firmy Mlekpol.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej