x

Niewinni Czarodzieje 3.0 - nowa restauracja Kuby Wojewódzkiego działa już w Gdyni

Kategoria: Miejsca    27.07.2021

Niewinni Czarodzieje 3.0 w Trójmieście to lokal Kuby Wojewódzkiego i Dawida Kwidzińskiego. Pomimo niemal identycznej nazwy, nie ma nic wspólnego z dotychczasowymi konceptami gastronomicznymi dziennikarza w Warszawie oraz Wrocławiu.

Dawid Kwidziński i Kuba Wojewódzki, właściciele lokalu Niewinni Czarodzieje 3.0. Zdjęcie: archiwum prywatne
Dawid Kwidziński i Kuba Wojewódzki, właściciele lokalu Niewinni Czarodzieje 3.0. Zdjęcie: archiwum prywatne
Niewinni Czarodzieje 3.0 otworzyli się w miniony weekend w Gdyńskim Centrum Kultury Filmowej. To kolejna restauracja dziennikarza i showmana TVN, jednak pierwsza, którą stworzył wraz z nowym wspólnikiem, restauratorem Dawidem Kwidzińskim. Krótkie menu inspirowane kuchnią uliczną zawiera między innymi wybór hot dogów i dań przeznaczonych do dzielenia się w większym gronie.

– To nasz pomysł na street food w bardziej restauracyjnym wydaniu. Inspirujemy się kuchnią z całego świata. Obecnie wyczuwalny jest w menu sznyt azjatycki, ale nie będziemy ograniczać się tylko do tego – deklaruje w rozmowie z Ouichef.pl Dawid Kwidziński, współwłaściciel Niewinnych Czarodziei 3.0, który rozpoczął współpracę z Wojewódzkim po tym, jak dziennikarz rozstał się z poprzednim partnerem biznesowym.

Zdjęcie: archiwum prywatne
Zdjęcie: archiwum prywatne

Józef Krawczyk, z którym showman wcześniej budował sieć lokali, odpowiadał m.in. za koncepty takie jak Projekt 44, Warszawski Sznyt, Butchery & Grill, Sukiennice 7, Steak n Roll, Pub Guinness, Burger Bistro oraz sieć Domowe Smaki. Razem z Wojewódzkim restaurator otworzył Niewinnych Czarodziei w Warszawie oraz Wrocławiu.

– W związku z planowanym uruchomieniem własnej autorskiej sieci restauracji rezygnuję z udziału w tym projekcie. Odsprzedaję swoje udziały wspólnikowi. Nie będę już odpowiadał za jakość i styl restauracji – ogłosił w styczniu tego roku na swoim Instagramie Kuba Wojewódzki.

Niewinnych Czarodziei 3.0 ze starymi lokalami dziennikarza łączyć ma jedynie nazwa. – To zupełnie inny projekty. Chcemy być bardziej przystępni cenowo, nie odpychać zaporowymi cenami, a zachęcać dobrą kuchnią, muzyką na żywo – mówi Dawid Kwidziński.

Autor tekstu: Przemysław Ziemichód
O AUTORZE
Przemysław Ziemichód
Dziennikarz i bloger kulinarny z ponad dziesięcioletnim stażem, specjalizujący się w tematyce alkoholi. Publikował m.in. w Polsce Times, Gazecie Krakowskiej, Naszemiasto.pl, Zwierciadle, Gotujmy.pl, Polki.pl, Cookmagazine.pl. Prowadzi podcast o alkoholach Strefa Wolnocłowa oraz blog Foodiesworld.pl

Zobacz także

Bartosz Lisek ponownie otwiera Lokal na Rybę. W menu m. in. ... bawimordki

Zamknięty w kwietniu 2022 roku Lokal na Rybę Bartosza Liska wystartuje ponownie w swojej dawnej lokalizacji na początku grudnia. Wnętrze przechodzi właśnie gruntowny remont.

Jedyny taki McDonald's w Polsce. Lokal opakowany w wełniane ubranko

Restauracja McDonald's w Ustroniu została przyodziana... w wełniany kubrak. Oryginalne "opakowanie" budynku lokalu to część kampanii, która promuje zimową, sezonową ofertę Burger Drwala. Jej premiera rusza 23 listopada.

The Complex w Warszawie - miks smaków i rozrywki

The Complex to kulinarno-rozrywkowe serce multibrandowego obiektu Louvre Hotels Group w Warszawie. Przestrzeń pełną smaków i wydarzeń współtworzą trzy koncepty gastronomiczne.

Sposób na kryzys? Morski Zając - restauracja latem, palarnia kawy poza sezonem

Niektórzy restauratorzy zamiast utyskiwać na wojnę i szalejącą inflację, dywersyfikują ryzyko, przekształcając swój koncept. Morski Zając z Kuźnicy, dotąd miejsce całoroczne, w tym roku zamyka się na zimę, by skupić się na drugim biznesie - palarni kawy.

Pomysł na kryzys według Koko & Roy - delikatesy zamiast bistro

Pandemia, wojna, inflacja... Są restauratorzy, którzy się nie poddają kryzysom, a zamiast narzekać wymyślają kolejne sposoby na dywersyfikowanie lub zmianę swojego biznesu. Bistro Koko & Roy przekształciło się w delikatesy. O zmianie rozmawiamy z Anną Sytą, właścicielką biznesu.

Tauzen Pizza w miejsce Cyrulika Śląskiego - zmiana konceptu sposobem na kryzys

Dawna katowicka kawiarnia Cyrulik Śląski przeobraziła się w pizzerię inspirowaną Nowym Jorkiem. Radykalna zmiana to pomysł na radzenie sobie ze skutkami pandemii i inflacją. O tym, czy pizza sprawdza się lepiej niż kawa i ciastko rozmawiamy z Efremem Brolem, właścicielem Tauzen Pizzy.

Inne kategorie

Podcasty

Lifestyle czy zwykła konsumpcja: gdzie tu jest miejsce dla żywności [PODCAST]

Czy zakup tego bądź innego napoju czy przekąski jest emanacją stylu życia? I na ile w czasach inflacji jest miejsce na taką manifestację? Dyskutujemy z Szymonem Mordasiewiczem z GfK.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej