x

Nabór do projektu Etykiety Polskich Win

Kategoria: Wino    22.07.2021

Do połowy września potrwa nabór chętnych do uczestnictwa w drugiej edycji projektu Etykiety Polskich Win. Studenci grafiki Uniwersytetu SWPS wespół z Winoteką Ars Vini i portalem Have a Bite wezmą na kreatywny warsztat opakowania dla polskich winiarzy.

Grafika: materiały prasowe
Grafika: materiały prasowe
Jeśli produkujecie wino, jesteście managerami winnej marki lub znacie winnice, którym przydałoby się stworzenie lub odświeżenie istniejących etykiet – teraz jest na to kolejna szansa, ponieważ wystartował nabór do drugiej edycji projektu Etykiety Polskich Win.

To projekt, w którym studenci i studentki pod czujnym okiem zespołu dydaktyków Katedry Grafiki, projektantów komunikacji wizualnej i fachowców związanych z branżą winiarską oraz kulinarną będą eksperymentować z warstwą wizualną, zadając pytania, które pozwolą określić niepowtarzalny charakter przyszłego opakowania, być może etykiety, która ozdobi kolejne roczniki win. Zadanie studentów i studentek będzie polegało na tym, żeby współpracując z polskimi winnicami, wydobyć ich kapitał tożsamościowy i przedstawić go w formie etykiety.

Nabór winnic i twórców winnych marek do projektu właśnie się rozpoczął. Udział w projekcie jest bezpłatny
– W nadchodzącym roku akademickim poświęcimy czas, energię i spore zasoby kreatywności oraz umiejętności graficznych do projektowania etykiet dla tutejszych win, koncentrując się na działaniu społecznym, partycypacyjnym i zorientowanym na użytkownika. Zależy nam przede wszystkim na tym, aby tutejsze winiarstwo zyskało jasny, klarowny, wolny od sprzeczności profil wizualny przy jednoczesnym poszanowaniu odrębności każdej winnicy. Stoimy bowiem na stanowisku, że etykieta – i szerzej – opakowanie jest podstawowym nośnikiem tożsamości organizacji (marki), świadczy o jej statusie, charakterystyce oraz zapewnia oryginalność na półce sklepowej. To etykieta sprzedaje wino! – mówi dr Mariusz Wszołek z Uniwersytetu SWPS.

Żeby wziąć udział w projekcie, należy wypełnić tutaj krótki formularz.

 

 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Adam Pawłowski: Obalamy mity

Mity winiarskie są jak plotki, które wędrując od adresata do adresata, nabierają coraz nowszych wątków i przeinaczają pierwotną informację. Przyjrzyjmy się tym najpowszechniejszym i jednocześnie sprawdźmy, czy jest w nich chociaż ziarnko prawdy.

Adam Pawłowski: Przymrozek francuski

Pierwsza dekada kwietnia 2021 r. zapisze się w księgach winogrodników francuskich jako katastroficzna. Powodem jest największa od 30 lat fala przymrozków, która nie oszczędziła żadnego regionu. Zjawisko to nie pozostanie bez wpływu na jakość, ilość i niestety także na cenę francuskich win.

Najciekawsze trunki Borsa Vini Italiani 2020

33 producentów, m.in. z Abruzzo, Apulii, Kampanii, Molise i Sardynii, wzięło udział w degustacji włoskich win Borsa Vini Italiani 2020, która odbyła się 6 lutego w hotelu Westin w Warszawie.

Pierwszy Festiwal Polski Cydr Online

O trudnej miłości rodaków do cydru, o tym dlaczego wytwarzamy go tak niewiele oraz o tym, czym różni się ten trunek od wina i piwa opowiedzą właściciele 14 najlepszych krajowych wytwórni rzemieślniczych podczas Festiwalu Polski Cydr Online, który odbędzie się w dniach 21-23 maja.

KWESTIONARIUSZ SOMMELIERA: JAKUB PASTERNAK

Miłość do wina obudziła się we mnie podczas pewnego szkolenia prowadzonego przez Sławomira Chrzczonowicza. Zrozumiałem wtedy, że chcę zgłębić temat wina najmocniej jak tylko się da.

Chef & sommelier

Konflikty na linii kuchnia - sala to codzienność wielu restauracji. Antagonizmy, zamiast zbliżać, oddalają restaurację od sukcesu, dlatego lepiej postawić na współpracę między frontem a zapleczem. Jak powinna wyglądać w praktyce kooperacja dwóch doświadczonych generałów: szefa kuchni i sommeliera?

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej