x

Nabór do projektu Etykiety Polskich Win

Kategoria: Wino    22.07.2021

Do połowy września potrwa nabór chętnych do uczestnictwa w drugiej edycji projektu Etykiety Polskich Win. Studenci grafiki Uniwersytetu SWPS wespół z Winoteką Ars Vini i portalem Have a Bite wezmą na kreatywny warsztat opakowania dla polskich winiarzy.

Grafika: materiały prasowe
Grafika: materiały prasowe
Jeśli produkujecie wino, jesteście managerami winnej marki lub znacie winnice, którym przydałoby się stworzenie lub odświeżenie istniejących etykiet – teraz jest na to kolejna szansa, ponieważ wystartował nabór do drugiej edycji projektu Etykiety Polskich Win.

To projekt, w którym studenci i studentki pod czujnym okiem zespołu dydaktyków Katedry Grafiki, projektantów komunikacji wizualnej i fachowców związanych z branżą winiarską oraz kulinarną będą eksperymentować z warstwą wizualną, zadając pytania, które pozwolą określić niepowtarzalny charakter przyszłego opakowania, być może etykiety, która ozdobi kolejne roczniki win. Zadanie studentów i studentek będzie polegało na tym, żeby współpracując z polskimi winnicami, wydobyć ich kapitał tożsamościowy i przedstawić go w formie etykiety.

Nabór winnic i twórców winnych marek do projektu właśnie się rozpoczął. Udział w projekcie jest bezpłatny
– W nadchodzącym roku akademickim poświęcimy czas, energię i spore zasoby kreatywności oraz umiejętności graficznych do projektowania etykiet dla tutejszych win, koncentrując się na działaniu społecznym, partycypacyjnym i zorientowanym na użytkownika. Zależy nam przede wszystkim na tym, aby tutejsze winiarstwo zyskało jasny, klarowny, wolny od sprzeczności profil wizualny przy jednoczesnym poszanowaniu odrębności każdej winnicy. Stoimy bowiem na stanowisku, że etykieta – i szerzej – opakowanie jest podstawowym nośnikiem tożsamości organizacji (marki), świadczy o jej statusie, charakterystyce oraz zapewnia oryginalność na półce sklepowej. To etykieta sprzedaje wino! – mówi dr Mariusz Wszołek z Uniwersytetu SWPS.

Żeby wziąć udział w projekcie, należy wypełnić tutaj krótki formularz.

 

 

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej