Polski aktor, znany z takich produkcji filmowych i serialowych jak „Pitbull”, „Róża” oraz „Gambit królowej”, przez najbliższy czas będzie wspierał markę w działaniach promocyjnych, między innymi występując w spotach reklamowych realizowanych pod hasłem „Smak, do którego dorastasz”.
– Ogromnie cieszymy się, że do grona naszych ambasadorów dołączył jeden z najbardziej znanych i cenionych polskich aktorów. Jego wizerunek, ale też podejście do życia, doskonale pasuje nie tylko do naszej marki, ale i do realizowanej obecnie kampanii digitalowej – mówi Izabela Gorczyca-Tronina, frontline activation brand manager dla marki Kinley w Coca-Cola Poland Services.
W ramach kampanii przygotowano 4 etiudy video z różnymi wariantami smaków Kinleya. W każdej z nich Marcin Dorociński celebruje momenty, w których może się zrelaksować, nie przejmując się oczekiwaniami, jakie niesie życie aktora. Nie zaniedbując swoich ról, może najzwyczajniej w świecie cieszyć się wspomnianym smakiem dystansu. W serii krótkich spotów, polska gwiazda filmowa przekonuje konsumentów, że między innymi od gromkich oklasków lepsze jest tylko uznanie bliskich przyjaciół, a od zwycięstwa – świadomość, że nie zawsze trzeba wygrywać.
– Podobnie jak my, Marcin cieszy się smakiem dystansu i pokazuje, że do pewnych rzeczy każdy z nas musi po prostu dorosnąć. Niezależnie od tego kim jesteśmy i czym na co dzień się zajmujemy, z wiekiem zdajemy sobie sprawę z tego, że czasami warto zrobić dwa kroki w tył, aby popatrzeć z dystansu na daną sytuację i cieszyć się chwilą, nie myśląc o tym, co pomyślą inni – dodaje Alicja Gołębiewska, influencer and partnerships manager w Coca-Cola Poland Services.
W ramach digitalowej kampanii reklamowej „Smak, do którego dorastasz” oprócz etiud wideo, zaplanowano również aktywność na YouTube, w mediach społecznościowych oraz reklamę displayową. Autorką koncepcji kreatywnej kampanii i scenariuszy spotów jest Magdalena Piasecka, Senior Copywriter z Agencji LiquidThread. Za produkcję spotów oraz przygotowanie i wyprodukowanie sesji zdjęciowej odpowiada studio produkcyjne Prodigious. Reżyserię serii etiud powierzono Kubie Michalczukowi, autorem zdjęć jest zaś Michał Englert, a sesji zdjęciowej – Szymon Szcześniak.
Spoty reklamowe dostępne są pod poniższymi linkami:
• https://www.youtube.com/watch?v=XCfAU1qz9xA
• https://www.youtube.com/watch?v=5dJQPrqj3I8
• https://www.youtube.com/watch?v=xUgi1Q2etHA
• https://www.youtube.com/watch?v=4JSD1oqza94