x

Marcin Dorociński polskim ambasadorem marki Kinley

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    21.07.2021

W kampanii reklamowej toniku Kinley realizowanej pod hasłem "Smak, do którego dorastasz" popularny aktor Marcin Dorociński celebruje momenty, w których może się zrelaksować i nabrać dystansu do codzienności.

Marcin Dorociński w kampanii reklamowej marki Kinley. Zdjęcie: materiały prasowe
Marcin Dorociński w kampanii reklamowej marki Kinley. Zdjęcie: materiały prasowe
Kinley to napój dla tych, którzy potrafią docenić niezbyt słodki, wyraźny smak z delikatną goryczką. Można go pić w wersji schłodzonej, z dodatkiem cytryny lub jako składnik koktajli. Chcąc zachęcić konsumentów do tego, aby sięgnęli po tonik, który od lat kojarzony jest z elegancją oraz wyrafinowanym smakiem, marka przygotowała nową kampanię reklamową z udziałem Marcina Dorocińskiego.

Polski aktor, znany z takich produkcji filmowych i serialowych jak „Pitbull”, „Róża” oraz „Gambit królowej”, przez najbliższy czas będzie wspierał markę w działaniach promocyjnych, między innymi występując w spotach reklamowych realizowanych pod hasłem „Smak, do którego dorastasz”.
– Ogromnie cieszymy się, że do grona naszych ambasadorów dołączył jeden z najbardziej znanych i cenionych polskich aktorów. Jego wizerunek, ale też podejście do życia, doskonale pasuje nie tylko do naszej marki, ale i do realizowanej obecnie kampanii digitalowej – mówi Izabela Gorczyca-Tronina, frontline activation brand manager dla marki Kinley w Coca-Cola Poland Services.

W ramach kampanii przygotowano 4 etiudy video z różnymi wariantami smaków Kinleya. W każdej z nich Marcin Dorociński celebruje momenty, w których może się zrelaksować, nie przejmując się oczekiwaniami, jakie niesie życie aktora. Nie zaniedbując swoich ról, może najzwyczajniej w świecie cieszyć się wspomnianym smakiem dystansu. W serii krótkich spotów, polska gwiazda filmowa przekonuje konsumentów, że między innymi od gromkich oklasków lepsze jest tylko uznanie bliskich przyjaciół, a od zwycięstwa – świadomość, że nie zawsze trzeba wygrywać.

– Podobnie jak my, Marcin cieszy się smakiem dystansu i pokazuje, że do pewnych rzeczy każdy z nas musi po prostu dorosnąć. Niezależnie od tego kim jesteśmy i czym na co dzień się zajmujemy, z wiekiem zdajemy sobie sprawę z tego, że czasami warto zrobić dwa kroki w tył, aby popatrzeć z dystansu na daną sytuację i cieszyć się chwilą, nie myśląc o tym, co pomyślą inni – dodaje Alicja Gołębiewska, influencer and partnerships manager w Coca-Cola Poland Services.

W ramach digitalowej kampanii reklamowej „Smak, do którego dorastasz” oprócz etiud wideo, zaplanowano również aktywność na YouTube, w mediach społecznościowych oraz reklamę displayową. Autorką koncepcji kreatywnej kampanii i scenariuszy spotów jest Magdalena Piasecka, Senior Copywriter z Agencji LiquidThread. Za produkcję spotów oraz przygotowanie i wyprodukowanie sesji zdjęciowej odpowiada studio produkcyjne Prodigious. Reżyserię serii etiud powierzono Kubie Michalczukowi, autorem zdjęć jest zaś Michał Englert, a sesji zdjęciowej – Szymon Szcześniak.

Spoty reklamowe dostępne są pod poniższymi linkami:
    • https://www.youtube.com/watch?v=XCfAU1qz9xA    
    • https://www.youtube.com/watch?v=5dJQPrqj3I8
    • https://www.youtube.com/watch?v=xUgi1Q2etHA  
    • https://www.youtube.com/watch?v=4JSD1oqza94  

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Letnia odsłona Fine Dining Week

Od 6 do 31 lipca odbędzie się festiwal sztuki restauracyjnej Fine Dining Week. Szefowie kuchni z ponad 100 restauracji przygotowali dla festiwalowych gości popisowe, autorskie menu spoza karty oraz niespodzianki smakowe, dzieląc się swoją filozofią kuchni.

Bocuse d’Or Poland on Tour - kolacje dla szerokiej publiczności

Bocuse d’Or Poland On Tour to projekt Akademii Bocuse d’Or Polska skierowany do szerszej publiczności. Podczas cyklu kolacji będzie można spróbować dań uczestników krajowych selekcji i szefów z Akademii oraz spotkać autorytety polskiej sceny kulinarnej. Najbliższa kolacja 24 czerwca w Sopocie.

Glovo dostarczy zamówienia na festiwal muzyczny Kortowiada. Koniec z kolejkami po jedzenie!

To pierwsze tego typu rozwiązanie oferowane przez platformę delivery na imprezie masowej - na terenie 61. Juwenaliów Olsztyńskich Glovo uruchomi punkt odbioru zamówień złożonych za pomocą aplikacji. Nie zabraknie konkursów, zniżek i promocji.

Robot-kelner w Pizza Hut. Sieć stawia na innowacje

Pizza Hut prowadzi od maja test robotów BellaBot w dwóch lokalizacjach w Polsce. Obsłużeni przez roboty-kelnerów mogą zostać goście warszawskiego Zodiaka przy ul. Widok 26 oraz lokalu Wrocław Rynek. Roboty z sympatycznymi buziami kotów wspierają pracę zespołu, wywołując uśmiechy konsumentów.

Za nami Whisky Day Cracow

Czwarty raz z rzędu Kraków stał się polską stolicą obchodów międzynarodowego dnia whisky, nieoficjalnego święta, które dało początek festiwalowi Whisky Day Cracow.

Ginweek - rusza nowy festiwal poświęcony ginowi

Moda na gin rozkwita w polskich barach! Od 1 do 19 czerwca w pięciu największych polskich miastach odbędzie się premierowa edycja festiwalu promocji kultury ginu - GinWeek. W ponad 60 topowych barach można skosztować zestawu dwóch koktajli w cenie 39 zł.

Inne kategorie

Podcasty

Wegańskie słodycze: jak to ugryźć? [PODCAST]

Dania wegańskie dobrze zadomowiły się już w polskich sklepach i restauracjach. Coraz częściej klienci mają ochotę również na ciasta i desery, które nie zawierają produktów odzwierzęcych, a cukiernie chętnie wychodzą im naprzeciw. Rozmawiamy o tym z Dominiką Targosz, ambasadorką Chef for Change.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej