x

Marcin Dorociński polskim ambasadorem marki Kinley

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    21.07.2021

W kampanii reklamowej toniku Kinley realizowanej pod hasłem "Smak, do którego dorastasz" popularny aktor Marcin Dorociński celebruje momenty, w których może się zrelaksować i nabrać dystansu do codzienności.

Marcin Dorociński w kampanii reklamowej marki Kinley. Zdjęcie: materiały prasowe
Marcin Dorociński w kampanii reklamowej marki Kinley. Zdjęcie: materiały prasowe
Kinley to napój dla tych, którzy potrafią docenić niezbyt słodki, wyraźny smak z delikatną goryczką. Można go pić w wersji schłodzonej, z dodatkiem cytryny lub jako składnik koktajli. Chcąc zachęcić konsumentów do tego, aby sięgnęli po tonik, który od lat kojarzony jest z elegancją oraz wyrafinowanym smakiem, marka przygotowała nową kampanię reklamową z udziałem Marcina Dorocińskiego.

Polski aktor, znany z takich produkcji filmowych i serialowych jak „Pitbull”, „Róża” oraz „Gambit królowej”, przez najbliższy czas będzie wspierał markę w działaniach promocyjnych, między innymi występując w spotach reklamowych realizowanych pod hasłem „Smak, do którego dorastasz”.
– Ogromnie cieszymy się, że do grona naszych ambasadorów dołączył jeden z najbardziej znanych i cenionych polskich aktorów. Jego wizerunek, ale też podejście do życia, doskonale pasuje nie tylko do naszej marki, ale i do realizowanej obecnie kampanii digitalowej – mówi Izabela Gorczyca-Tronina, frontline activation brand manager dla marki Kinley w Coca-Cola Poland Services.

W ramach kampanii przygotowano 4 etiudy video z różnymi wariantami smaków Kinleya. W każdej z nich Marcin Dorociński celebruje momenty, w których może się zrelaksować, nie przejmując się oczekiwaniami, jakie niesie życie aktora. Nie zaniedbując swoich ról, może najzwyczajniej w świecie cieszyć się wspomnianym smakiem dystansu. W serii krótkich spotów, polska gwiazda filmowa przekonuje konsumentów, że między innymi od gromkich oklasków lepsze jest tylko uznanie bliskich przyjaciół, a od zwycięstwa – świadomość, że nie zawsze trzeba wygrywać.

– Podobnie jak my, Marcin cieszy się smakiem dystansu i pokazuje, że do pewnych rzeczy każdy z nas musi po prostu dorosnąć. Niezależnie od tego kim jesteśmy i czym na co dzień się zajmujemy, z wiekiem zdajemy sobie sprawę z tego, że czasami warto zrobić dwa kroki w tył, aby popatrzeć z dystansu na daną sytuację i cieszyć się chwilą, nie myśląc o tym, co pomyślą inni – dodaje Alicja Gołębiewska, influencer and partnerships manager w Coca-Cola Poland Services.

W ramach digitalowej kampanii reklamowej „Smak, do którego dorastasz” oprócz etiud wideo, zaplanowano również aktywność na YouTube, w mediach społecznościowych oraz reklamę displayową. Autorką koncepcji kreatywnej kampanii i scenariuszy spotów jest Magdalena Piasecka, Senior Copywriter z Agencji LiquidThread. Za produkcję spotów oraz przygotowanie i wyprodukowanie sesji zdjęciowej odpowiada studio produkcyjne Prodigious. Reżyserię serii etiud powierzono Kubie Michalczukowi, autorem zdjęć jest zaś Michał Englert, a sesji zdjęciowej – Szymon Szcześniak.

Spoty reklamowe dostępne są pod poniższymi linkami:
    • https://www.youtube.com/watch?v=XCfAU1qz9xA    
    • https://www.youtube.com/watch?v=5dJQPrqj3I8
    • https://www.youtube.com/watch?v=xUgi1Q2etHA  
    • https://www.youtube.com/watch?v=4JSD1oqza94  

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Tematyczne festiwale kulinarne w Nadbużańskim Domu

Najbliższe wydarzenie to II Nadbużański Festiwal Truskawek, który odbędzie się 26 czerwca. Ucztę przygotuje Anna Klajmon, szefowa kuchni w Kulturalna Cafe, uczestniczka 5. edycji TOP CHEF Polska.

Debiut przewodnika Michelin dla Słowenii

Ukazał się przewodnik Michelin w całości poświęcony Słowenii. To mały kraj z zaledwie 2 milionami mieszkańców, ale już w pierwszej edycji przewodnika wyróżniono 52 restauracje, w tym jedną dwugwiazdkową i pięć jednogwiazdkowych.

Ubierz się w McDonald’s!

McDonald’s prezentuje wieczorową kolekcję z okazji obchodzonego na całym świecie McDelivery Night In.

Essity wspiera walkę z COVID-19

Firma Essity przekazała 200 tys. dolarów na rzecz Światowej Organizacji Zdrowia, aby pomóc zapobiegać rozprzestrzenianiu się pandemii COVID-19 oraz wesprzeć prace nad szczepionką. Tork, marka należąca do Essity, organizuje dostawy potrzebnych artykułów.

GWIAZDKI MICHELIN 2018

Ukazała się najnowsza edycja przewodnika Michelin na kraje nordyckie. Największym zaskoczeniem okazała się informacja o trzech gwiazdkach dla restauracji Frantzén w Sztokholmie. To pierwsza w historii restauracja w Szwecji, która otrzymała trzy gwiazdki.

Nowa kampania Lavazzy w Polsce

Kampania pod hasłem "More than Italian" to odpowiedź marki na zmieniające się trendy na rynku kawy. Celem kampanii jest pokazanie, że Lavazza to nie tylko synonim najwyższej jakości, ale także, że prawdziwa włoska kawa ma rozmaite oblicza.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej