x

Marcin Dorociński polskim ambasadorem marki Kinley

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    21.07.2021

W kampanii reklamowej toniku Kinley realizowanej pod hasłem "Smak, do którego dorastasz" popularny aktor Marcin Dorociński celebruje momenty, w których może się zrelaksować i nabrać dystansu do codzienności.

Marcin Dorociński w kampanii reklamowej marki Kinley. Zdjęcie: materiały prasowe
Marcin Dorociński w kampanii reklamowej marki Kinley. Zdjęcie: materiały prasowe
Kinley to napój dla tych, którzy potrafią docenić niezbyt słodki, wyraźny smak z delikatną goryczką. Można go pić w wersji schłodzonej, z dodatkiem cytryny lub jako składnik koktajli. Chcąc zachęcić konsumentów do tego, aby sięgnęli po tonik, który od lat kojarzony jest z elegancją oraz wyrafinowanym smakiem, marka przygotowała nową kampanię reklamową z udziałem Marcina Dorocińskiego.

Polski aktor, znany z takich produkcji filmowych i serialowych jak „Pitbull”, „Róża” oraz „Gambit królowej”, przez najbliższy czas będzie wspierał markę w działaniach promocyjnych, między innymi występując w spotach reklamowych realizowanych pod hasłem „Smak, do którego dorastasz”.
– Ogromnie cieszymy się, że do grona naszych ambasadorów dołączył jeden z najbardziej znanych i cenionych polskich aktorów. Jego wizerunek, ale też podejście do życia, doskonale pasuje nie tylko do naszej marki, ale i do realizowanej obecnie kampanii digitalowej – mówi Izabela Gorczyca-Tronina, frontline activation brand manager dla marki Kinley w Coca-Cola Poland Services.

W ramach kampanii przygotowano 4 etiudy video z różnymi wariantami smaków Kinleya. W każdej z nich Marcin Dorociński celebruje momenty, w których może się zrelaksować, nie przejmując się oczekiwaniami, jakie niesie życie aktora. Nie zaniedbując swoich ról, może najzwyczajniej w świecie cieszyć się wspomnianym smakiem dystansu. W serii krótkich spotów, polska gwiazda filmowa przekonuje konsumentów, że między innymi od gromkich oklasków lepsze jest tylko uznanie bliskich przyjaciół, a od zwycięstwa – świadomość, że nie zawsze trzeba wygrywać.

– Podobnie jak my, Marcin cieszy się smakiem dystansu i pokazuje, że do pewnych rzeczy każdy z nas musi po prostu dorosnąć. Niezależnie od tego kim jesteśmy i czym na co dzień się zajmujemy, z wiekiem zdajemy sobie sprawę z tego, że czasami warto zrobić dwa kroki w tył, aby popatrzeć z dystansu na daną sytuację i cieszyć się chwilą, nie myśląc o tym, co pomyślą inni – dodaje Alicja Gołębiewska, influencer and partnerships manager w Coca-Cola Poland Services.

W ramach digitalowej kampanii reklamowej „Smak, do którego dorastasz” oprócz etiud wideo, zaplanowano również aktywność na YouTube, w mediach społecznościowych oraz reklamę displayową. Autorką koncepcji kreatywnej kampanii i scenariuszy spotów jest Magdalena Piasecka, Senior Copywriter z Agencji LiquidThread. Za produkcję spotów oraz przygotowanie i wyprodukowanie sesji zdjęciowej odpowiada studio produkcyjne Prodigious. Reżyserię serii etiud powierzono Kubie Michalczukowi, autorem zdjęć jest zaś Michał Englert, a sesji zdjęciowej – Szymon Szcześniak.

Spoty reklamowe dostępne są pod poniższymi linkami:
    • https://www.youtube.com/watch?v=XCfAU1qz9xA    
    • https://www.youtube.com/watch?v=5dJQPrqj3I8
    • https://www.youtube.com/watch?v=xUgi1Q2etHA  
    • https://www.youtube.com/watch?v=4JSD1oqza94  

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Whisky Live Warsaw 2022 przeszedł do historii

Rekordowa liczba wystawców oraz frekwencja. Nowa przestrzeń, która udźwignęła presję wydarzenia, mnóstwo sesji Masterclass oraz kolekcjonerski kącik. Tegoroczna edycja festiwalu przechodzi do historii jako najlepsza z dotychczasowych.

Anna i Robert Lewandowscy stworzyli zdrowe przekąski dla kibiców

Nawet 65 proc. kibiców sięga po niezdrowe przegryzki podczas oglądania meczów. Dzięki nowym przekąskom Anny i Roberta Lewandowskich można teraz kibicować zdrowo. Trwający mundial to także okazja do udziału w konkursie i wymyślenia "cieszynki", którą wykona najlepszy napastnik świata.

Rekordy na Restaurant Week. Ruszyły rezerwacje na 2023 rok

Festiwal pod hasłem #FoodLooksGood zgromadził w najlepszych restauracjach rekordowe ponad 135 tysięcy gości. Polska edycja Restaurant Week jest siódmym największym wydarzeniem kulinarnym spośród wszystkich na świecie i drugim największym biletowanym eventem w kraju.

Tydzień Kuchni Polskiej - podsumowanie kulinarnego świętowania niepodległości

Blisko 400 restauracji z 224 miast wzięło udział w akcji Tydzień Kuchni Polskiej związanej z obchodami Święta Niepodległości. W menu pojawiło się kilkaset dań kuchni regionów, jak chociażby warmińskie dzyndzałki, podhalańska jagnięcina czy zupa z brukwi, zapomniany specjał kuchni Pomorza.

Festiwal hiszpański w gdańskiej Stacji Food Hall

Od 24 do 27 listopada Stacja Food Hall w gdańskiej galerii Metropolia zaprasza na kulinarną podróż do Hiszpanii. Podczas czterodniowego festiwalu będą serwowane dania inspirowane Andaluzją, Galicją czy też Katalonią.

Druga odsłona kolacji Grand Dinners za nami!

W Restauracji Belvedere odbyły się kolacje z cyklu Grand Dinners. Gwiazdami obu wieczorów - 7 i 8 listopada - byli francuscy szefowie kuchni Christophe Bacquié i Emmanuel Renaut, którzy przylecieli do Warszawy specjalnie na tę okazję. Kroku dorównywał im gospodarz miejsca Tomasz Łagowski.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

Czego potrzebuje teraz konsument? Czy zmieniać portfolio? Jak się z nim komunikować? Czy to jest moment na wprowadzanie nowości? Opowiada Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej