x

Polak w finale Gelato Festival World Masters

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    19.07.2021

W finale ogólnoświatowego konkursu branży lodziarskiej weźmie udział jeden Polak. Tomasz Szypuła z Lodziarni pod Orzechem przekonał jury swoimi lodami "Cud, miód, orzeszki".

Zdjęcie: materiały prasowe
Zdjęcie: materiały prasowe
Finał jednego z największych konkursów branżowych dla przedstawicieli branży lodziarskiej odbędzie się pod koniec 2021 roku. Już dziś wiemy, że wystartuje w nim Tomasz Szypuła, reprezentant Polski z Lodziarni pod Orzechem w Baborowie. 

Gelato Festival World Master to wydarzenie, które wyłania najlepszych cukierników z branży lodziarskiej, szukając ich na całym globie. 8 lipca w Muzeum Gelato we Włoszech spotkali się przedstawiciele 8 najlepszych sklepów z lodami w Polsce. Wyłoniono ich w konkursie na przestrzeni ostatnich czterech lat. Każdy z zawodników miał do przygotowania lody, które oceniało jury złożone z przedstawicieli branży lodziarskiej. Tomasz Szypuła pokonał konkurencję przygotowując lody „Cud miód i orzeszki” z jogurtem greckim, miodem i karmelizowanymi orzechami włoskimi.

Po raz pierwszy od startu konkursu w tym roku jury techniczne postanowiło przyznać również wyróżnienie za kreatywność dla Pauliny Pieczykolan z lodziarni Bagietka w Kostrzynie. Nagrodę przyznano za lody o smaku rokitnika. 

Światowy finał konkursu odbędzie się w grudniu 2021 roku, a przed nim, w regionalnych finałach zmierzą się ze sobą włoscy cukiernicy.

 

 

Autor tekstu: Przemysław Ziemichód
O AUTORZE
Przemysław Ziemichód
Dziennikarz i bloger kulinarny z ponad dziesięcioletnim stażem, specjalizujący się w tematyce alkoholi. Publikował m.in. w Polsce Times, Gazecie Krakowskiej, Naszemiasto.pl, Zwierciadle, Gotujmy.pl, Polki.pl, Cookmagazine.pl. Prowadzi podcast o alkoholach Strefa Wolnocłowa oraz blog Foodiesworld.pl

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej