x

Grupa Eurocash wzięła udział w ogólnoświatowym projekcie filmowym. Chce wspierać przedsiębiorców

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    07.07.2021

“Better Lives through Better Business" to projekt filmowy, do którego zaproszonych zostało 26 firm ze świata. Polskę reprezentuje w nim grupa Eurocash, która w swoim filmie pokazuje jaki wpływ na lokalne społeczności i gospodarki ma handel niezależny.

Zdjęcie: kadr z filmu Better Live though Better Business / materiały prasowe
Zdjęcie: kadr z filmu Better Live though Better Business / materiały prasowe
Grupa Eurocash, jako jedyna firma z Polski, razem z 26 innymi przedsiębiorstwami z całego świata zaangażowała się w projekt filmowy organizacji Consumer Goods Forum „Better Lives Through Better Business” (tłum. Lepsze życie, dzięki odpowiedzialnemu biznesowi) zrealizowany przez BBC StoryWorks Commercial Productions. Jego celem jest pokazanie, w jaki sposób firmy funkcjonujące na rynku produkcji, przetwórstwa, dystrybucji i handlu żywności, przyczyniają się do poprawy jakości życia ludzi. Film o Eurocash pokazuje, że Grupa wspierając przedsiębiorczość swoich pracowników i klientów, wpływa na rozwój handlu niezależnego, który rozwija lokalne społeczności i regiony w Polsce.
 
Zrównoważony rozwój to także przedsiębiorczość
- Zdecydowaliśmy się na udział w tym projekcie, ponieważ zazwyczaj, gdy mówi się o zrównoważonym rozwoju, większość z nas myśli o kwestiach związanych z ochroną środowiska: o redukcji dwutlenku węgla, niemarnowaniu jedzenia, ograniczaniu zużycia surowców i zasobów naturalnych, ale rzadko o przedsiębiorczości. My natomiast uważamy, że to, co się dzieje w Polsce przez ostatnie dekady jest wyjątkowe i warte pokazania widzom na całym świecie – mówi Pedro Martinho, członek zarządu Grupy Eurocash odpowiedzialny za obszar CSR.

W filmie o Eurocash, Luis Amaral, prezes i główny akcjonariusz firmy, tłumaczy misję Eurocash, jako hurtownika, który zapewnia małym niezależnym przedsiębiorcom, m.in. poprzez dostęp do nowych technologii i narzędzi wspierających sprzedaż, możliwość konkurowania i rozwijania ich przedsiębiorstw na rynku detalicznym.

Handel niezależny naszą wizytówką
The Consumer Goods Forum zaprezentowało także historię Marty Królikowskiej, która w wieku 23 lat zainicjowała powstanie sieci ABC na kołach w Grupie Eurocash. W tym wypadku wspieranie przedsiębiorczości wewnątrz firmy przyczyniło się do stworzenia największej w Polsce sieci handlu mobilnego, która prowadzi sprzedaż produktów FMCG w małych miejscowościach i wsiach w Polsce, gdzie brakuje sklepów stacjonarnych.

- Handel niezależny to najlepsza wizytówka polskiej przedsiębiorczości. Co więcej, ma on realny wpływ na lokalne społeczności i gospodarki. Mamy nadzieję, że ten film pozwoli zrozumieć konsumentom, że robiąc zakupy w sklepie prowadzonym np. przez swojego sąsiada, przyczyniają się do tego, że wszystkim dookoła żyje się lepiej – dodaje Martinho.

Wszystkie filmy w ramach serii ‘’Better Lives through Better Business” dostępne są pod adresem
https://www.theconsumergoodsforum.com/better-lives-through-better-business-docuseries

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Konkurs Les Chefs en Or - Polska Edycja rozstrzygnięty!

Weronika Gurynow z Zespołu Szkół Gastronomicznych im. prof. E. Pijanowskiego w Warszawie zwyciężyła w kolejnej edycji konkursu Les Chefs en Or organizowanego przez Transgourmet Foodservice i Selgros Cash & Carry.

Forum Lodowe 2022: Hochland zaprezentował gamę nietypowych lodów

W Częstochowie zakończyło się Forum Lodowe 2022 - impreza dla producentów i dostawców z branży. Wśród wystawców pojawił się także Hochland, który zaprezentował m.in. nietypowe smaki lodów serkowych.

Polski barman Kacper Smarz mistrzem świata w kategorii flair

Reprezentujący Stowarzyszenie Polskich Barmanów Kacper Smarz zdobył złoto na World Cocktail Competiton Varadero 2022. Okazał się najlepszy w kategorii flair.

Walencja gospodarzem The World's 50 Best 2023

Ceremonia kolejnej edycji The World’s 50 Best Restaurants odbędzie się w hiszpańskiej Walencji, w czerwcu 2023 roku. Gali wręczenia nagród najlepszym lokalom gastronomicznym na świecie towarzyszyć będą jak zwykle liczne wydarzenia poboczne.

Daniel Craig w kampanii polskiej wódki

Belvedere - znana polska wódka żytnia klasy super premium - pozyskała ambasadora z hollywoodzkiego topu. To ceniony aktor Daniel Craig, który zasłynął rolą agenta 007 w słynnej bondowskiej serii.

Jerzy Pasikowski przewodniczącym jury III Mistrzostw Polski w Dziczyźnie

Na czele jury III Mistrzostw Polski w Dziczyźnie - Memoriału Mariana Tarnawskiego, które 17 listopada odbędą się podczas targów HoReCa w Krakowie, stoi Jerzy Pasikowski, guru środowiska profesjonalnych kucharzy, kreator rzeczywistości polskich konkursów kulinarnych, dla edukacji kulinarnej.

Inne kategorie

Podcasty

Lifestyle czy zwykła konsumpcja: gdzie tu jest miejsce dla żywności [PODCAST]

Czy zakup tego bądź innego napoju czy przekąski jest emanacją stylu życia? I na ile w czasach inflacji jest miejsce na taką manifestację? Dyskutujemy z Szymonem Mordasiewiczem z GfK.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej