

Stock Polska rozpoczyna współpracę z Whiskey in the Jar


Stock Polska, dystrybutor m.in marek Jim Beam, Maker’s Mark i Auchentoshan, nawiązał współpracę z siecią restauracji Whiskey in the Jar, oferującej dania kuchni amerykańskiej.
– Nowe rozdanie, które mamy przed sobą jest realizacją kolejnych wizjonerskich celów, do których wykonania zapraszamy pewnych, odważnych i innowacyjnych partnerów, stąd nasza współpraca ze Stock Polska. Przywiązujemy ogromną wagę do brandów, z którymi współpracujemy, aby jakość, która jest naszym wyznacznikiem tylko wzrastała – mówi Michał Bobrowski, Global Beverage Manager, Whiskey in the Jar.
Towarzyszący kooperacji hasztag #wreszcierazem, nawiązujący zarówno do współpracy obu marek, jak i do otwarcia gastronomii oraz wyczekiwanego powrotu do normalności. – Mamy wspólne DNA. Jakość, oryginalność, odwaga w działaniu, no i ten rock`owy pazur. Znajdziecie nas w lokalach, w których możecie być sobą! My tam już jesteśmy – zapewnia Łukasz Konieczny, Business Development and On Trade Director w Stock Polska.

Zobacz także

Kurt scheller gwiazdą siódmych warsztatów Akademii Mistrzów Smaku by Belvedere

Siódme spotkanie z cyklu Akademii Mistrzów Smaku by Belvedere poświęcone były rybom i owocom morza. Ich gościem specjalnym był szwajcarski szef kuchni Kurt Scheller.

Konkurs Heinz Selection dla burgerowni niesieciowych

Heinz Selection to globalny program kierowany do burgerowni niesieciowych, które zrzeszają poniżej 5 punktów pod tą samą nazwą. Kwalifikacja do konkursu lokali przygotowujących i sprzedających burgery potrwa do 5 lutego. Finał odbędzie się na Gastrotargach SMAKKI w Warszawie - 25 marca 2023 roku.

GASTROTARGI SMAKKi: Czy gastronomii opłaca się być "eko"?

Rozmowy o byciu "eko" często sprowadzają się do dyskusji o kosztach. Wciąż pokutuje przekonanie, że to drogie rozwiązanie. Podczas GASTROTARGÓW SMAKKi, które odbędą się 23-25 marca w EXPO XXI w Warszawie, HoReCa przekona się, że "eko" to nie tylko eko-logia, ale też eko-nomia, czyli eko-efektywność.

Roślinne wyzwanie: misja oszczędzanie

Z powodu wysokiej inflacji oraz rosnących cen produktów spożywczych podczas podejmowania zakupów intuicyjnie sięgamy po tańsze opcje. Czy bazując na tanich artykułach, możemy stworzyć pełnowartościową dietę roślinną?

Plebiscyt RoślinnieJemy na najlepszy roślinny produkt 2022 r

Głosy na najlepszy roślinny produkt roku oddają konsumenci, więc dla producentów żywności nagroda jest szczególnie wartościowa. Wyróżnienia w Plebiscycie kampanii RoślinnieJemy zostaną przyznane w sześciu kategoriach.

Madrid Fusión Alimentos de España - w styczniu 2023 roku

Targi Madrid Fusión Alimentos de España po raz kolejny zostaną zorganizowane w madryckim centrum kongresowym IFEMA, gdzie na potrzeby wydarzenia wygospodarowano powierzchnię ponad 25 000 mkw. Impreza potrwa od 23 do 25 stycznia 2023 roku.
Inne kategorie
Podcasty


Lifestyle czy zwykła konsumpcja: gdzie tu jest miejsce dla żywności [PODCAST]

