x

Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Wódka WyBUHowa - kolejny alkohol z konopią firmowany przez Janusza Palikota i Kubę Wojewódzkiego

Kategoria: Karta - napoje    29.06.2021

Po sukcesie piwa BUH z dodatkiem suszu konopnego, Wojewódzki i Palikot postanowili stworzyć razem następny alkohol. 30 czerwca w sieci Żabka zadebiutuje konopna Wódka WyBUHowa. A potem wyruszy w kosmos...

Janusz Palikot (z lewej) i Mirosław Hermaszewski / Zdjęcie: Przemysław Ziemichód
Janusz Palikot (z lewej) i Mirosław Hermaszewski / Zdjęcie: Przemysław Ziemichód
Wódka WyBUHowa to nowy produkt Janusza Palikota, Kuby Wojewódzkiego i Tomasza Czechowskiego, odpowiedzialnych za BUH Distillery. Napój jest przedestylowaną wersję popularnego piwa BUH, ma 43 procent alkoholu i charakterystyczny konopny aromat. – Przed jej użyciem zalecam silne wstrząśnięcie butelką, by pobudzić do pracy nuty zapachowe – mówi Janusz Palikot.

Wódkę reklamuje hasło „Zastaliśmy Polskę czystą, zostawimy zieloną”.
– Pozostawiamy państwu interpretacje tego hasła – powiedział w trakcie konferencji Kuba Wójewódzki.
Debiut marki został ogłoszony w warszawskim Muzeum Kosmosu,a gościem specjalnym konferencji był Mirosław Hermaszewski, pierwszy Polak, który odbył podróż pozaziemską. Skojarzenia z przestrzenią kosmiczną
nie są tu przypadkowe, bowiem BUH Distillery zleciło firmie Send Into Space wysyłkę swojego produktu
w kosmos. O terminie podróży destylatu na orbitę okołoziemską mamy dowiedzieć się niebawem.
– Wierzymy, że nasza unikalna wódka z prędkością kosmiczną zdobędzie rynek – stwierdził Tomasz
Czechowski, piwowar i trzecia osoba zaangażowana w powstanie konopnej wódki oraz piwa BUH.
Wódka WyBUHowa będzie dostępna wyłącznie w sieci sklepów Żabka od 30 czerwca.

od lewej: Mirosław Hermaszewski, Kuba Wojewódzki i Tomasz Czechowski / Zdjęcie: Przemysław Ziemichód
od lewej: Mirosław Hermaszewski, Kuba Wojewódzki i Tomasz Czechowski / Zdjęcie: Przemysław Ziemichód

Autor tekstu: Przemysław Ziemichód
O AUTORZE
Przemysław Ziemichód
Dziennikarz i bloger kulinarny z ponad dziesięcioletnim stażem, specjalizujący się w tematyce alkoholi. Publikował m.in. w Polsce Times, Gazecie Krakowskiej, Naszemiasto.pl, Zwierciadle, Gotujmy.pl, Polki.pl, Cookmagazine.pl. Prowadzi podcast o alkoholach Strefa Wolnocłowa oraz blog Foodiesworld.pl

Zobacz także

Alkoholowe menu na imprezach zamkniętych

Na dobrze przygotowanej uroczystości okolicznościowej czy imprezie zamkniętej nie powinno zabraknąć szerokiego, ale przemyślanego wyboru alkoholi, dostosowanego do charakteru wydarzenia i oczekiwań klientów. W jaki sposób przygotować napojowe menu, by było ono atrakcyjne dla naszych gości?

Jak ozdabiać koktajle? Radzą czołowi polscy barmani

Ozdabiane owocowymi szpatułkami, skórkami cytrusów, liśćmi ziół, pudrem czy jadalną farbą. Choć to smak gra główne skrzypce, to niebanalne podanie koktajli również jest bardzo istotne

Matcha - od japońskiego rytuału do globalnej gastronomii

Niegdyś niszowa japońska zielona herbata matcha stała się modnym towarem w gastronomii. Kto by przypuszczał, że produkt od wieków stosowany głównie podczas uduchowionych elitarnych ceremonii herbacianych trafi pod strzechy - do sieciowych kawiarni czy rzemieślniczych lodziarni.

Koktajlowe menu na trudne czasy

Ostatni kwartał 2022 r. może być dla barmanów i właścicieli barów w Polsce trudny. Projektując jesienną kartę koktajli, trzeba będzie uwzględniać rosnące ceny produktów oraz niedostępność do tej pory łatwo osiągalnych składników. To jednak - wbrew pozorom - może być całkiem dobra wiadomość.

Bawarka wraca do łask

Połączenie herbaty i mleka wzbudza różne emocje. Bawarkę albo się kocha, albo nienawidzi.Tak jak połączenie kawy z mlekiem wydaje się w stu procentach naturalne, to dodawanie do herbaty czegoś innego niż cukru i cytryny może wydawać się nieco oryginalne.

Piwo Roberta Makłowicza podbija rynek

Piwo Miłosław & Makłowicz ArcyIPA - opracowane przez krytyka kulinarnego Roberta Makłowicza oraz wielkopolski Browar Fortuna - pojawiło się na rynku w kwietniu i od tego czasu podbija serca konsumentów. Choć do podsumowania sezonu daleko, to już wiadomo, że sprzedaż trunku będzie rekordowa.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0. Restauratorka Alicja Than o optymalizacji kosztów biznesu gastronomicznego [PODCAST]

W jaki sposób optymalizować koszty prowadzenia biznesu gastronomicznego w obliczu rosnącej inflacji oraz jak przetrwać na rynku, nie tracąc klientów i nie rezygnując z jakości - rozmawiamy o tym z Alicją Than, właścicielką lokali Izumi Sushi, Kago, Kiseki, Omakase, Matcha Bistro & Bar w Warszawie.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej