x

Restauracje ORZO w ogniu hejtu za koktajl dla zaszczepionych

Kategoria: Koronawirus - Głos branży    28.06.2021

ORZO jako pierwsze zaproponowało zaszczepionym gościom prezent - autorski koktajl Marcina Kruka. Akcja spolaryzowała gości, którzy swoje poparcie lub dezaprobatę wyrażali w mediach społecznościowych, mailach i telefonach do restauracji.

Grafika: materiały prasowe
Grafika: materiały prasowe
Niezadowoleni zarzucają sieci segregację gości na zaszczepionych i niezaszczepionych. W serwisach z ocenami restauracji na profilach ORZO pojawiły się też setki „jedynek”. Mimo fali hejtu ORZO namawia inne firmy i branże do nagradzania zaszczepionych.

– To dzięki osobom zaszczepionym istnieje szansa, że jesienią pandemia nie powróci do Polski ze zdwojoną siłą. ORZO nie segreguje gości i nie nakłada żadnych zakazów. Restauracje zawsze były i będą dostępne dla wszystkich w całej Polsce. Koktajl prezentowy to jedynie wyraz wdzięczności wobec osób, które zdecydowały się zaszczepić, bo być może to dzięki nim ORZO nie zostanie ponownie zamknięte za kilka miesięcy. W ORZO zależy nam przede wszystkim, aby nie doszło do kolejnego lockdownu, a co za z tym idzie, aby restauracje nie zostały ponownie zamknięte. Zarząd i kluczowi pracownicy restauracji popierają akcję masowych szczepień, dlatego też postanowiliśmy zostać inicjatorem akcji promującej i przekonującej do zaszczepienia się. Tak zrodził się pomysł, aby restauracje ORZO, jako pierwsze w Polsce, obdarowały zaszczepionych prezentem w postaci autorskiego koktajlu przygotowanego przez Marcina Kruka. Cel akcji to okazanie wdzięczności zaszczepionym, dzięki którym jest bezpieczniej. Nikomu nie odmawiamy dostępu do naszych usług, każdego przywitamy z otwartymi ramionami. Każdy ma dostęp do wszystkich oferowanych przez nas pozycji z menu, także do koktajlu Swizzle, który jest prezentową pozycją dla zaszczepionych. Nie dyskryminujemy osób niezaszczepionych. Mają one taki sam dostęp do wszystkich stolików w naszych restauracjach i mogą odwiedzać nas dokładnie na tych samych zasadach, co osoby zaszczepione. Zachęcamy do dołączenia do akcji wszystkie restauracje w Polsce i bardzo cieszymy się, że niektóre już poszły w nasze ślady. Razem możemy oddalić widmo jesiennego lockdownu – komentuje mówi Agnieszka Hexel, kierowniczka marketingu w sieci restauracji ORZO.

W ORZO każda zaszczepiona osoba (jedną lub dwoma dawkami) – po okazaniu dowodu szczepienia (paszportu szczepionkowego lub karty szczepień) – przy dowolnym zamówieniu otrzyma w prezencie koktajl Swizzle z grejpfrutem, limonką i cynamonem. Akcja obowiązuje w restauracjach ORZO w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Robert Kuc, CEO marki Zdrowa Krowa: Przyszłość to restauracje hybrydowe

- Bez względu na to, jak rozwijać się będzie pandemia, przyszłość gastronomii upatrujemy w działaniach hybrydowych, czyli łączących spożywanie posiłków w lokalach oraz zamawianych na wynos. Niezależnie od wybranej formuły, gość musi czuć się wyjątkowo - uważa Robert Kuc, CEO marki Zdrowa Krowa.

Basia Kłosińska: Nie chcemy zniknąć z gastronomicznej mapy Warszawy

- Mimo że działanie w tych warunkach nie jest dochodowym biznesem, to nie wyobrażamy sobie nawet tymczasowego zamknięcia - mówi Basia Kłosińska, współwłaścicielka warszawskiej Wozowni przy Nowym Świecie 1. Jak przyznaje, w przezwyciężeniu pandemii i trudów lockdownu pomogło jej... domowe jedzenie.

To nie będzie normalny biznes

Specjalnie dla OuiChef.pl i "Food Service" najnowsze rozporządzenia rządowe komentuje Daniel Pawełek - właściciel Ferment Group, do której należy sześć konceptów kulinarnych w Warszawie: Butchery&Wine, Brasserie Warszawska, Rozbrat20, Kieliszki na Próżnej, Kieliszki na Hożej oraz Koneser Grill).

Agnieszka Łabuszewska: Normalność jest nie do wyobrażenia

W 2021 r. stołeczna Kulturalna obchodzić będzie 18. urodziny. Będzie - jeśli przetrwa trwający od listopada drugi lockdown gastronomii. Miejsce zabiera stanowczy głos w aktualnych debatach społeczno-politycznych. O ryzyku biznesowym z tym związanym opowiada właścicielka Agnieszka Łabuszewska.

Po lockdownie w Epoce. Ten sam zespół, nowe menu Marcina Przybysza

Niezmienny skład załogi restauracji po lockdownie to rzadkość w Warszawie. Tymczasem w Epoce, otwartej właśnie po przerwie w stacjonarnej działalności, o kulinarne doznania gości wciąż dba ten sam zespół pod wodzą Marcina Przybysza. Na ponowny start przygotował nowe menu.

Kobiety mają moc! Jak o przetrwanie w gastronomii walczą właścicielki Rannego Ptaszka?

Kobiety w gastronomii mają moc! Mimo kryzysu - działają. O źródłach tej siły, determinacji i motywacji rozmawiamy z Kasią i Zosią Pilitowskimi, właścicielkami baru śniadaniowego Ranny Ptaszek w Krakowie.

Inne kategorie

Podcasty

Moda na wina nowofalowe w restauracjach. Rozmowa z Piotrem Pietrasem [PODCAST]

Czym się charakteryzują wina naturalne, organiczne, biodynamiczne, wegańskie? Kto je konsumuje i jakie możliwości stwarzają te kategorie w biznesie restauracyjnym? Czy warto podążać za tym trendem? Rozmawiamy o tym z Piotrem Pietrasem, Master Sommelierem, Wicemistrzem Europy Sommelierów.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej