x

Orlenowskie hot-dogi poza stacją paliw. Start pierwszego formatu sklepowo-gastronomicznego Orlen w ruchu

Kategoria: Miejsca    25.06.2021

Pierwszy koncept sklepowo-gastronomiczny Orlen w ruchu otwarto w Warszawie przy ulicy Grójeckiej 26. To miejsce, w którym można kupić kawę i hot-dogi oraz wiele innych produktów gastronomicznych znanych ze Stop Cafe.

Pierwszy Orlen w ruchu. Zdjęcie: materiały prasowe
Pierwszy Orlen w ruchu. Zdjęcie: materiały prasowe
Orlen w ruchu stanowi ofertę dla tych, którzy większą część dnia spędzają w biegu, poruszając się pieszo lub komunikacją miejską i potrzebują przekąsek wygodnych do zjedzenia.
– Chcą też, by to co jedzą, było starannie skomponowane, świeże i zdrowe, dlatego w naszych punktach obok dobrej kawy i hot dogów, będą mogli kupić również najwyższej jakości dania gotowe do szybkiego odgrzania po powrocie do domu – mówi Patrycja Klarecka, członek zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży detalicznej.

W najbliższym czasie takie lokale zostaną otwarte również w Katowicach, Bydgoszczy i Wrocławiu. Do końca roku w największych polskich miastach powstanie ich jeszcze 40, a w sumie będzie ich około 900 – zapowiada prezes PKN Orlen Daniel Obajtek.

Nowy format sprzedaży detalicznej będzie obejmował trzy rodzaje powierzchni. W formacie A będą to ok. 20-metrowe obiekty, natomiast w formacie B ok. 60-70-metrowe, takie jak pierwszy udostępniony klientom w Warszawie. Powstaną również autonomiczne kąciki kawowe, w których sprzedaż będzie całkowicie zautomatyzowana. Zostaną one udostępnione w miejscach o szczególnie dużym natężeniu ruchu, m. in. na dworcach, w biurowcach czy na lotniskach. Otwarcie pierwszego kącika planowane jest w sierpniu.

We wszystkich sklepikach Orlen w ruchu będzie działał program lojalnościowy Orlen Vitay. Już teraz udostępniona klientom będzie także usługa nadawania i odbierania przesyłek, która od września będzie funkcjonowała pod nową marką Orlen paczka, stanowiąc kolejne wzmocnienie segmentu detalicznego PKN Orlen.

Koncern stawia na kompleksowość usług, rozwijając ofertę pozapaliwową, uruchamiając nowe formaty sprzedaży detalicznej w największych miastach w Polsce. Do 2030 r. chce zainwestować w rozwój działalności detalicznej ok. 11 mld zł, co ma przełożyć się na wzrost EBITDA segmentu detalicznego do ok. 5 mld zł rocznie.
– Rozwijamy segment detaliczny, z którego rocznie uzyskujemy około 3 mld zł zysku operacyjnego – mówi Daniel Obajtek.

I dodaje, że lokalizacja pierwszego punktu nie jest przypadkowa. To właśnie przy ulicy Grójeckiej przez wiele lat funkcjonował salon prasowy Ruch, który mocno wrósł w jej krajobraz. – Przejęcie przez PKN Orlen spółki Ruch pozwoliło uratować to miejsce i przywrócić je mieszkańcom Warszawy w nowoczesnej, atrakcyjniejszej formie – tłumaczy Obajtek.

Autor tekstu: Katarzyna Pierzchała

Zobacz także

Hotel Crowne Plaza Warsaw - The HUB wyróżniony w konkursie MP Power Venue

Kapituła tegorocznego konkursu MP Power Venue przyznała warszawskiemu hotelowi główną nagrodę w kategorii "Premiery".

Browary Warszawskie poszerzają się o kolejne lokale gastronomiczne

Browary Warszawskie - nowa przestrzeń na warszawskiej Woli - z tygodnia na tydzień wypełniają się smacznymi konceptami. W czerwcu zaczęły tam działać restauracja Munja i Sobremesa Tapas Bar. W lipcu szykują się kolejne gastronomiczne premiery. Lato na Woli zapowiada się gorąco!

Jurek Sobieniak otworzył nową restaurację - Deska i Kreska

Najnowszy koncept znanego szefa kuchni i restauratora Jurka Sobieniaka zlokalizowany jest w biurowcu Grzybowska Park w Warszawie. Autorskie menu bazuje na kuchni śródziemnomorskiej w polskim wydaniu.

Smażalnia Okoń - rybnie na warszawskim Wilanowie

Pierwszą Smażalnię Okoń otworzyła w Zielonym Grądzie koło Pasłęka 19 lat temu mama właścicielki Niny Kaszubskiej - Iwona.

Mr. Pancake i Pizza Boyz - jak sobie radzą w czasie pandemii?

Popularne wśród młodych i chętnie odwiedzane przez rodziny lokale Mr. Pancake i Pizza Boyz odniosły sukces, łącząc nowoczesne podejście do gastronomii i marketing idący z duchem czasu. Teraz, jak cała branża gastronomiczna, przeżywają trudne chwile. Jak sobie radzą?

KUK NUK

Kuk Nuk to pokaźnych rozmiarów restauracja (80 miejsc siedzących) położona w ścisłym centrum Rzeszowa, tuż przy rynku. Lokal powstał z potrzeby stworzenia kuchni na wysokim poziomie, której wówczas brakowało na podkarpackim rynku.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej