x

Plamy po kebabie? W bluzach od Bolt Food będą niewidoczne!

Kategoria: Twój biznes - wiedza    22.06.2021

Pracujesz zdalnie, a w przerwach objadasz się pizzą, burgerami lub kebabem? W tych bluzach możesz jeść bez obaw, że się poplamisz! Bolt Food stworzył limitowaną kolekcję Home Couture - ubrań do pracy w domu.

Zdjęcie: materiały prasowe
Zdjęcie: materiały prasowe
Praca z domu nadal pozostaje dla wielu preferowanym rozwiązaniem w czasie pandemii. Badania wskazują, że niektórzy mogą nigdy nie wrócić do biur w takim samym wymiarze czasu pracy jak przed pandemią COVID-19. Dlatego Bolt Food stworzył kolekcję bluz Home Couture.

Desenie zaprojektowano w taki sposób, że nawet gdy przez nieuwagę ubrudzisz bluzę podczas jedzenia, plama będzie niewidoczna.
– Praca z domu ma swoje zalety i wady. Wierzymy, że Home Couture pozytywnie wpłynie na poczucie komfortu podczas wykonywania codziennych obowiązków służbowych w domu – mówi Maksymilian Malicki, global brand manager w Bolt.

Zdjęcie: materiały prasowe
Zdjęcie: materiały prasowe
Wzornictwo kolekcji nawiązuje do najpopularniejszych dań zamawianych przez mieszkanki i mieszkańców Warszawy, Krakowa i Gdyni w aplikacji Bolt Food. Do wyboru są trzy wersje bluz:
    • Special sauce – z motywem keczupu i majonezu
    • Pomodoro rosso – z motywem sosu do pizzy
    • Kebab z cebulą

Premierze kolekcji towarzyszy akcja: trzy osoby, które opublikują InstaStory potwierdzające, że zamówiły coś pysznego z Bolt Food do 27 czerwca, będą miały szansę otrzymać swój własny egzemplarz.
Więcej informacji: @bolt_poland.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Daj się znaleźć w sieci cz.1

W dzisiejszym świecie, w którym właściwie każdy z nas nosi w kieszeni smartfon z dostępem do szybkiego internetu, a czas w dużej mierze spędza przed komputerem, mamy możliwości, o których kilkanaście lat temu przeciętny gastronom mógł tylko pomarzyć.

Jak promować lunche?

Czy komunikacja dotycząca oferowanych przez lokal lunchów jest potrzebna? W jaki sposób ją realizować? Ten z pozoru prozaiczny temat potrafi wprawić w zakłopotanie niejednego restauratora czy marketingowca. To bowiem dość żmudne zadanie i - zdawałoby się - mało kreatywne.

Ciasta bez cukru? To się opłaca! Sprawdź, jak to działa w Fit Cake

Ewelina Choińska i Rafał Kościuk uruchomili w Białymstoku wytwórnię słodkości, idąc na przekór tradycyjnym przyzwyczajeniom Polaków. Uparcie podkreślali, że są pierwszą "niecukiernią" na krajowym rynku. To pójście pod prąd się opłaciło. Pod szyldem Fit Cake działa już 14 lokali.

Kucharz niepotrzebny? Wkrótce w Polsce świeże sałatki z automatu - w 90 sekund na oczach klienta

Green Factory wprowadza na rynek robota sałatkowego Chowbotics, który w półtorej minuty przygotuje wybraną z menu lub samodzielnie skomponowaną przez klienta sałatkę ze świeżych produktów. W marcu rozpocznie się testowanie urządzenia.

Opakowania do dań z food trucka. Które wybrać?

Do potraw serwowanych w food truckach potrzeba odpowiednich opakowań. Przestrzeganie zasad higieny wpływa nie tylko na wygodę jedzenia, lecz także na wzrost zaufania wśród klientów.

McDonald's i Mata. Czy ta współpraca się opłaca? [BADANIE]

Od czasu, gdy w restauracjach McDonald’s dostępne jest menu sygnowane przez młodego rapera Matę (Michała Matczaka), w sieci nie milkną dyskusje. Agencja Inquiry sprawdziła, jakie jest oddziaływanie tej kampanii na wizerunek i pozycję marki McDonald's. Okazuje się, że spore.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej