x

Mlekovita z ofertą online dla branży Horeca

Kategoria: Twój biznes - oferta    14.06.2021

Grupa MLEKOVITA poszerza ofertę swojego sklepu internetowego o branży HoReCa. Można w nim znaleźć m.in. ponad 40 produktów dedykowanych restauracjom, barom, czy kawiarniom.

Zdjęcie: Shutterstock.com
Zdjęcie: Shutterstock.com
W sklepie www.mlekovitka.pl powstała specjalna zakładka „Dla Gastronomii – HoReCa”, z dedykowaną im specjalną ofertą. W jednym miejscu można tu znaleźć ponad 40 produktów mleczarskich niezbędnych w restauracjach czy cukierniach, m.in. sery w blokach, w plastrach i sałatkowe, mleko i śmietanę w dużych opakowaniach, twarogi sernikowe, masło klarowane i porcjowane masło ekstra, jogurty oraz gotowe mieszanki do przygotowania tradycyjnych lodów włoskich i rzemieślniczych. Firmy mogą też oczywiście korzystać z pełnej oferty sklepu internetowego, obejmującej m.in. produkty ekologiczne czy bez laktozy. Oprócz szerokiego asortymentu produktów mleczarskich marki MLEKOVITA na www.mlekovitka.pl dostępne są także inne artykuły spożywcze i przemysłowe.

– Obecnie branża gastronomiczna nadrabia straty związane z pandemią i wynikającymi z niej obostrzeniami. Chcemy ułatwić powrót do szerszej działalności firmom z tego sektora, dając im możliwość zamawiania oferowanych przez nas najwyższej jakości produktów mleczarskich w wygodnym i bezpiecznym kanale sprzedaży, jakim jest nasz sklep internetowy. Co istotne, jako jedyni oferujemy możliwość dostawy zamówienia w każdy zakątek kraju – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński.
Zdjęcie: materiały prasowe
Zdjęcie: materiały prasowe

W sklepie www.mlekovitka.pl dostępne są różne sposoby płatności, również na fakturę: szybka płatność online, płatność przy pomocy karty kredytowej, przelewu bankowego, blikiem, za pomocą Google Pay lub gotówką przy odbiorze (kurierskie przesyłki za pobraniem). Zamówienia zawierające przynajmniej jeden produkt wymagający chłodzenia (np. sery, jogurty czy masło) są dostarczane własnym transportem firmy. Jeśli natomiast zamawiane są wyłącznie produkty niewymagające chłodzenia, np. mleko UHT czy produkty w proszku, dostawa odbywa się za pośrednictwem kuriera. Zamówienia można również odbierać osobiście w hurtowniach MLEKOVITY oraz w sklepach firmowych Mlekovitka.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Kawowy ekspres do gastronomii. Cena to nie wszystko

Jeśli nie wiemy, jak samodzielnie zaparzyć espresso, powinniśmy mieć w lokalu choćby mały automatyczny ekspres. To, jakie urządzenie będzie dla nas odpowiednie, zależy od wielu czynników i nie ogranicza się do dyskusji wyłącznie na temat ceny.

5 dobrych powodów, by pożegnać się ze starym sprzętem kuchennym

Znane procesy, sprzęt i sposób przygotowywania - wszystko to ułatwia życie w kuchni. Naprawdę? Przyglądając się pracy w kuchni czasami odnosi się zupełnie inne wrażenie. Tylko dlatego, że zawsze robiłeś coś w określony sposób, nie oznacza to, że jest to najlepszy sposób.

Starbucks w biurach! Nestlé Professional startuje w Polsce z ofertą We Proudly Serve Starbucks®

Firma Nestlé Professional rozszerza portfolio napojów dla gastronomii o koncept We Proudly Serve Starbucks®. Oferuje on biurom i punktom gastronomicznym możliwość serwowania napojów kultowej marki.

Piece do bistro

Każdy lokal gastronomiczny ma inną powierzchnię i specyfikę działalności, wymaga więc wyposażenia w nieco inny sprzęt. Na co zwrócić uwagę, wybierając piec do bistro?

Środki czystości dla gastronomii

W sklepach i hurtowniach znajdziemy dziś specyfiki przystosowane do usuwania zabrudzeń z niemal każdego typu powierzchni. Jak korzystać z nich w sposób nie tylko efektywny, ale także bezpieczny?

Fit Ice Cream - nowy koncept franczyzowy na rynku

Jeszcze wiosną na ulicach polskich miast pojawią się kolorowe skutery piaggio, z których można będzie kupić lody. Będą to lody inne niż wszystkie - wegańskie, bez cukru i bez glutenu. Stoi za tym sieć "nie-cukierni" Fit Cake, która wprowadza na rynek mobilną franczyzę Fit Ice Cream.

Inne kategorie

Podcasty

Roślinne zamienniki w menu restauracji [PODCAST]

Coraz większa grupa Polaków deklaruje chęć ograniczenia spożycia mięsa, nie tylko w kuchni domowej, ale także podczas wizyt w restauracjach i spożywania dań na wynos. Chcąc trafić w ich gusta, warto rozważyć zmiany w menu lokalu na bardziej roślinne.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej