x

Mlekovita z ofertą online dla branży Horeca

Kategoria: Twój biznes - oferta    14.06.2021

Grupa MLEKOVITA poszerza ofertę swojego sklepu internetowego o branży HoReCa. Można w nim znaleźć m.in. ponad 40 produktów dedykowanych restauracjom, barom, czy kawiarniom.

Zdjęcie: Shutterstock.com
Zdjęcie: Shutterstock.com
W sklepie www.mlekovitka.pl powstała specjalna zakładka „Dla Gastronomii – HoReCa”, z dedykowaną im specjalną ofertą. W jednym miejscu można tu znaleźć ponad 40 produktów mleczarskich niezbędnych w restauracjach czy cukierniach, m.in. sery w blokach, w plastrach i sałatkowe, mleko i śmietanę w dużych opakowaniach, twarogi sernikowe, masło klarowane i porcjowane masło ekstra, jogurty oraz gotowe mieszanki do przygotowania tradycyjnych lodów włoskich i rzemieślniczych. Firmy mogą też oczywiście korzystać z pełnej oferty sklepu internetowego, obejmującej m.in. produkty ekologiczne czy bez laktozy. Oprócz szerokiego asortymentu produktów mleczarskich marki MLEKOVITA na www.mlekovitka.pl dostępne są także inne artykuły spożywcze i przemysłowe.

– Obecnie branża gastronomiczna nadrabia straty związane z pandemią i wynikającymi z niej obostrzeniami. Chcemy ułatwić powrót do szerszej działalności firmom z tego sektora, dając im możliwość zamawiania oferowanych przez nas najwyższej jakości produktów mleczarskich w wygodnym i bezpiecznym kanale sprzedaży, jakim jest nasz sklep internetowy. Co istotne, jako jedyni oferujemy możliwość dostawy zamówienia w każdy zakątek kraju – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński.
Zdjęcie: materiały prasowe
Zdjęcie: materiały prasowe

W sklepie www.mlekovitka.pl dostępne są różne sposoby płatności, również na fakturę: szybka płatność online, płatność przy pomocy karty kredytowej, przelewu bankowego, blikiem, za pomocą Google Pay lub gotówką przy odbiorze (kurierskie przesyłki za pobraniem). Zamówienia zawierające przynajmniej jeden produkt wymagający chłodzenia (np. sery, jogurty czy masło) są dostarczane własnym transportem firmy. Jeśli natomiast zamawiane są wyłącznie produkty niewymagające chłodzenia, np. mleko UHT czy produkty w proszku, dostawa odbywa się za pośrednictwem kuriera. Zamówienia można również odbierać osobiście w hurtowniach MLEKOVITY oraz w sklepach firmowych Mlekovitka.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Multi Ice Group: mamy najwięcej punktów z lodami w Polsce

Radosław Charubin, prezes Multi Ice Group - operatora "u Lodziarzy" i "LodyBonano" zdradza między innymi, jak firma pracuje nad rentownością biznesu przez cały rok, nie tylko w sezonie wiosenno-letnim. Opowiada też o nowych konceptach, które buduje firma, jak Crazy Dog i BuBu Bubble Tea.

iVario od RATIONAL: prawdziwy przełom w restauracyjnej kuchni

Niezliczone brudne garnki i patelnie, różne wyposażenie kuchni do mise en place i obsługi, zajmowanie miejsca przez frytownice i trzony kuchenne - według firmy RATIONAL, specjalisty w zakresie przygotowywania gorących potraw, to wszystko należy już do przeszłości dzięki iVario.

Convotherm mini: mały piec o ogromnych możliwościach

Nowy Convotherm mini to profesjonalny piec konwekcyjno-parowy przeznaczony przede wszystkim do małych lokali gastronomicznych, którym zależy na oszczędności miejsca oraz energii elektrycznej, a jednocześnie na maksymalnej funkcjonalności.

Jak obniżyć rachunki? Pyszne.pl oferuje restauracjom darmowe audyty

Rosnące opłaty za prąd czy gaz są dla branży gastronomicznej dużym wyzwaniem. Wielu właścicieli lokali, spodziewając się kolejnych podwyżek, poszukuje sposobów na zmniejszenie codziennych kosztów. W znalezieniu oszczędności mogą pomóc darmowe audyty, które serwis Pyszne.pl oferuje swoim partnerom.

Zdrowa Krowa: do mięsa podchodzimy odpowiedzialnie [WYWIAD]

Zdrowa Krowa to sieć restauracji, w której w roli głównej występuje wołowina, choć wegetarianie też znajdą w niej coś dla siebie. O szczegółach biznesu i projektu franczyzowego opowiada Robert Kuc, CEO sieci.

Akademia Bidfood dzieli się wiedzą kulinarną i biznesową

Szkolenia dla gastronomii, doradztwo kulinarne, najnowsze trendy gastronomiczne - to główne obszary działania Akademii Bidfood, która powstała na bazie wiedzy oraz wieloletniego doświadczenia Bidfood Farutex.

Inne kategorie

Podcasty

Nowe kierunki rozwoju i nowe kategorie roślinnych produktów [PODCAST]

Jak zmienia się rynek roślinnych zamienników produktów odzwierzęcych? Czego możemy się spodziewać na wegańskich talerzach w niedalekiej przyszłości? Rozmawiamy o tym z Katarzyną Sałatą, przedstawicielką kampanii RoślinnieJemy.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej