x

Mlekovita z ofertą online dla branży Horeca

Kategoria: Twój biznes - oferta    14.06.2021

Grupa MLEKOVITA poszerza ofertę swojego sklepu internetowego o branży HoReCa. Można w nim znaleźć m.in. ponad 40 produktów dedykowanych restauracjom, barom, czy kawiarniom.

Zdjęcie: Shutterstock.com
Zdjęcie: Shutterstock.com
W sklepie www.mlekovitka.pl powstała specjalna zakładka „Dla Gastronomii – HoReCa”, z dedykowaną im specjalną ofertą. W jednym miejscu można tu znaleźć ponad 40 produktów mleczarskich niezbędnych w restauracjach czy cukierniach, m.in. sery w blokach, w plastrach i sałatkowe, mleko i śmietanę w dużych opakowaniach, twarogi sernikowe, masło klarowane i porcjowane masło ekstra, jogurty oraz gotowe mieszanki do przygotowania tradycyjnych lodów włoskich i rzemieślniczych. Firmy mogą też oczywiście korzystać z pełnej oferty sklepu internetowego, obejmującej m.in. produkty ekologiczne czy bez laktozy. Oprócz szerokiego asortymentu produktów mleczarskich marki MLEKOVITA na www.mlekovitka.pl dostępne są także inne artykuły spożywcze i przemysłowe.

– Obecnie branża gastronomiczna nadrabia straty związane z pandemią i wynikającymi z niej obostrzeniami. Chcemy ułatwić powrót do szerszej działalności firmom z tego sektora, dając im możliwość zamawiania oferowanych przez nas najwyższej jakości produktów mleczarskich w wygodnym i bezpiecznym kanale sprzedaży, jakim jest nasz sklep internetowy. Co istotne, jako jedyni oferujemy możliwość dostawy zamówienia w każdy zakątek kraju – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński.
Zdjęcie: materiały prasowe
Zdjęcie: materiały prasowe

W sklepie www.mlekovitka.pl dostępne są różne sposoby płatności, również na fakturę: szybka płatność online, płatność przy pomocy karty kredytowej, przelewu bankowego, blikiem, za pomocą Google Pay lub gotówką przy odbiorze (kurierskie przesyłki za pobraniem). Zamówienia zawierające przynajmniej jeden produkt wymagający chłodzenia (np. sery, jogurty czy masło) są dostarczane własnym transportem firmy. Jeśli natomiast zamawiane są wyłącznie produkty niewymagające chłodzenia, np. mleko UHT czy produkty w proszku, dostawa odbywa się za pośrednictwem kuriera. Zamówienia można również odbierać osobiście w hurtowniach MLEKOVITY oraz w sklepach firmowych Mlekovitka.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Jak wybrać odzież dla pracowników?

Schludny, estetyczny, a przede wszystkim funkcjonalny i wygodny - taki właśnie powinien być strój roboczy w gastronomii. Jednak nie w każdym przypadku sprawdzi się to samo. Na co jeszcze warto zwrócić szczególną uwagę, wybierając odzież dla pracowników restauracji?

UGOTUJ TO NA ŚWIEŻYM POWIETRZU

Jeszcze do niedawna gotowanie na zewnątrz kojarzyło się z niewielkim grillem, składającym się z rusztu i misy. Jednak czasy się zmieniły i urządzenia do gotowania na świeżym powietrzu stały się narzędziami do gotowania wszystkiego, co dusza (i gość) zapragnie.

Najlepsze standardy chłodzenia

Nie istnieje restauracja ani kawiarnia, która mogłaby się obyć bez szaf chłodniczych, lodówek czy witryn chłodzących. Ich wybór jest tak duży, że może przyprawić o niechciane zawroty głowy (w przeciwieństwie do bąbelków chłodzonych we wspomnianych lodówkach). Czym się wobec tego kierować?

DISH Order wsparciem branży HoReCa w cyfrowej rewolucji w gastronomii

MAKRO Polska uruchamia przeznaczony dla restauracji nowy system wsparcia zamówień online. Dzięki niemu lokale zyskają swobodę w kształtowaniu oferty, będą mogły także zaoszczędzić na prowizjach dla portali food delivery.

Zgłoś się na konkurs na operatora restauracji podczas EXPO 2020 w Dubaju!

Chcesz prowadzić komercyjną restaurację w Pawilonie Polski na Expo 2020 w Dubaju? Zgłoś się na konkurs ogłoszony przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu. Jego zwycięzca będzie mógł zajmować się tym biznesem od października 2021 r. do marca 2022 r. Oferty przyjmowane są do 30 września.

Wentylacja w restauracji

Restauracje i inne lokale gastronomiczne powinny być wyposażone w odpowiednio przemyślaną i zaprojektowaną wentylację. Jej właściwe działanie jest niezbędne, by zapewnić komfort pracownikom kuchni i sali, a przede wszystkim - gości.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej