x

Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Co piją użytkownicy TikToka? Oto 10 najpopularniejszych koktajli

Kategoria: Karta - napoje    15.06.2021

Koktajlowe preferencje użytkowników Tik Toka sprawdził serwis Brewsmartly.com. Najczęściej wspominany na Tik Toku drink doczekał się aż 395 milionów hashtagów. W trójce najpopularniejszych mieszanych napojów są najbardziej znane barowe klasyki.

Zdjęcie: materiały prasowe
Zdjęcie: materiały prasowe
Po jakie koktajle najczęściej sięgają użytkownicy Tik Toka? Autorzy zestawienia z serwisu Brewsmartly.com wyłonili 10 drinków z największą liczbą hashtagów. Na miejscu 10. z wynikiem 12,2 milionów hashtagów uplasowało się tropikalne Mai Tai, na 9. – Daiquiri (21,9 milionów hasztagów), na 8 – Moscow Mule (22,7 mln hasztagów), na 7 – Tequila Sunrise (31,3 mln), na 6. – Sangria (jedyny napój nie będący typowym koktajlem w tym zestawieniu – 71,9 mln), na 5. – Pina Colada (78,6 mln), a na 4. – Martini (145,5 mln).

Mimoza, Mojito i królowa Małgorzata
Pierwszą trójkę najpopularniejszych koktajli zamyka Mimoza z wynikiem aż 232,8 miliona hasztagów, tuż za nią uplasowało się Mojito (252,5 miliona hasztagów), a najpopularniejszą pozycją okazała się Margarita – połączenie tequili, likieru triple sec i soku z limonki. Małgorzata wyraźnie zdeklasowała pozostałych rywali, zbierając łącznie 395,5 milionów wzmianek w postaci hashtagów.

Twórcy rankingu wzięli pod uwagę jedynie wybrane najpopularniejsze koktajle. Dlatego też w pierwszej dziesiątce zabrakło na przykład koktajlu Kinder Bueno (265,7 miliona hasztagów), czyli mieszanki na bazie likierów Baileys i Kahlua z dodatkiem mleka, syropu karmelowego i batonika, od którego nazwę wzięła cała kompozycja.
Poza rankingiem znalazł się także Jungle Juice, będący połączeniem wielu różnych alkoholi, soków owocowych i słodkich żelek.

Autor tekstu: Przemysław Ziemichód
O AUTORZE
Przemysław Ziemichód
Dziennikarz i bloger kulinarny z ponad dziesięcioletnim stażem, specjalizujący się w tematyce alkoholi. Publikował m.in. w Polsce Times, Gazecie Krakowskiej, Naszemiasto.pl, Zwierciadle, Gotujmy.pl, Polki.pl, Cookmagazine.pl. Prowadzi podcast o alkoholach Strefa Wolnocłowa oraz blog Foodiesworld.pl

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej