W ciągu ostatnich 12 miesięcy KFC wprowadziło między innymi innowacyjną funkcjonalność swojej aplikacji – KFC® Collect, która pozwala na wygodne zamawianie posiłków, płatność online oraz odbiór zamówienia w restauracji na wynos (KFC® Zamów i Odbierz), poprzez okienko Drive Thru (KFC® Click & Drive Thru) lub prosto do samochodu na parkingu restauracji KFC (KFC® Parking Pickup).
KFC to strategiczna marka w portfolio spółki AmRest, która globalnie zarządza ponad 900 restauracjami sieci w całej Europie.
– Z perspektywy całego biznesu spółki, Polska niezmiennie jest jednym z kluczowych rynków. Nieustanne zwiększamy dostępność marki dla naszych gości w dogodnych lokalizacjach, czego dowodem jest najnowsza restauracja w Łodzi. KFC wdraża szereg rozwiązań wspierających środowisko: nasze dania serwujemy w opakowaniach wyprodukowanych w 50% z recyclingu, systematycznie redukujemy zużycie plastiku, a także budujemy odpowiedzialnie nasze nowe restauracje używając ekologicznych technologii. Posiadamy pierwszą w tej części Europy restaurację z certyfikacją LEED. Siłą marki KFC są również lokalni dostawcy, wyselekcjonowane, najlepsze polskie hodowle drobiu i wyłącznie sprawdzone produkty – mówi Thomas Łacek, brand prezydent KFC w AmRest.