– Kawiarnie można porównać do teatru. Bar w kawiarni jest jakąś formą sceny: ze scenografią jaką jest wystrój lokalu i baristami jako aktorami. Współpraca z Teatrem Muzycznym ROMA jest zatem formą wymiany doświadczeń, bo podobieństw pomiędzy teatrem a kawiarnią jest bardzo dużo – mówi Adam Ringer, prezes Green Caffè Nero. – Bariści na szkoleniach przekazali aktorom podstawowe informacje: jak parzyć espresso, sposoby pienienia mleka, a także jak z uśmiechem obsługiwać gości – dodał.
Dodatkową atrakcją dla wszystkich gości lokali Green Caffè Nero oraz fanów musicali jest „ciastko musicalowe”, które w okolicach premiery przedstawienia zagości w kawiarniach. Będzie to zupełna nowość, opracowana na bazie „domowej” receptury, autorsko przygotowanej przez szefa piekarnio-cukierni Muffia, Wojciecha Klimczaka. Jest to krucha tarta wypełniona konfiturą jagodową i udekorowana kremem mascarpone z jagodami – ciastko kolorystycznie nawiązuje do logo spektaklu. Do wyrobu tarty wykorzystywane są najlepsze składniki, które będą sezonowo zmieniane, w zależności od pory roku i aktualnej dostępności produktów.- Szkolenie baristyczne dla aktorów musicalu „Waitress” w Teatrze Muzycznym ROMA. Zdjęcie: materaiły prasowe
– „Waitress” to historia kobiety, która próbuje wyrwać się z nieudanego małżeństwa, odzyskać wolność i możliwość samodzielnego decydowania o własnym losie. Liczymy, że ta musicalowa opowieść – wzruszająca i poruszająca, a zarazem pełna humoru i dowcipu – spotka się z uznaniem publiczności i krytyków w Polsce – mówi Wojciech Kępczyński, dyrektor Teatru Muzycznego ROMA w Warszawie. – Cieszymy z partnerstwa z Green Caffè Nero, ponieważ dzięki współpracy nasi aktorzy mieli okazję poznać tajniki parzenia kawy, przy czym było dużo śmiechu i zabawy – dodał.
Dla widzów Teatru Muzycznego ROMA i gości kawiarni Green Caffè Nero zorganizowane zostaną konkursy, w których będzie można wygrać zaproszenia na spektakle „Waitress”, w tym na spektakle przedpremierowe.