x

The World’s 50 Best Restaurants powróci na żywo i w internecie

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    24.05.2021

5 października poznamy pięćdziesiąt najlepszych restauracji na świecie. Jeden z najbardziej prestiżowych konkursów gastronomicznych zawita do Antwerpii.

Zdjęcie: theworlds50best.com
Zdjęcie: theworlds50best.com
Międzynarodowy konkurs  The World’s 50 Best Restaurants powróci po przerwie spowodowanej pandemią Covid – 19. Najlepsze światowe restauracje zostaną wybrane jeszcze w tym roku, w Belgii.
– Jesteśmy optymistami i mamy nadzieję, że dzięki trwającym szczepieniom jak największej liczbie osób uda się bezpieczne dołączyć do nas w Antwerpii – powiedział William Drew, Director of Content w  The World’s 50 Best Restaurants.

Na miejscu i w internecie
Nowy ranking na rok 2021 rok zostanie zaprezentowany w ramach uroczystej gali i uwzględniać będzie głosy oddane zarówno na początku zeszłego, jak i tego roku. To jednak nie jedyna zmiana w stosunku do lat ubiegłych. Kluczowe wydarzenia organizowane w ramach imprezy w Antwerpii będą również transmitowane za pośrednictwem internetu dla tych, którzy nie będą mogli w nich uczestniczyć osobiście. Na żywo transmitowana będzie również sama ceremonia wręczenia nagród.

Jak przebiega głosowanie?
The World’s 50 Best Restaurants to konkurs zainaugurowany w 2002 roku. Od lat prowadzi on przegląd najciekawszych światowych restauracji, a także jest barometrem globalnych trendów w gastronomii. Coroczna lista  jest tworzona na podstawie głosów 50 Best Restaurants Academy, wpływowej grupy ponad tysiąca osób, składającej się z pisarzy, krytyków kulinarnych, szefów kuchni, restauratorów i międzynarodowych ekspertów kulinarnych. Każdy członek Akademii zwykle głosuje na 10 restauracji, w  tym przynajmniej  cztery spoza jego rodzinnego regionu. Ranking powstanie na podstawie głosów oddanych w tym i w zeszłym roku, ale nie obejmie restauracji, które zostały zamknięte bądź zmieniły formułę funkcjonowania.

50 Best for Recovery
W 2020 roku zainaugurowany został także program 50 Best for Recovery, dzięki któremu udało się zebrać 1,29 mln USD i przekazać dotację ponad 200 restauracjom i barom, oraz organizacjom non-profit z sektora żywności i napojów. W ten sposób konkurs włączył się w walkę z ekonomicznymi skutkami pandemii Covid – 19, która bezpośrednio dotknęła wiele podmiotów na całym świecie.

Autor tekstu: Przemysław Ziemichód
O AUTORZE
Przemysław Ziemichód
Dziennikarz i bloger kulinarny z ponad dziesięcioletnim stażem, specjalizujący się w tematyce alkoholi. Publikował m.in. w Polsce Times, Gazecie Krakowskiej, Naszemiasto.pl, Zwierciadle, Gotujmy.pl, Polki.pl, Cookmagazine.pl. Prowadzi podcast o alkoholach Strefa Wolnocłowa oraz blog Foodiesworld.pl

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej