x

"Herbapol-Lublin" S.A. otwiera sklep na Allegro

Kategoria: Twój biznes - oferta    15.05.2021

"Herbapol-Lublin" S.A. - producent marek Herbapol, Big-Active, Zioła Mnicha, Nasza i Herbapol Polana - rozpoczyna sprzedaż w swoim oficjalnym sklepie na Allegro. Od kwietnia klienci mogą kupować tam swoje ulubione produkty z pełnego portfolio firmy.

Grafika: materiały prasowe
Grafika: materiały prasowe
Uruchomienie sklepu na największej polskiej platformie e-commerce to kolejny ważny krok w rozwoju firmy oraz istotny etap poszerzania dystrybucji. W sklepie Herbapolu w strefie marek na Allegro dostępne są wszystkie produkty obecne w ofercie firmy, m.in. syropy owocowe, herbaty, napoje, dżemy.

„Herbapol-Lublin” S.A. konsekwentnie poszerza dystrybucję swoich produktów w kanale e-commerce. W 2020 roku firma uruchomiła dwie własne platformy sprzedażowe online: e-herbapol.com.pl oraz e-polana.com.
– Sklep Herbapolu na Allegro umożliwia nam poszerzenie dystrybucji o kolejny kanał – obok sprzedaży stacjonarnej oraz naszych własnych sklepów internetowych. Dzięki temu jesteśmy obecni tam, gdzie klienci mogą szybko i bezpiecznie kupić swoje ulubione produkty. Klienci to doceniają i coraz chętniej korzystają z zakupów przez Internet, jeśli chodzi o kategorie spożywcze – mówi Evangelos Evangelou, prezes zarządu „Herbapol-Lublin” S.A.

Kupujący będą mogli skorzystać z darmowej dostawy w ramach pakietu Allegro Smart! Dostawy będą realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL oraz do paczkomatów InPost. Sprzedaż będzie realizowana za pośrednictwem zewnętrznego dystrybutora.


Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Sfinks oferuje "Franczyzę za 1 zł"

Sfinks Polska wprowadza program "Franczyza za 1 zł", w ramach którego restauracje niesieciowe mogą przekształcić się w lokal pod szyldem jednej z marek operatora: Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło, Meta czy Fabryka Pizzy. Opłata franczyzowa w ciągu pierwszych 12 miesięcy to 1 zł.

Eksperyment marki Tork®

Eksperyment marki Tork® udowadnia, że dobór odpowiednich narzędzi higieny polepsza funkcjonowanie kuchni.

SYSTEMOWA JAKOŚĆ

Każdy lokal gastronomiczny to złożony mechanizm. W zapanowaniu nad nim pomocny jest odpowiedni system - zwłaszcza w przypadku dużej liczby lokali w ramach sieci. Jakie są nowości w rozwiązaniach programowych dla gastronomii?

Franczyza Keto Cake - nowa marka własna Fit Cake

Największa polska sieć nie-cukierni Fit Cake wprowadza do systemu franczyzowego nowy format - Keto Cake. To odpowiedź firmy na epidemię otyłości, jaka pojawiła się podczas pandemii koronawirusa.

Odra Pak rozwija ofertę dla branży HoReCa

Konsorcjum Handlowe Odra Pak, największy dystrybutor opakowań i wyposażenia dla branży HoReCa, modyfikuje ofertę produktową. W związku z trendem eko i nowym ustawodawstwem unijnym, w asortymencie firmy pojawia się coraz więcej artykułów przyjaznych środowisku.

Fanex wprowadził wegański sos majonezowy VEGA MAJO ze znakiem V-Label

Nowy, unikalny produkt nie zawiera konserwantów, barwników oraz aromatów i otrzymał towarowy znak jakości V-Label, który jest uznaną i chronioną międzynarodową marką obejmującą produkty wegetariańskie i wegańskie.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem?

Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej