x

Polagra 2021

Kategoria: Wydarzenia - kalendarium    18.05.2021

Tegoroczna edycja targów Polagra - jednego z kluczowych wydarzeń branży spożywczej i HoReCa - zaplanowana została na 4-6 października. To przede wszystkim miejsce bezpośrednich spotkań biznesowych, ale niewykluczone, że zostaną zrealizowane w formie hybrydowej.

– Przygotowujemy się na hybrydowy model targów POLAGRA. Zależy nam bardzo, by mogli z niego skorzystać między innymi kontrahenci zza granicy zainteresowani importem polskiej żywności, którzy mogą spotkać się z ograniczeniami w podróżowaniu – informuje Dariusz Wawrzyniak, dyrektor grupy produktów.

Niewątpliwym atutem Polagry jest jej różnorodność i to się nie zmieni. Ekspozycja ma pozwolić zapoznać się z żywnością stanowiącą odpowiedź na preferencje dietetyczne konsumentów, nowymi technologiami wspierającymi procesy produkcyjne z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa w produkcji żywności, a także z rozwiązaniami przeznaczonymi dla sektora HoReCa.

Organizatorzy zamierzają w tym roku specjalną część targów poświęcić prezentacji istotnych dla branży raportów związanych ze zmieniającym się rynkiem, preferencjami konsumenckimi oraz tendencjami, jakie obierają poszczególne sektory branży spożywczo-gastronomicznej. Mają one stać się podstawą do debaty interesariuszy wybranej tematyki na temat kierunków działań w kolejnych latach. Planowane są także specjalistyczne szkolenia z różnych obszarów prowadzenia biznesu, a także warsztaty kulinarne.

W tym roku polski sektor spożywczy będzie promowany podczas premierowej edycji kongresu POLAGRA EXPORT MEETING, która odbędzie się drugiego dnia targów – 5 października 2021. Przedsięwzięcie ma na celu wzmocnienie konkurencyjności polskich przedsiębiorstw na rynku europejskim oraz pozostałych rynkach zewnętrznych.
Polagra będzie zorganizowana z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa.

Więcej informacji: www.polagra.pl.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej