x

Lara Gessler ambasadorką wód S.Pellegrino i Acqua Panna

Kategoria: Ludzie    29.04.2021

Restauratorka Lara Gessler nawiązała współpracę ze znaną włoską marką naturalnej wody mineralnej S.Pellegrino i Acqua Panna. Wspólne działania obejmują m.in. komunikację w mediach społecznościowych, w tym warsztaty kulinarne na żywo z udziałem gości ze świata gastronomii.

Lara Gessler. Zdjęcie: materiały prasowe
Lara Gessler. Zdjęcie: materiały prasowe
S.Pellegrino to butelkowana od ponad 120 lat naturalna gazowana woda mineralna z włoskich Alp. Dzięki bogactwu minerałów i obecności bąbelków wyraźnie podkreśla smak potraw. Uchodzi za ikonę włoskiego stylu życia – trafia na domowe i restauracyjne stoły w ponad 150 krajach. Natomiast pochodząca z Toskanii naturalna Acqua Panna o delikatnym i aksamitnym smaku jest ulubioną mineralną wodą niegazowaną szefów kuchni i sommelierów. Obie marki szeroko kojarzą się m.in. z prestiżowymi konkursami gastronomicznymi o zasięgu międzynarodowym.

W Polsce nawiązały współpracę ze znaną restauratorką i autorką książek kulinarnych Larą Gessler.
– Włochy zajmują specjalne miejsce w moim sercu. Nie ukrywam, że z mojej miłości do Włoch wynika to, że jestem fanką wód S.Pellegrino i Acqua Panna. Dlatego z dużym entuzjazmem zdecydowałam się na współpracę z tymi markami – mówi Lara Gessler.

Nowa ambasadorka w ostatnim czasie zorganizowała na swoich kanałach społecznościowych m. in. gotowanie na żywo ze swoim bratem Tadeuszem Mullerem czy z instagramerką Ciocią Liestyle. Dzieliła się wówczas przepisami na włoskie dania oraz opowiadała o water pairingu, czyli sztuce łączenia jedzenia i wody.

Marek S.Pellegrino i Acqua Panna nie zabrakło także w filmach z serii „Jedzenie z... Ą Ę” na kanale YouTube restauratorki, poświęconych włoskim makaronom. Lara Gessler planuje już kolejne działania, w tym warsztaty kulinarne i konkursy. Pojawi się także na światowym finale prestiżowego, międzynarodowego konkursu dla młodych kucharzy S.Pellegrino Young Chef planowanym na 2021 r. w Mediolanie – będzie z niego prowadzić relację.

– Wiele osób słyszało o dobieraniu wina do jedzenia. Jednak hydrosommelierstwo jest już sztuką mniej znaną. A szkoda, bo woda może fantastycznie uzupełniać posiłek i sprawiać, że zyskuje on zupełnie inny wymiar. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z Larą Gessler, nową, fantastyczną ambasadorką naszych włoskich wód mineralnych, będziemy mogli szerzyć tę wiedzę – mówi Marta Foryś-Ząbczyńska, brand manager marek S.Pellegrino i Acqua Panna w Nestlé Waters w Polsce.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Sebastian Krauzowicz: udział w IKA to ogromna nobilitacja

Polscy kucharze odnieśli w tym roku sukces. Był nim udział w 25. Olimpiadzie Kulinarnej (IKA). O udziale w tym wydarzeniu, przygotowaniach do niego i korzyściach zeń wynikających rozmawiamy z Sebastianem Krauzowiczem, trenerem i menedżerem kadry narodowej, która reprezentowała Polskę na IKA 2020.

Hendrik Haase: Milenialsi mają alergię na bezimienne sieci

34-letni Hendrik Haase projektuje komunikację wizualną, jest pisarzem, przedsiębiorcą, członkiem Slow Food Youth Network. W rozmowie z Chrisianem Preusserem opowiada o potrzebie zatrudnienia social media managera i zasadności porównania restauratorów do DJ-ów.

Kohei Yagi - ramen freak

Czy da się założyć pierwszą w Polsce szkołę ramenu i nie oszaleć? Wiktoria Górecka w rozmowie z Kohei Yagi, którego nic nie powstrzyma przed awansowaniem Polski do roli europejskiego lidera ramenu.

Solec 44 kończy działalność

1 grudnia br. Aleksander Baron, szef kuchni i właściciel Solca 44, poinformował, że z końcem 2017 r. jego restauracja zamyka się.

Marta Dymek: Przyszłość jest roślinna

Rok 2019 okrzyknięty został rokiem weganizmu. Według ostatnich badań już ponad połowa Polaków deklaruje chęć ograniczenia spożycia mięsa. Marta Dymek - ambasadorka kuchni roślinnej - podpowiada, co mogą zrobić polscy restauratorzy i szefowie kuchni, aby nie przegapić tej rewolucji.

Bogdan Gałązka: orkisz niejedno ma imię

O orkiszu i kuchni średniowiecznej rozmawiamy z Bogdanem Gałązką, ekspertem marki Orkisz, szefem kuchni Gothic Restaurant na Zamku w Malborku, doktorantem UMK w Toruniu piszącym rozprawę pod kierunkiem profesora Jarosława Dumanowskiego o kuchni Jana Szyttlera.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej