x

Lara Gessler ambasadorką wód S.Pellegrino i Acqua Panna

Kategoria: Ludzie    29.04.2021

Restauratorka Lara Gessler nawiązała współpracę ze znaną włoską marką naturalnej wody mineralnej S.Pellegrino i Acqua Panna. Wspólne działania obejmują m.in. komunikację w mediach społecznościowych, w tym warsztaty kulinarne na żywo z udziałem gości ze świata gastronomii.

Lara Gessler. Zdjęcie: materiały prasowe
Lara Gessler. Zdjęcie: materiały prasowe
S.Pellegrino to butelkowana od ponad 120 lat naturalna gazowana woda mineralna z włoskich Alp. Dzięki bogactwu minerałów i obecności bąbelków wyraźnie podkreśla smak potraw. Uchodzi za ikonę włoskiego stylu życia – trafia na domowe i restauracyjne stoły w ponad 150 krajach. Natomiast pochodząca z Toskanii naturalna Acqua Panna o delikatnym i aksamitnym smaku jest ulubioną mineralną wodą niegazowaną szefów kuchni i sommelierów. Obie marki szeroko kojarzą się m.in. z prestiżowymi konkursami gastronomicznymi o zasięgu międzynarodowym.

W Polsce nawiązały współpracę ze znaną restauratorką i autorką książek kulinarnych Larą Gessler.
– Włochy zajmują specjalne miejsce w moim sercu. Nie ukrywam, że z mojej miłości do Włoch wynika to, że jestem fanką wód S.Pellegrino i Acqua Panna. Dlatego z dużym entuzjazmem zdecydowałam się na współpracę z tymi markami – mówi Lara Gessler.

Nowa ambasadorka w ostatnim czasie zorganizowała na swoich kanałach społecznościowych m. in. gotowanie na żywo ze swoim bratem Tadeuszem Mullerem czy z instagramerką Ciocią Liestyle. Dzieliła się wówczas przepisami na włoskie dania oraz opowiadała o water pairingu, czyli sztuce łączenia jedzenia i wody.

Marek S.Pellegrino i Acqua Panna nie zabrakło także w filmach z serii „Jedzenie z... Ą Ę” na kanale YouTube restauratorki, poświęconych włoskim makaronom. Lara Gessler planuje już kolejne działania, w tym warsztaty kulinarne i konkursy. Pojawi się także na światowym finale prestiżowego, międzynarodowego konkursu dla młodych kucharzy S.Pellegrino Young Chef planowanym na 2021 r. w Mediolanie – będzie z niego prowadzić relację.

– Wiele osób słyszało o dobieraniu wina do jedzenia. Jednak hydrosommelierstwo jest już sztuką mniej znaną. A szkoda, bo woda może fantastycznie uzupełniać posiłek i sprawiać, że zyskuje on zupełnie inny wymiar. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z Larą Gessler, nową, fantastyczną ambasadorką naszych włoskich wód mineralnych, będziemy mogli szerzyć tę wiedzę – mówi Marta Foryś-Ząbczyńska, brand manager marek S.Pellegrino i Acqua Panna w Nestlé Waters w Polsce.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej