W Polsce nawiązały współpracę ze znaną restauratorką i autorką książek kulinarnych Larą Gessler.
– Włochy zajmują specjalne miejsce w moim sercu. Nie ukrywam, że z mojej miłości do Włoch wynika to, że jestem fanką wód S.Pellegrino i Acqua Panna. Dlatego z dużym entuzjazmem zdecydowałam się na współpracę z tymi markami – mówi Lara Gessler.
Nowa ambasadorka w ostatnim czasie zorganizowała na swoich kanałach społecznościowych m. in. gotowanie na żywo ze swoim bratem Tadeuszem Mullerem czy z instagramerką Ciocią Liestyle. Dzieliła się wówczas przepisami na włoskie dania oraz opowiadała o water pairingu, czyli sztuce łączenia jedzenia i wody.
Marek S.Pellegrino i Acqua Panna nie zabrakło także w filmach z serii „Jedzenie z... Ą Ę” na kanale YouTube restauratorki, poświęconych włoskim makaronom. Lara Gessler planuje już kolejne działania, w tym warsztaty kulinarne i konkursy. Pojawi się także na światowym finale prestiżowego, międzynarodowego konkursu dla młodych kucharzy S.Pellegrino Young Chef planowanym na 2021 r. w Mediolanie – będzie z niego prowadzić relację.
– Wiele osób słyszało o dobieraniu wina do jedzenia. Jednak hydrosommelierstwo jest już sztuką mniej znaną. A szkoda, bo woda może fantastycznie uzupełniać posiłek i sprawiać, że zyskuje on zupełnie inny wymiar. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z Larą Gessler, nową, fantastyczną ambasadorką naszych włoskich wód mineralnych, będziemy mogli szerzyć tę wiedzę – mówi Marta Foryś-Ząbczyńska, brand manager marek S.Pellegrino i Acqua Panna w Nestlé Waters w Polsce.