x

Lara Gessler ambasadorką wód S.Pellegrino i Acqua Panna

Kategoria: Ludzie    29.04.2021

Restauratorka Lara Gessler nawiązała współpracę ze znaną włoską marką naturalnej wody mineralnej S.Pellegrino i Acqua Panna. Wspólne działania obejmują m.in. komunikację w mediach społecznościowych, w tym warsztaty kulinarne na żywo z udziałem gości ze świata gastronomii.

Lara Gessler. Zdjęcie: materiały prasowe
Lara Gessler. Zdjęcie: materiały prasowe
S.Pellegrino to butelkowana od ponad 120 lat naturalna gazowana woda mineralna z włoskich Alp. Dzięki bogactwu minerałów i obecności bąbelków wyraźnie podkreśla smak potraw. Uchodzi za ikonę włoskiego stylu życia – trafia na domowe i restauracyjne stoły w ponad 150 krajach. Natomiast pochodząca z Toskanii naturalna Acqua Panna o delikatnym i aksamitnym smaku jest ulubioną mineralną wodą niegazowaną szefów kuchni i sommelierów. Obie marki szeroko kojarzą się m.in. z prestiżowymi konkursami gastronomicznymi o zasięgu międzynarodowym.

W Polsce nawiązały współpracę ze znaną restauratorką i autorką książek kulinarnych Larą Gessler.
– Włochy zajmują specjalne miejsce w moim sercu. Nie ukrywam, że z mojej miłości do Włoch wynika to, że jestem fanką wód S.Pellegrino i Acqua Panna. Dlatego z dużym entuzjazmem zdecydowałam się na współpracę z tymi markami – mówi Lara Gessler.

Nowa ambasadorka w ostatnim czasie zorganizowała na swoich kanałach społecznościowych m. in. gotowanie na żywo ze swoim bratem Tadeuszem Mullerem czy z instagramerką Ciocią Liestyle. Dzieliła się wówczas przepisami na włoskie dania oraz opowiadała o water pairingu, czyli sztuce łączenia jedzenia i wody.

Marek S.Pellegrino i Acqua Panna nie zabrakło także w filmach z serii „Jedzenie z... Ą Ę” na kanale YouTube restauratorki, poświęconych włoskim makaronom. Lara Gessler planuje już kolejne działania, w tym warsztaty kulinarne i konkursy. Pojawi się także na światowym finale prestiżowego, międzynarodowego konkursu dla młodych kucharzy S.Pellegrino Young Chef planowanym na 2021 r. w Mediolanie – będzie z niego prowadzić relację.

– Wiele osób słyszało o dobieraniu wina do jedzenia. Jednak hydrosommelierstwo jest już sztuką mniej znaną. A szkoda, bo woda może fantastycznie uzupełniać posiłek i sprawiać, że zyskuje on zupełnie inny wymiar. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z Larą Gessler, nową, fantastyczną ambasadorką naszych włoskich wód mineralnych, będziemy mogli szerzyć tę wiedzę – mówi Marta Foryś-Ząbczyńska, brand manager marek S.Pellegrino i Acqua Panna w Nestlé Waters w Polsce.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Alain Passard: Z miłości do warzyw

Alain Passard osiągnął kulinarny szczyt - jego restauracja Arpège w ciągu 10 lat zdobyła komplet trzech gwiazdek Michelin. Od ponad 40 lat gotuje z niesłabnącą pasją i wciąż uważa, że kucharz to najpiękniejszy zawód świata.

Witek Iwański szkoli kolejne młode talenty

Michał Socha i Maciej Małecki to dwaj uczniowie z Warszawy, którzy - dzięki programowi Szef dla Młodych Talentów - mogli rozwijać swoje kulinarne umiejętności w restauracji Aruana w Hotelu Narvil Conference & Spa w Serocku.

Werner & Mertz: Od kołyski do kołyski

O tym, czy działania na rzecz ochrony środowiska mogą przełożyć się na sukces w biznesie, założeniach zrównoważonego rozwoju i ekologicznych środkach do utrzymania czystości marki Green Care Professional, rozmawiamy z Reinhardem Schneiderem, właścicielem firmy Werner & Mertz.

Michał Jagoda - menedżer i sommelier we wrocławskim hotelu Monopol

Do niedawna zajmował stanowisko kelnera w Senses, dziś zarządza 30 pracownikami, w tym kierownikami, kelnerami, barmanami i sommelierami we wrocławskim hotelu Monopol. O współpracy z właścicielem, szefem kuchni oraz o zaufaniu do pracowników opowiada Michał Jagoda.

Sebastian Wełpa odchodzi z Alewino. Zastąpił go Daniel Uliczny

Po ośmiu latach pracy szef kuchni Sebastian Wełpa rozstaje się z restauracją Alewino. - Czas zamknąć ten rozdział i iść dalej - mówi.

Piotr Jaskulski dołącza do Columbus Polska

Z początkiem 2022 roku do Columbus Polska S.A. dołączył Piotr Jaskulski - manager zarządzania i sprzedaży na rynku HoReCa oraz branży spożywczej. Będzie pełnił rolę CEO, odpowiadając za sprzedaż na rynku B2B, budowę sieci handlowej oraz rozwój marki kawy Qethereal.

Inne kategorie

Podcasty

Moda na wina nowofalowe w restauracjach. Rozmowa z Piotrem Pietrasem [PODCAST]

Czym się charakteryzują wina naturalne, organiczne, biodynamiczne, wegańskie? Kto je konsumuje i jakie możliwości stwarzają te kategorie w biznesie restauracyjnym? Czy warto podążać za tym trendem? Rozmawiamy o tym z Piotrem Pietrasem, Master Sommelierem, Wicemistrzem Europy Sommelierów.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej