x

DISH Order wsparciem branży HoReCa w cyfrowej rewolucji w gastronomii

Kategoria: Twój biznes - oferta    27.04.2021

MAKRO Polska uruchamia przeznaczony dla restauracji nowy system wsparcia zamówień online. Dzięki niemu lokale zyskają swobodę w kształtowaniu oferty, będą mogły także zaoszczędzić na prowizjach dla portali food delivery.

Zdjęcie: materiały prasowe
Zdjęcie: materiały prasowe
Wyróżnij się lub zgiń – znane z teorii marketingu hasło Jacka Trouta w ostatnim roku stało się zaskakująco aktualne także w branży gastronomicznej. Długie miesiące lockdownu i konieczność funkcjonowania lokali wyłącznie w modelach: „take away” i „delivery” spowodowały, iż rywalizacja o zamówienia klientów bardziej niż kiedykolwiek przeniosła się do internetu.

Najlepiej radzą sobie lokale skutecznie używające w gastrobiznesie narzędzi cyfrowych oraz konsekwentne w budowaniu społeczności lojalnych klientów. To właśnie dla nich MAKRO Polska stworzyło nowe wirtualne narzędzie – DISH Order.

– MAKRO to nie tylko dostawca produktów dla gastronomii, jesteśmy także partnerem we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań biznesowych – mówi Jakub Madaliński, menedżer ds. cyfrowych rozwiązań dla klientów HoReCa. – Pełną ich ofertę można znaleźć na przeznaczonej dla gastronomii  platformie DISH, na której już można znaleźć m.in. pakiety rozwiązań dotyczące budowy strony internetowej, rezerwacji stolików online, wyliczania food costu. Dodaliśmy do niej nowe narzędzie – DISH Order. Wierzę w to, że będzie to prawdziwy rynkowy „game changer” dla tych restauracji, które nie godzą się na zapłatę wysokich prowizji sieciom delivery, chcą pod własną marką rozwijać relacje klientami, a równocześnie wolą samodzielnie organizować dostawy w elastyczny, zindywidualizowany sposób. To właśnie takie lokale szczególnie zapraszamy do współpracy.

DISH Order to przeznaczony dla branży HoReCa nowoczesny system do sprzedaży online z realizacją w dostawie oraz na wynos wraz ze spersonalizowaną stroną www restauracji, prostym w obsłudze interfejsem obsługi zamówień i błyskawicznym wsparciem technicznym online.

W przeciwieństwie do innych systemów w DISH Order nie ma prowizji od zamówień, a jedyne koszty to opłata startowa (249 zł netto) oraz stała miesięczna opłata abonamentowa (169 pln/msc netto), niezależna od liczby zrealizowanych zamówień. W narzędziu nie ma ukrytych kosztów, gwarantuje ono szybki zwrot inwestycji oraz wzrost obrotów przy regularnych zamówieniach klientów.

Kolejną zaletą jest możliwość integracji DISH Order z każdą istniejącą stroną internetową lokalu oraz opcja pełnej personalizacji narzędzia do potrzeb lokalu (menu, zdjęcia potraw, ceny, godziny dostaw posiłków lub odbiorów osobistych).

– DISH Order nie jest pobierającym prowizję portalem delivery, ani pośrednikiem pomiędzy lokalem a klientem – podkreśla Jakub Madaliński. – To strzał w dziesiątkę dla tych restauracji, które chcą kształtować ofertę na własnych warunkach, elastycznie nią zarządzać i samemu decydować o jej promocji w Internecie. Zdecydowanie jest to oferta dla świadomych i zdeterminowanych restauratorów, nastawionych na przetrwanie trudnych czasów i sukces w nowej rzeczywistości.

Restauratorzy zainteresowani DISH Order mogą uzyskać dodatkowe informacje pod numerem infolinii 22 500 1100 (infolinia czynna pn-pt, godzinach 9-22).

DISH Order jest jednym z rozwiązań platformy DISH, nowoczesnej platformy dla gastronomii, która daje restauratorom dostęp do kompleksowych narzędzi takich jak: strona internetowa, rezerwacja stolików online oraz narzędzie do zarządzania wizytówką Google –WebListing. Wszystkie narzędzia dostępne są w jednym miejscu w aplikacji mobilnej DISH na Android oraz iOS. Z pakietu rozwiązań można skorzystać w ramach pakietu Starter lub Professional. Więcej informacji na ten temat można znaleźć pod linkiem Jedzenie - dowóz, zamówienie online - rozwiązania dla gastronomii (makro-dla-gastronomii.pl).

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Niezbędne wyposażenie restauracji

Decydując się na otwarcie lub doposażenie restauracji, właściciel i inwestor stają przed wieloma wyborami, również tymi dotyczącymi sprzętu. Kupować czy wynająć? Na co postawić?

KRUSZWICA Olej z Esencją Masła - nowość dla profesjonalistów

Naturalne składniki, maślany smak i temperatura dymienia do 220 stopni to odpowiedź na rosnące oczekiwania świata gastronomii.

PERFEKCYJNIE ZMIKSOWANY

Ubijają, miksują na gładką masę, zagniatają ciasto i wyręczając kucharza w różnych czynnościach, pozwalają nie tylko zaoszczędzić czas, ale także uzyskać powtarzalny efekt. Miksery, blendery i różnego rodzaju wielofunkcyjne roboty kuchenne dostępne są w niemal nieskończenie wielu wersjach.

“The fresh taste of the land" nowym hasłem Farm Frites

Firma Farm Frites International, będąca liderem na rynku mrożonych produktów ziemniaczanych, zmienia slogan firmowy na "The fresh taste of the land". Nową myślą przewodnią Farm Frites chce podkreślić troskę o najwyższą jakość surowca, bezpieczeństwo oferowanych produktów.

W KAWIE SIŁA

Jak zadbać o jakość kawy w lokalu, który nie jest specjalistyczną kawiarnią? Czy można zapewnić dobrą kawę na większą skalę i wreszcie: jakie mogą płynąć z tego wymierne korzyści? O to zapytaliśmy kilku specjalistów.

Jak wyposażyć ogródek, by przyciągnąć gości?

Wyposażenie ogródków i tarasów restauracji, kawiarni oraz hoteli to obszar, na który w sezonie od wiosny do jesieni właściciele powinni zwrócić szczególną uwagę.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej