Nowa polityka cenowa jest elementem realizacji strategii rozwoju fińskiej firmy w Polsce. Stanowi ona dopełnienie dotychczasowych rozwiązań dla użytkowników aplikacji. Jednym z nich jest specjalny zegar, umożliwiający precyzyjne odmierzanie czasu dostawy. Pokazuje on ile minut upłynie od złożenia zamówienia do jego dostawy. Czas, który pokazuje pokrywa się z czasem rzeczywistym.
Uznaniem użytkowników aplikacji cieszy się też usługa live chat. Gwarantuje ona wsparcie centrum obsługi na każdym etapie zamówienia, a z użytkownikami kontaktują się pracownicy zatrudnieni w Polsce. Dzięki temu odpowiedzi udzielane są w ciągu 60 sekund od zadania pytania.
– Stale poszukujemy rozwiązań, które podniosą jakość świadczonych przez nas usług. To działania na poziomie organizacyjnym, technologicznym, ale również liczne promocje. Wprowadzenie stałej obniżki cen dostaw jest jednym z elementów tego procesu. Chcemy, aby dzięki temu użytkownicy naszej platformy mogli bez ograniczeń korzystać z ofert swoich ulubionych restauracji – mówi Karol Siarka, jr. operations manager w Wolt Polska.
Założony w 2014 roku w Helsinkach Wolt przywiązuje również dużą wagę do zrównoważonego rozwoju. Firma dąży między innymi do zachowania neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla. Dzięki specjalnie opracowanemu modelowi, jest w stanie określić poziom emisji generowanej przez każde zamówienie. Proporcjonalnie do jego wielkości, Wolt przekazuje fundusze na projekty, których celem jest odbudowa lasów w Kolumbii i Amazonii.
W Polsce Wolt rozwozi dania w 10 miastach. Niebieskich kurierów można spotkać także
na ulicach ponad 130 miast w 23 krajach w Europie i Azji. Dostawy Wolt realizowane są za pomocą rowerów, skuterów i samochodów.