x

Wolt stawia na niższe koszty dostaw

Kategoria: Twój biznes - oferta    27.04.2021

Od kwietnia we wszystkich miastach, w których Wolt świadczy usługi delivery, obowiązują niższe ceny dostaw. Koszt dowozu dania w najbliższej okolicy wynosi obecnie 1,99 złotych, a w Szczecinie nawet 99 groszy.

Zdjęcie: Shutterstock.com
Zdjęcie: Shutterstock.com
To jedyna dodatkowa opłata, którą ponoszą konsumenci. Jej ostateczna wysokość uzależniona jest od odległości, którą pokonać musi kurier.
Nowa polityka cenowa jest elementem realizacji strategii rozwoju fińskiej firmy w Polsce. Stanowi ona dopełnienie dotychczasowych rozwiązań dla użytkowników aplikacji. Jednym z nich jest specjalny zegar, umożliwiający precyzyjne odmierzanie czasu dostawy. Pokazuje on ile minut upłynie od złożenia zamówienia do jego dostawy. Czas, który pokazuje pokrywa się z czasem rzeczywistym.

Uznaniem użytkowników aplikacji cieszy się też usługa live chat. Gwarantuje ona wsparcie centrum obsługi na każdym etapie zamówienia, a z użytkownikami kontaktują się pracownicy zatrudnieni w Polsce. Dzięki temu odpowiedzi udzielane są w ciągu 60 sekund od zadania pytania.  

– Stale poszukujemy rozwiązań, które podniosą jakość świadczonych przez nas usług. To działania na poziomie organizacyjnym, technologicznym, ale również liczne promocje. Wprowadzenie stałej obniżki cen dostaw jest jednym z elementów tego procesu. Chcemy, aby dzięki temu użytkownicy naszej platformy mogli bez ograniczeń korzystać z ofert swoich ulubionych restauracji – mówi Karol Siarka, jr. operations manager w Wolt Polska.

Założony w 2014 roku w Helsinkach Wolt przywiązuje również dużą wagę do zrównoważonego rozwoju. Firma dąży między innymi do zachowania neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla. Dzięki specjalnie opracowanemu modelowi, jest w stanie określić poziom emisji generowanej przez każde zamówienie. Proporcjonalnie do jego wielkości, Wolt przekazuje fundusze na projekty, których celem jest odbudowa lasów w Kolumbii i Amazonii.

W Polsce Wolt rozwozi dania w 10 miastach. Niebieskich kurierów można spotkać także
na ulicach ponad 130 miast w 23 krajach w Europie i Azji. Dostawy Wolt realizowane są za pomocą rowerów, skuterów i samochodów.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Bobby Burger: ludzie nie przestaną chodzić do restauracji [WYWIAD]

Mimo kryzysowych okoliczności wychodzimy z założenia, że ludzie nie przestaną wychodzić do restauracji i cieszyć się jedzeniem na mieście - mówi Bogumił Jankiewicz, właściciel sieci Bobby Burger. Rozmawiamy z nim o rozwoju firmy.

Pizzerie Gruby Benek: nie dajemy się ponieść niepewności [WYWIAD]

Sieć pizzerii Gruby Benek jest jedną z najdłużej działających w Polsce, bo funkcjonuje już od 20 lat. Jak w czasach inflacji i globalnego spowolnienia minimalizuje ryzyko strat w swoich lokalach? Tłumaczy Maciej Adamski, dyrektor zarządzający sieciówki.

Jak oszczędzać w gastronomii i zapewnić sobie spokój w niepewnych czasach?

Oszczędność zawsze jest w cenie, a zwłaszcza w czasie galopujących kosztów i topniejącego kapitału. Jednym z rozwiązań jest długoterminowy wynajem profesjonalnej zmywarki gastronomicznej, która pozwoli zaoszczędzić pieniądze i przyczyni się do ochrony środowiska. Taką usługę proponuje Winterhalter.

AmRest: otwarcie lokalu Pizza Hut to koszt od 800 tys. do 1,5 mln zł

AmRest zaczynał jako franczyzobiorca, a dziś w ramach tzw. masterfranczyzy sam jest operatorem marki Pizza Hut w Europie Środkowo-Wschodniej. O planach firmy, kolejnych otwarciach i nowych smakach pizzy opowiada Kacper Szczepański, kierownik ds. rozwoju franczyzy Pizza Hut w AmRest.

iVario w gastronomii - produkcja bez kompromisów

iVario to zaawansowane urządzenie wielofunkcyjne, które zastępuje patelnie uchylne, kotły, frytownice i sprzęt do gotowania pod ciśnieniem. Gotowanie, smażenie i smażenie w głębokim tłuszczu może teraz odbywać się w jednym urządzeniu.

Glovo Local dla małych i średnich biznesów. Program obejmuje pomoc w rozwoju i digitalizacji

Nowy program Glovo Local udostępnia restauracjom i sprzedawcom detalicznym zestaw narzędzi, które pomogą im przenieść działalność do internetu i dynamiczne ją rozwijać. Glovo chce wprowadzić ponad 250 tysięcy małych, lokalnych firm w świat sprzedaży online przed końcem 2023 roku.

Inne kategorie

Podcasty

Konsument, który żyje w poczuciu zagrożenia: jak z nim prowadzić dialog? [PODCAST]

Jak zmieniają się konsumenci i jak zmieniają się producenci? W jaki sposób obie te grupy odczuwają niepokoje i jak warto na nie reagować - opowiada Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu firmy Mlekpol.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej