x

Wolt stawia na niższe koszty dostaw

Kategoria: Twój biznes - oferta    27.04.2021

Od kwietnia we wszystkich miastach, w których Wolt świadczy usługi delivery, obowiązują niższe ceny dostaw. Koszt dowozu dania w najbliższej okolicy wynosi obecnie 1,99 złotych, a w Szczecinie nawet 99 groszy.

Zdjęcie: Shutterstock.com
Zdjęcie: Shutterstock.com
To jedyna dodatkowa opłata, którą ponoszą konsumenci. Jej ostateczna wysokość uzależniona jest od odległości, którą pokonać musi kurier.
Nowa polityka cenowa jest elementem realizacji strategii rozwoju fińskiej firmy w Polsce. Stanowi ona dopełnienie dotychczasowych rozwiązań dla użytkowników aplikacji. Jednym z nich jest specjalny zegar, umożliwiający precyzyjne odmierzanie czasu dostawy. Pokazuje on ile minut upłynie od złożenia zamówienia do jego dostawy. Czas, który pokazuje pokrywa się z czasem rzeczywistym.

Uznaniem użytkowników aplikacji cieszy się też usługa live chat. Gwarantuje ona wsparcie centrum obsługi na każdym etapie zamówienia, a z użytkownikami kontaktują się pracownicy zatrudnieni w Polsce. Dzięki temu odpowiedzi udzielane są w ciągu 60 sekund od zadania pytania.  

– Stale poszukujemy rozwiązań, które podniosą jakość świadczonych przez nas usług. To działania na poziomie organizacyjnym, technologicznym, ale również liczne promocje. Wprowadzenie stałej obniżki cen dostaw jest jednym z elementów tego procesu. Chcemy, aby dzięki temu użytkownicy naszej platformy mogli bez ograniczeń korzystać z ofert swoich ulubionych restauracji – mówi Karol Siarka, jr. operations manager w Wolt Polska.

Założony w 2014 roku w Helsinkach Wolt przywiązuje również dużą wagę do zrównoważonego rozwoju. Firma dąży między innymi do zachowania neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla. Dzięki specjalnie opracowanemu modelowi, jest w stanie określić poziom emisji generowanej przez każde zamówienie. Proporcjonalnie do jego wielkości, Wolt przekazuje fundusze na projekty, których celem jest odbudowa lasów w Kolumbii i Amazonii.

W Polsce Wolt rozwozi dania w 10 miastach. Niebieskich kurierów można spotkać także
na ulicach ponad 130 miast w 23 krajach w Europie i Azji. Dostawy Wolt realizowane są za pomocą rowerów, skuterów i samochodów.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Kawowy ekspres do gastronomii. Cena to nie wszystko

Jeśli nie wiemy, jak samodzielnie zaparzyć espresso, powinniśmy mieć w lokalu choćby mały automatyczny ekspres. To, jakie urządzenie będzie dla nas odpowiednie, zależy od wielu czynników i nie ogranicza się do dyskusji wyłącznie na temat ceny.

5 dobrych powodów, by pożegnać się ze starym sprzętem kuchennym

Znane procesy, sprzęt i sposób przygotowywania - wszystko to ułatwia życie w kuchni. Naprawdę? Przyglądając się pracy w kuchni czasami odnosi się zupełnie inne wrażenie. Tylko dlatego, że zawsze robiłeś coś w określony sposób, nie oznacza to, że jest to najlepszy sposób.

Starbucks w biurach! Nestlé Professional startuje w Polsce z ofertą We Proudly Serve Starbucks®

Firma Nestlé Professional rozszerza portfolio napojów dla gastronomii o koncept We Proudly Serve Starbucks®. Oferuje on biurom i punktom gastronomicznym możliwość serwowania napojów kultowej marki.

Piece do bistro

Każdy lokal gastronomiczny ma inną powierzchnię i specyfikę działalności, wymaga więc wyposażenia w nieco inny sprzęt. Na co zwrócić uwagę, wybierając piec do bistro?

Środki czystości dla gastronomii

W sklepach i hurtowniach znajdziemy dziś specyfiki przystosowane do usuwania zabrudzeń z niemal każdego typu powierzchni. Jak korzystać z nich w sposób nie tylko efektywny, ale także bezpieczny?

Fit Ice Cream - nowy koncept franczyzowy na rynku

Jeszcze wiosną na ulicach polskich miast pojawią się kolorowe skutery piaggio, z których można będzie kupić lody. Będą to lody inne niż wszystkie - wegańskie, bez cukru i bez glutenu. Stoi za tym sieć "nie-cukierni" Fit Cake, która wprowadza na rynek mobilną franczyzę Fit Ice Cream.

Inne kategorie

Podcasty

Koniec papierowego kubka jest bliski? [PODCAST]

Ekologia coraz mocniej oddziałuje na wszystkie sfery życia i powoli wkracza także tam, gdzie jeszcze nie tak dawno w ogóle o niej nie myślano - do kawiarni, restauracji, barów. Jak ekologicznie prowadzić gastronomię? Rozmawiamy o tym z Krzysztofem Rzymanem, właścicielem kawiarni STOR w Warszawie.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej