Swoje projekty mogą zgłosić agencje reklamowe full service, agencje marketingu zintegrowanego, BTL, eventowe, interaktywne, domy mediowe oraz wszystkie firmy (niezależnie od branży), które na zlecenie lub w celu promocji własnej zrealizowały kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji:
- producenci i dostawcy,
- sieci/restauracje,
- agencje specjalizujące.
„Konkurs kierujemy do wszystkich firm, które zrealizowały ciekawe projekty marketingowe. Szukamy takich, które wyróżniają się jednocześnie dużą skutecznością i wyjątkową kreatywnością. Nie jest natomiast dla nas istotna wielkość budżetu czy zasięg takiego projektu. Prace są oceniane z uwzględnieniem specyfiki każdej z branż i specyfiki użytych narzędzi” – mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „Media Marketing Polska”, współorganizatora konkursu.
Przykładowe kategorie, które mogą Państwa zainteresować, to m. in.:
– launch i re-launch produktu,
– digital i social media,
– CSR i ekomarketing,
– projekt niskobudżetowy.
Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybierze projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży. Wręczenie nagród konkursowych odbywa się zwykle w formie uroczystej gali w ostatnim tygodniu czerwca. W tym roku, w zależności od możliwości sanitarnych, będzie to formuła online lub – jeśli warunki pozwolą – kameralny bankiet.
Zachęcamy do obejrzenia webinaru, w którym organizatorzy szczegółowy wyjaśniają:
– co powinno zawierać zgłoszenie konkursowe,
– jak pracuje i jakimi kryteriami kieruje się jury,
– jak wybrać odpowiednią kategorię,
– jak honorujemy zwycięzców,
– co nowego w Golden Arrow 2021: nowe kategorie konkursowe.
Kontakt: Anna Pastor, tel. 666 024 577, anna.pastor@media.com.pl
Organizatorzy: VFP Communications i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Szczegóły: www.goldenarrow.pl