x

Czekolada, handel i marketing - rozmowa w Clubhouse

Kategoria: Wydarzenia - kalendarium    26.04.2021

Co powstanie z połączenia czekolady, handlu i marketingu. Przekonaj się - w najbliższy wtorek!

O nowych zjawiskach w FMCG, handlu i marketingu rozmawiać będą: Maciej Herman, CEO w Lotte Wedel, Michalina Szczepańska, redaktor naczelna magazynu „Handel” oraz Tomasz Wygnański - redaktor naczelny „Media Marketing Polska”.

Tematy dyskusji:
– Czy reklama nadal jest dźwignią handlu?
– Jak to wygląda w czasie pandemii z punktu widzenia producenta?
– Jaka jest rola salonów flagowych w budowaniu doświadczenia wokół marki?
– Jak wygląda FMCG w nowym, zmienionym kanale HoReCa?
– Głośnie medialnie trendy, a rzeczywistość: weganizm, ekologia, opakowania z recyklingu, minimalizm, zero waste - ich wpływ na branżę FMCG.

Kiedy? 27 kwietnia, godz. 11
Gdzie? Clubhouse: https://joinclubhouse.com/event/M8YOeNBR


Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej