x

Rzeszów - nowy punkt na mapie dostaw Wolt

Kategoria: Twój biznes - wiedza    21.04.2021

Od połowy kwietnia mieszkańcy Rzeszowa mogą zamawiać swoje ulubione dania za pośrednictwem platformy Wolt. Ubrany w charakterystyczny, niebieski strój kurier potrzebuje średnio 35 minut, aby dostarczyć posiłek pod wskazany adres.

Grafika: materiały prasowe
Grafika: materiały prasowe
Wolt poszerza obszar swojej działalności o Rzeszów. Od połowy kwietnia mieszkańcy miasta mogą delektować się daniami ze swoich ulubionych restauracji bez konieczności wychodzenia z domu już w pół godziny od momentu złożenia zamówienia. Żeby cieszyć się ich smakiem wystarczy wejść na stronę www.wolt.com lub skorzystać z aplikacji Wolt. Zaprojektowano je tak, aby zgodnie z fińskimi standardami, proces zamawiania był łatwy, szybki i przyjemny. Z okazji inauguracji swojej obecności w Rzeszowie, Wolt oferuje specjalną promocję. Wszyscy użytkownicy ze stolicy Podkarpacia, którzy rejestrując się w aplikacji wpiszą kod HELLORZESZOW otrzymają zniżkę 30 zł (3x 10zł) na pierwsze zamówienia w dostawie.

 – Przygotowując się do uruchomienia naszych usług w Rzeszowie przeanalizowaliśmy przede wszystkim potrzeby oraz preferencje mieszkańców miasta, ponieważ są one dla nas szczególnie ważne. Na ich podstawie mogliśmy stworzyć listę rekomendowanych i sprawdzonych restauracji, z którymi rozpoczęliśmy współpracę. Mam nadzieję, że mieszkańcy Rzeszowa docenią ten fakt, a tym samym szybko zyskamy ich sympatię oraz zaufanie – mówi Karol Siarka, Jr. Operations Manager w Wolt Polska.

Obecnie kurierzy Wolt dostarczają dania z kilkudziesięciu rzeszowskich restauracji m.in.: Chilita, Under Seaoul, Krowarzywa, Oro Ristorante, czy Wina Dajcie, ale lista współpracujących lokali stale się powiększa. Wraz z nią poszerzał się będzie obszar miasta, na terenie którego realizowane będą dostawy.

W tej chwili dowozy realizowane są w dzielnicach: Śródmieście, Baranówka, Nowe Miasto i część Pobitna. Szczegóły śledzić można w aplikacji lub na stronie firmy. Koszt dowozu zaczyna się od 1,99 złotych. Na platformie można znaleźć również zmieniające się regularnie oferty promocyjne z wybranych restauracji (tzw. Wolt Specials).

Dzięki usłudze live chat, dostępnej w aplikacji, na każdym etapie zamówienia użytkownicy mogą liczyć na wsparcie centrum obsługi użytkownika. Pod względem responsywności jest ono jednym z najszybszych na rynku – średni czas udzielenia odpowiedzi na live chat wynosi mniej niż 60 sekund. Co ważne, z użytkownikami kontaktują się pracownicy zatrudniony na miejscu, a nie chatboty.

Ponadto Wolt przywiązuje ogromną wagę do doboru kurierów, wychodząc z założenia, że w przypadku dostaw posiłków przyjmują oni na siebie zadania, które w restauracji wykonują kelnerzy. Dlatego też, uczestniczą oni w specjalnych szkoleniach, przygotowujących ich do pracy.

W Polsce Wolt rozwozi dania w 10 miastach. Niebieskich kurierów można spotkać również na ulicach ponad 130 miast w 23 krajach w Europie i Azji. Dostawy Wolt realizowane są za pomocą rowerów, skuterów i samochodów. Aplikację Wolt można pobrać z Google Play lub App Store.
 

 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Promocja restauracji. Sprawdzone pomysły na trudne czasy - podpowiada Rafał Lankosz, Head of Marketing w Unilever Food Solutions, North Europe

Nawet najlepsze restauracje muszą podejmować wiele czynności, aby dać się poznać i przyciągać klientów. Promocja restauracji w niełatwych czasach, kiedy goście coraz rzadziej jedzą na mieście, to zatem już nie nice-to-have, ale must-have. Jak ją zrobić skutecznie i efektywnie kosztowo?

Kawiarnia wprowadza opłaty za korzystanie z grzejników

Cafe Mombasa w Antwerpii na północy Belgii zainstalowała terminale płatnicze do grzejników, z których klienci korzystają na tarasie. Chodzi oczywiście o rekompensatę wysokich kosztów energii.

Wege ma coraz więcej miejsca na półce [ANALIZA]

Roślinna transformacja mimo inflacji i rosnących cen już się nie zatrzyma, ani nie cofnie - wieszczą producenci i analitycy. Silnie na nią oddziałują świadomi konsumenci. Głównym segmentem plant based jest zamiennik mleka. Jego sprzedaż to prawie 60% zakupów kategorii w ujęciu wartościowym.

Wigilia firmowa jak za króla Sasa (albo marszałka Piłdudskiego)

Lokalna, sezonowa, bogata w potrawy wegetariańskie, a nawet wegańskie - tak w skrócie można by opisać tradycyjną polską kuchnię wigilijną. Czy możemy zatem znaleźć lepsze źródło inspiracji niż doświadczenia naszych pradziadków?

Jak się komunikować z gośćmi restauracji w czasach kryzysu?

Pandemia i wybuch wojny w Ukrainie były trudną lekcją dla biznesów gastronomicznych, również pod kątem komunikacji z gośćmi. Jak się promować w czasach kryzysu, by nie popełniać gaf i nie stracić klientów? Rozmawiamy o tym z Kati Płachecką, właścicielką agencji Płachecka PR & Marketing.

Sezonowanie (nie tylko) mięsa

Wraz z modą na steki w restauracjach i steak-house’ach pojawiły się szafy, w których dojrzewa wołowina, a proces wydobywania z mięsa jego najlepszych walorów staje się coraz popularniejszy.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

Czego potrzebuje teraz konsument? Czy zmieniać portfolio? Jak się z nim komunikować? Czy to jest moment na wprowadzanie nowości? Opowiada Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej