x

Nowa kampania "Cisowianka - Tradycja, która nieprzerwanie trwa do dziś"

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    21.04.2021

Nałęczów Zdrój, producent wody mineralnej Cisowianka i Cisowianka Perlage, uruchamia ogólnopolską kampanię reklamową, w której po raz kolejny potwierdza, jak ważna jest dla niego historia regionu, z którego pochodzi.

Grafika: materiały prasowe
Grafika: materiały prasowe
– Jako jedno z największych polskich przedsiębiorstw w regionie stale się rozwijamy, planując kolejne inwestycje, ale w tym wszystkim nie zapominamy o tym co najważniejsze – dziedzictwie historycznym i kulturowym naszego regionu. W ostatniej kampanii reklamowej nawiązujemy do najważniejszych dla nas wartości takich jak tradycja, rodzina i znaczenie historyczne Nałęczowa jako uzdrowiska – wyjaśnia Dorota Weka, dyrektor kreatywna z Nałęczów Zdrój.

Wybór kreacji i kierunku kampanii potwierdza, że Nałęczów Zdrój od początku swojej działalności jest silnie zintegrowany z miejscem, w którym działa oraz jego mieszkańcami.
– Cieszymy się, że mamy w regionie świadomego i zaangażowanego przedsiębiorcę, jakim jest spółka Nałęczów Zdrój. Firma realizując swoje cele biznesowe nie zapomina o lokalnej społeczności poprzez m.in. współfinansowanie infrastruktury, wsparcie jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej czy wieloletniego klubu sportowego w Drzewcach. Co ważne, w swojej działalności nawiązuje do najlepszych uzdrowiskowych tradycji regionu, restauruje zabytki i tym samym na skalę ogólnokrajową przyczynia się do promocji uzdrowiskowego Nałęczowa – mówi burmistrz Nałęczowa Wiesław Pardyka.

W kreacji wykorzystane zostały akwarele autorstwa Michała Zaborowskiego, które przenoszą nas do uzdrowiska Nałęczów w jego najlepszym okresie oraz do Pałacu Małachowskich. Wszystko to przy dźwiękach muzyki z filmu „Rodzina Połanieckich” skomponowanej przez Wojciecha Kilara w wykonaniu Grzegorza Niemczuka. Nie jest to przypadkowy wybór. Henryk Sienkiewicz tworzył historię rodziny Stanisława Połanieckiego właśnie w Nałęczowie.

Spółka Nałęczów Zdrój od 2017 roku jest właścicielem Pałacu Małachowskich, który stał się zalążkiem nałęczowskiego uzdrowiska. Producent Cisowianki przywraca dawną świetność popadającemu w ruinę symbolowi uzdrowiska i tym samym otwiera nową kartę historii pałacu zgodnie z filozofią społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (od ang. corporate social responsibility – CSR).

– Od ponad 110 lat celem istnienia Towarzystwa Przyjaciół Nałęczowa jest rozwijanie inicjatyw zmierzających do rozwoju i promocji Nałęczowa pod względem ogólnokulturalnym, leczniczym, wypoczynkowym i społeczno-gospodarczym. Strategiczna współpraca pomiędzy Towarzystwem a spółką Nałęczów Zdrój jest naturalną realizacją wspólnych celów i ambicji jakie nam przyświecają. Właściciel marki Cisowianka od wielu lat przyczynia się do odbudowywyania naszego wyjątkowego dziedzictwa poprzez przywracanie do świetności zdewastowanych zabytków i ich wartości kulturowych – mówi prezes Towarzystwa Przyjaciół Nałęczowa Bogusław Gałęzowski.
 
Nowe spoty reklamowe można oglądać do końca kwietnia w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych w najlepszym czasie antenowym. Kampania ma również odsłonę w prasie oraz na kilku tysiącach nośników outdoorowych w całej Polsce. W maju będzie realizowana w wybranych sieciach handlowych.

Spot reklamowy można obejrzeć tutaj.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

1000 Miglia 2018

Cisowianka Perlage po raz trzeci oficjalnym sponsorem głównym legendarnego wyścigu tysiąca mil. Jedyny i niepowtarzalny! Ekscytujący! Bajecznie odjazdowy! - to nieliczne z tytułów, którymi światowe media podsumowują co roku rajd samochodów zabytkowych Mille Miglia Storica.

OGRÓD W MIEŚCIE

Warszawski Festiwal Kulinarny "Rośliny, owady i miód" odbędzie się w dniach 8-10 września w Ogrodzie Botanicznym Uniwersytetu Warszawskiego w Al. Ujazdowskich 4 w Warszawie.

Letnia edycja Fine Dining Week

Sierpniowo-wrześniowy festiwal poświęcony jest szefom kuchni-innowatorom, tworzącym tożsamość polskiego haute cuisine. Popisowe pięciodaniowe menu w cenie 129 zł można rezerwować na FineDiningWeek.pl. Festiwal potrwa do 13 września w ośmiu miastach i regionach Polski.

Restaurant Week z wyjątkowym konkursem. Do wygrania kolacja z Magdą Gessler

Wiosenna edycja Restaurant Week obfituje w niespodzianki. Wszyscy goście festiwalu mogą wziąć udział w konkursie, w którym nagrodą jest kolacja z Magdą Gessler, która odbędzie się w restauracji U Fukiera. Festiwal potrwa od 9 do 27 czerwca.

Święto whisky ponownie w Warszawie

Whisky Live Warsaw odbędzie się w 13-14 października w Sangate Hotel Airport. Festiwal to okazja poznania szerokiego spektrum kolorów, bukietów i smaków whisky. Dla fanów dobrego jedzenia nie zabraknie licznych atrakcji kulinarnych.

Noc Restauracji 2018 - Smaki Polski

Od 6 do 8 lipca w 43 restauracjach w 12 regionach kraju odbyła się impreza mająca na celu prezentację najwyższej jakości polskich smaków. W tym roku wydarzenie przybrało charakter kolacji z menu degustacyjnym, w którym szef kuchni ukazuje swoją interpretację smaków Polski.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej