x

Nowa kampania "Cisowianka - Tradycja, która nieprzerwanie trwa do dziś"

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    21.04.2021

Nałęczów Zdrój, producent wody mineralnej Cisowianka i Cisowianka Perlage, uruchamia ogólnopolską kampanię reklamową, w której po raz kolejny potwierdza, jak ważna jest dla niego historia regionu, z którego pochodzi.

Grafika: materiały prasowe
Grafika: materiały prasowe
– Jako jedno z największych polskich przedsiębiorstw w regionie stale się rozwijamy, planując kolejne inwestycje, ale w tym wszystkim nie zapominamy o tym co najważniejsze – dziedzictwie historycznym i kulturowym naszego regionu. W ostatniej kampanii reklamowej nawiązujemy do najważniejszych dla nas wartości takich jak tradycja, rodzina i znaczenie historyczne Nałęczowa jako uzdrowiska – wyjaśnia Dorota Weka, dyrektor kreatywna z Nałęczów Zdrój.

Wybór kreacji i kierunku kampanii potwierdza, że Nałęczów Zdrój od początku swojej działalności jest silnie zintegrowany z miejscem, w którym działa oraz jego mieszkańcami.
– Cieszymy się, że mamy w regionie świadomego i zaangażowanego przedsiębiorcę, jakim jest spółka Nałęczów Zdrój. Firma realizując swoje cele biznesowe nie zapomina o lokalnej społeczności poprzez m.in. współfinansowanie infrastruktury, wsparcie jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej czy wieloletniego klubu sportowego w Drzewcach. Co ważne, w swojej działalności nawiązuje do najlepszych uzdrowiskowych tradycji regionu, restauruje zabytki i tym samym na skalę ogólnokrajową przyczynia się do promocji uzdrowiskowego Nałęczowa – mówi burmistrz Nałęczowa Wiesław Pardyka.

W kreacji wykorzystane zostały akwarele autorstwa Michała Zaborowskiego, które przenoszą nas do uzdrowiska Nałęczów w jego najlepszym okresie oraz do Pałacu Małachowskich. Wszystko to przy dźwiękach muzyki z filmu „Rodzina Połanieckich” skomponowanej przez Wojciecha Kilara w wykonaniu Grzegorza Niemczuka. Nie jest to przypadkowy wybór. Henryk Sienkiewicz tworzył historię rodziny Stanisława Połanieckiego właśnie w Nałęczowie.

Spółka Nałęczów Zdrój od 2017 roku jest właścicielem Pałacu Małachowskich, który stał się zalążkiem nałęczowskiego uzdrowiska. Producent Cisowianki przywraca dawną świetność popadającemu w ruinę symbolowi uzdrowiska i tym samym otwiera nową kartę historii pałacu zgodnie z filozofią społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (od ang. corporate social responsibility – CSR).

– Od ponad 110 lat celem istnienia Towarzystwa Przyjaciół Nałęczowa jest rozwijanie inicjatyw zmierzających do rozwoju i promocji Nałęczowa pod względem ogólnokulturalnym, leczniczym, wypoczynkowym i społeczno-gospodarczym. Strategiczna współpraca pomiędzy Towarzystwem a spółką Nałęczów Zdrój jest naturalną realizacją wspólnych celów i ambicji jakie nam przyświecają. Właściciel marki Cisowianka od wielu lat przyczynia się do odbudowywyania naszego wyjątkowego dziedzictwa poprzez przywracanie do świetności zdewastowanych zabytków i ich wartości kulturowych – mówi prezes Towarzystwa Przyjaciół Nałęczowa Bogusław Gałęzowski.
 
Nowe spoty reklamowe można oglądać do końca kwietnia w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych w najlepszym czasie antenowym. Kampania ma również odsłonę w prasie oraz na kilku tysiącach nośników outdoorowych w całej Polsce. W maju będzie realizowana w wybranych sieciach handlowych.

Spot reklamowy można obejrzeć tutaj.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

McDonald’s pomału wraca na Ukrainę

Po raz pierwszy od rozpoczęcia agresji Rosji na Ukrainę McDonald's otworzył swoje restauracje w Kijowie. Póki co, sieć sprzedaje jedynie posiłki na wynos we współpracy z firmami kurierskimi i za pośrednictwem aplikacji McDelivery.

Nocny Market w Warszawie - zakończenie sezonu 2022

5 pełni księżyca, 81 nocy, 21 weekendów, 609 godzin - tyle czasu działał w 2022 Nocny Market na Dworcu Głównym - królestwo street foodu w Warszawie. Przed nami weekend zamykający tegoroczny sezon, podczas którego rozstrzygnięty zostanie plebiscyt Nocne Koty 2022.

#FoodLooksGood! Ruszyły rezerwacje na Restaurant Week

Restaurant Week powraca pod hasłem #FoodLooksGood! Ma ono zachęcać gości restauracji do robienia zdjęć dań i dzielenia się nimi w social mediach. Od 12 października do 13 listopada trzy pięknie podane potrawy i koktajl dostępne będą w cenie 69 zł w ponad 400 lokalach.

Bocuse d’Or on Tour w jesiennej odsłonie

16 września w krakowskiej restauracji Biała Róża odbędzie się druga z cyklu kolacja Bocuse d’Or Poland on Tour. Jej gospodarzem będzie szef kuchni Łukasz Cichy. Dzień później Bocuse d’Or Poland on Tour zawita do Restauracji Patio w Rzeszowie, gdzie za ucztę odpowiedzialny będzie Kamil Tłuczek.

Druga edycja Grand Dinners już w listopadzie!

Po majowym sukcesie premierowych kolacji Grand Dinners szykuje się jesienna edycja kulinarnych emocji na poziomie sześciu gwiazdek Michelin. 7-8 listopada w Warszawie odbędą się dwie ekskluzywne kolacje przygotowane przez kulinarnych artystów z Francji i Polski.

Let’s drink about it - powraca World Class Cocktail Festival!

Kolejna odsłona World Class Cocktail Festival potrwa od 24 sierpnia do 18 września w sześciu największych polskich miastach. Goście Festiwalu mogą odwiedzić ponad 100 koktajlbarów i barów restauracyjnych oraz skosztować zestawu dwóch koktajli w cenie 35 zł.

Inne kategorie

Podcasty

Roślinne zamienniki w menu restauracji [PODCAST]

Coraz większa grupa Polaków deklaruje chęć ograniczenia spożycia mięsa, nie tylko w kuchni domowej, ale także podczas wizyt w restauracjach i spożywania dań na wynos. Chcąc trafić w ich gusta, warto rozważyć zmiany w menu lokalu na bardziej roślinne.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej