x

Pudu Pudu - pierwszy bar z... budyniem. Będą chętni?

Kategoria: Miejsca    30.03.2021

Grupa Oetker uruchomiła pierwszy bar z... budyniem. Na razie takie rzeczy tylko w Ameryce, a konkretnie w Los Angeles. Firma planuje w tym roku otworzyć jeszcze dwa takie obiekty w Mieście Aniołów.

Pudu Pudu w Los Angeles. Zdjęcie: Lebensmittel Zeitung
Pudu Pudu w Los Angeles. Zdjęcie: Lebensmittel Zeitung
Restaurację z budyniem Pudu Pudu otwarto 21 marca w Los Angeles na Venice Beach. Do startu działalności doszło z wielomiesięcznym opóźnieniem w stosunku do pierwotnych planów. Powodem były oczywiście ograniczenia działania gastronomii w powodu pandemii, jakie były wprowadzone w Kalifornii. Obostrzenia złagodzono, ale i tak restauracje mogą przyjmować zaledwie jedną czwartą klientów, którzy mogliby się w niej pomieścić. W przypadku Pudu Pudu nie ma to jednak znaczenia, ponieważ restauracja stawia na sprzedaż puddingów głównie na wynos.

Jak informował „Lebensmittel Zeitung”, Oetker ma ambicje, aby przekształcić Pudu Pudu w sieć restauracji w Ameryce, Europie i Azji. Wpis na profilu, na którym się zalogował starszy pracownik firmy Oetker, ujawnił, że trzy lokale Pudu Pudu powinny zostać otwarte w ciągu obecnego roku. Na drugi rok planowanych jest pięć, a potem co najmniej 20 otwarć w roku. Te plany są już potwierdzone: rzecznik Oetkera przyznał, że oprócz restauracji na Venice Beach „prawdopodobnie w tym roku” zostaną otwarte w Los Angeles jeszcze dwie restauracje Pudu Pudu.

Czy lokal serwujący budyń będzie chętnie odwiedzany? Zdjęcie: Shutterstock.com
Czy lokal serwujący budyń będzie chętnie odwiedzany? Zdjęcie: Shutterstock.com
Wkrótce uruchomiona będzie również pierwsza kawiarnia „Gugelhupf & Du”, na początek we Frankfurcie, w zrekonstruowanym w 2009 roku Palais Thurn und Taxis. Ma ona ruszyć „tak szybko, jak pozwoli na to pandemia". Kolejna restauracja „Gugelhupf & Du” planowana jest w centrum handlowym Skyline Plaza na obrzeżach centrum Frankfurtu.


Autor tekstu: Magdalena Weiss

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej