x

Levant - nowa wirtualna restauracja wege z portfolio Sfinks Polska

Kategoria: Miejsca    25.03.2021

Menu Levant - hummus & falafel obejmuje 20 roślinnych oraz bezmięsnych dań inspirowanych kuchnią Bliskiego Wschodu. To kolejna wirtualna marka Sfinksa, czyli koncept bez stacjonarnych lokali skupiający się na sprzedaży dań w dostawie i na wynos.

Oferta marki Levant. Zdjęcie: materiały prasowe.
Oferta marki Levant. Zdjęcie: materiały prasowe.
Sfinks Polska (spółka zarządzająca m.in. sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki i Chłopskie Jadło) stawia na marki wirtualne. Po The Burgers, YOLO Chicken czy Z Byka wykreował kolejną – z potrawami wege inspirowanymi kuchnia bliskowschodnią. Dania dostępne są w dostawie i na wynos, a zamówienia można składać przez własny portal Sfinksa, smacznieiszybko.pl oaz inne platformy online.

– Uruchamiając nowy wirtualny koncept gastronomiczny podążamy za trendami kulinarnymi związanymi przede wszystkim z oczekiwaniami klientów, a jednocześnie wykorzystujemy nasze dotychczasowe doświadczenie z kuchnią bliskowschodnią. Popularność kuchni opartej na daniach wegetariańskich jest stale rosnącym trendem, zaś naszą sieć i marki tworzymy, aby były uzupełniającymi się konceptami dla klientów o różnych gustach kulinarnych – mówi Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.

Karta dań nowego konceptu to przede wszystkim falafele, hummusy oraz smażone warzywa z różnymi dodatkami i podane na wiele sposobów: w bułce pita, w placku tortilla czy jako danie w półmisku, tzw. poke bowl. Część dań jest całkowicie roślinna, a wegetarianie znajdą propozycje z dodatkiem sera feta czy sosów na bazie jogurtu.
W menu są np. takie dania jak pita posmarowana sosem tahini, a w niej 3 falafele, miks sałat, pikle, czerwona cebula, jalapeno i pomidor, całość doprawiona harrisą i kolendrą oraz podawana z wybranym sosem. Inne propozycje to hummus z pieczoną cukinią, pieczarkami i cebulą oraz bułką pita, czy poke bowl z tabbouleh i greckimi dodatkami – serem feta, czarnymi oliwkami, pomidorami, ogórkiem, czerwoną cebulą oraz sosem jogurtowo-miętowym.

Spółka Sfinks Polska w ostatnim roku rozwinęła portfolio wirtualnych marek oraz restauracji. Do wcześniej działających Da Mamma (pizza) i The Burgers (burgery) w roku pandemii poza Levant – hummus & falafel, doszły także: YOLO Chicken (dania z kurczaka), Och! PITA (dania typu kebab), Z Byka (steki), Lepione & Pieczone (pierogi) oraz The Best of (bestsellery). Oprócz tego klienci mogą zamawiać dania flagowych stacjonarnych marek – Sphinx, Chłopskie Jadło czy też WOOK.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Zmiany w krakowskiej restauracji ZaKładka

Po 5 i pół roku ugruntowanej pozycji na rynku ZaKładka Food&Wine stawia kolejny krok naprzód. Szef kuchni i jednocześnie właściciel krakowskiego bistro Rafał Targosz postanowił nieco odmłodzić klasyczną kuchnię francuską, na której opierał się przez ostatnie lata.

Vietnamka

Vietnamka to nowe miejsce z kuchnią wietnamską w Warszawie.

Gdyńska Rosse Rosse - kawiarnia z miłością do estetyki

Rosse Rosse to nowa kawiarnia ulokowana w budynku Baltiq Plaza w Gdyni przy jednej z głównych ulic miasta - ul. Świętojańskiej. Lokal ma 20 miejsc siedzących wewnątrz i dodatkowo 20 w ogródku w sezonie letnim.

RAANRAAN w Galerii Łódzkiej

RAANRAAN, czyli jedzenie przygotowywane na oczach klientów to nowa koncepcja, która od końca stycznia działa w foodcourcie Galerii Łódzkiej. Pochodzące od lokalnych dostawców produkty połączone z aromatycznymi przyprawami sprawią, że kuchnia włoska będzie w zasięgu ręki dla każdego, kto znajdzie się

Restauracje Sodexo z gwiazdkami Michelin

Dwie restauracje prowadzone przez Sodexo - Les Jules Verne (lokal na II piętrze Wieży Eiffle’a) oraz Le Pré Catelan (lokal w sercu paryskiego Lasku Bulońskiego) otrzymały odpowiednio jedną i trzy gwiazdki w tegorocznej edycji Czerwonego Przewodnika Michelin "Main Cities of Europe".

WINSKY WINE’N’WHISKY BAR

Nad Wisłą w Warszawie, przy ulicy Wioślarskiej 10, w budynku The Tides, otworzył się w listopadzie Winsky Wine’n’Whisky Bar. Twórczynią i współwłaścicielką miejsca jest Monika Frendl, drugim współwłaścicielem jest Viktor Jakupec.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej