x

Levant - nowa wirtualna restauracja wege z portfolio Sfinks Polska

Kategoria: Miejsca    25.03.2021

Menu Levant - hummus & falafel obejmuje 20 roślinnych oraz bezmięsnych dań inspirowanych kuchnią Bliskiego Wschodu. To kolejna wirtualna marka Sfinksa, czyli koncept bez stacjonarnych lokali skupiający się na sprzedaży dań w dostawie i na wynos.

Oferta marki Levant. Zdjęcie: materiały prasowe.
Oferta marki Levant. Zdjęcie: materiały prasowe.
Sfinks Polska (spółka zarządzająca m.in. sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki i Chłopskie Jadło) stawia na marki wirtualne. Po The Burgers, YOLO Chicken czy Z Byka wykreował kolejną – z potrawami wege inspirowanymi kuchnia bliskowschodnią. Dania dostępne są w dostawie i na wynos, a zamówienia można składać przez własny portal Sfinksa, smacznieiszybko.pl oaz inne platformy online.

– Uruchamiając nowy wirtualny koncept gastronomiczny podążamy za trendami kulinarnymi związanymi przede wszystkim z oczekiwaniami klientów, a jednocześnie wykorzystujemy nasze dotychczasowe doświadczenie z kuchnią bliskowschodnią. Popularność kuchni opartej na daniach wegetariańskich jest stale rosnącym trendem, zaś naszą sieć i marki tworzymy, aby były uzupełniającymi się konceptami dla klientów o różnych gustach kulinarnych – mówi Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.

Karta dań nowego konceptu to przede wszystkim falafele, hummusy oraz smażone warzywa z różnymi dodatkami i podane na wiele sposobów: w bułce pita, w placku tortilla czy jako danie w półmisku, tzw. poke bowl. Część dań jest całkowicie roślinna, a wegetarianie znajdą propozycje z dodatkiem sera feta czy sosów na bazie jogurtu.
W menu są np. takie dania jak pita posmarowana sosem tahini, a w niej 3 falafele, miks sałat, pikle, czerwona cebula, jalapeno i pomidor, całość doprawiona harrisą i kolendrą oraz podawana z wybranym sosem. Inne propozycje to hummus z pieczoną cukinią, pieczarkami i cebulą oraz bułką pita, czy poke bowl z tabbouleh i greckimi dodatkami – serem feta, czarnymi oliwkami, pomidorami, ogórkiem, czerwoną cebulą oraz sosem jogurtowo-miętowym.

Spółka Sfinks Polska w ostatnim roku rozwinęła portfolio wirtualnych marek oraz restauracji. Do wcześniej działających Da Mamma (pizza) i The Burgers (burgery) w roku pandemii poza Levant – hummus & falafel, doszły także: YOLO Chicken (dania z kurczaka), Och! PITA (dania typu kebab), Z Byka (steki), Lepione & Pieczone (pierogi) oraz The Best of (bestsellery). Oprócz tego klienci mogą zamawiać dania flagowych stacjonarnych marek – Sphinx, Chłopskie Jadło czy też WOOK.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Rodzinnie, po włosku w warszawskim Pesto Café

Kiedy dzieci są szczęśliwe, ich rodzice też są szczęśliwi - to motto Pesto Café, restauracji w warszawskiej Galerii Młociny. Miejsce stworzono z myślą o rodzinnych posiłkach poza domem.

The Trust - nowy lokal Tomasza Źrodłowskiego i Szymona Cieśli

The Trust to krakowski koktajlbar i kawiarnia w jednym. Na razie, wypijemy w nim kawę, a po zakończeniu lockdownu - także autorskie drinki.

ŻYWA KUCHNIA

Laurent De Bremaeker, właściciel i szef kuchni, szkolił się w najlepszych instytutach kulinarnych, w których jedzenie traktowane jest jak lekarstwo, m.in. w Hippocrates Health Institute w West Palm Beach na Florydzie. ul. Racławicka 99, Warszawa

Francuska Charlotte Bouillon w Warszawie

Właścicielki kultowej Charlotte na stołecznym placu Zbawiciela, jej klonów w Krakowie i Wrocławiu oraz warszawskiej Charlotte Menora z elementami kuchni żydowskiej zrealizowały kolejny pomysł - 17 października otworzyły Charlotte Bouillon.

Drugie urodziny restauracji Kanapa w Warszawie

Warszawska restauracja Kanapa specjalizująca się we współczesnej kuchni ukraińskiej świętowała 31 stycznia swoje drugie urodziny.

AMFORA RESTAURANT & COCKTAIL BAR

Po sukcesie fine diningowej restauracji Cadenza w Katowicach przyszedł dla jej twórców czas na nowe miejsce, które sami określają jako "street dining". Amfora to zarazem restauracja oraz koktajlbar, a serwowane dania są typowe dla targów w Jerozolimie czy Erywaniu.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej