

Już ponad 100 restauracji McDonald’s dostępnych na Pyszne.pl


Serwis Pyszne.pl i sieć restauracji McDonald’s rozszerzają współpracę, która obejmie ponad 100 lokali w 23 miastach w całej Polsce. Darmowa i bezkontaktowa dostawa jest dostępna przy minimalnym koszyku zamówienia.
– Według naszych badań, aż 44% osób uważa burgery za idealne danie na spotkania, a ponad 1/3, że przyjemnie je zajadać podczas oglądania filmów, seriali i meczów. Niemal tyle samo osób wskazuje, że wyśmienicie dopełniają chwile relaksu w domu. Nic dziwnego, burgery mieszczą się dla wielu osób w kategorii comford food, przywołując pozytywne skojarzenia – mówi Katarzyna Makowska, brand manager Pyszne.pl.
Obecnie w Polsce działa ponad 460 restauracji McDonald’s, także w mniejszych miejscowościach, jak Skierniewice czy Jelenia Góra.
Zobacz także

Mycie i dezynfekcja

Każda kuchnia powinna lśnić czystością. Aby we właściwy sposób doprowadzić ją do porządku, trzeba odpowiedzieć sobie na kilka kluczowych pytań.

Glovo Tech Hub - technologiczny rozwój w Polsce

Hiszpański gracz rynku delivery nie zwalnia tempa. Glovo rozwija działalność swojego Centrum Technologicznego w Warszawie. Polscy specjaliści IT ulepszą działanie aplikacji oraz rozwiną jej nowe funkcjonalności, a firma chce inwestować w Polski rynek.

Pięć kroków do idealnego posta, który wspiera sprzedaż dowozów

Brak pomysłu i strategii na budowanie wizerunku lokalu oraz promowanie go w mediach społecznościowych to bolączka wielu restauratorów. Żeby uprościć proces sprzedażowy Facebooka, przedstawiam wam instruktaż pięciu kroków do idealnego posta, który wesprze sprzedaż.

Do przegryzienia w barze i pubie

Nie każdy wine bar może pozwolić sobie na obsługę kelnerską, nie w każdym pubie da się od podstaw przygotować polędwicę Wellingtona i nie każdy koktajlbar ma możliwość zatrudnienia executive chefa. Nie oznacza to jednak, że goście odwiedzający takie miejsca muszą być skazani na fistaszki i popcorn.

Czyste ręce dla wszystkich

Mycie rąk to jedna z najprostszych i najważniejszych metod walki z drobnoustrojami. Światowy Dzień Mycia Rąk jest okazją dla marki Tork, aby przypomnieć jak ważne jest podnoszenie świadomości na temat higieny - dlaczego, kiedy, jak i gdzie myjemy ręce pomaga w tworzeniu zdrowszego świata.

Sfinks stawia na franczyzę

Sfinks Polska obecnie zarządza 97 lokalami w modelu franczyzowym, co stanowi 54% portfela. Obecnie jednym z głównych celów strategicznych firmy jest rozwój sieci franczyzowej i zwiększenie jej udziału do ponad 60% portfela.
Inne kategorie
Podcasty


Wegańskie słodycze: jak to ugryźć? [PODCAST]

