x

Rosolove ­- twórcy Grupy Warszawa produkują buliony

Kategoria: Twój biznes - wiedza    23.03.2021

Marka Rosolove to pieć gotowych do użycia, naturalnych bulionów, które mają być alternatywą dla kostek rosołowych i warzywnych. Kreuja ją twórcy Grupa Warszawa, którzy już myślą o ekspansji swojego produktu.

Zdjęcie: materiały prasowe
Zdjęcie: materiały prasowe
Norbert Redkie i Hubert Karsz, twórcy Grupy Warszawa, stworzyli linię gotowych bulionów w pięciu wariantach. Do wybranych sklepów trafiły: barszcz czerwony, buliony drobiowy, wołowy, warzywny i rybny. Wszystkie powstają z naturalnych składników i w zamierzeniu twórców mają ułatwić konsumentom pracę w kuchni oraz codzienne gotowanie.

– W przepisach nawet największych gwiazd kulinarnych najczęściej pojawia się stwierdzenie „dolej gotowy bulion”. Niestety, u nas na rynku takiego produktu nie było, trzeba było wspierać się paskudnymi kostkami, czy inną chemią, która nie ma wiele wspólnego z bulionem – wyjaśnia Norbert Redkie.

Buliony można zamówić przez stronę www.Rosolove.pl lub kupić w wybranych warzywniakach oraz działającej w Warszawie i okolicy sieci Frisco.pl, choć jak podkreśla współtwórca projektu, liczba miejsc, w których dostępne będą produkty ma się powiększać.

– Mam nadzieje, że będziemy mogli zwiększyć produkcję, bo zapotrzebowanie będzie na tyle duże, że uruchomimy osobną kuchnię.  Chcemy, żeby Rosolove było dostępne w całej Polsce. Wymaga to jednak czasu i stworzenia linii produkcyjnej, które sprosta takim wymaganiom. Wszystko, mam nadzieję, przed nami – mówi Norbert Redkie.

Autor tekstu: Przemysław Ziemichód
O AUTORZE
Przemysław Ziemichód
Dziennikarz i bloger kulinarny z ponad dziesięcioletnim stażem, specjalizujący się w tematyce alkoholi. Publikował m.in. w Polsce Times, Gazecie Krakowskiej, Naszemiasto.pl, Zwierciadle, Gotujmy.pl, Polki.pl, Cookmagazine.pl. Prowadzi podcast o alkoholach Strefa Wolnocłowa oraz blog Foodiesworld.pl

Zobacz także

Tegoroczne wakacje Polaków - najczęściej nad polskim morzem, z lodami na deser

Ponad 1/5 ankietowanych Polaków zmienia swoje wakacyjne plany i spędzi urlop w Polsce, zamiast za granicą. Główny powód to wzrost poziomu inflacji. Rodacy najchętniej wyjadą nad polskie morze, które aż 74% z nich kojarzy się z lodami jedzonymi na plaży.

Wyzwania rynku producentów dla sektora HoReCa

Inflacja, drożyzna oraz rosnące oczekiwania restauratorów i ich gości - z tym mierzą się dziś producenci żywności dla rynku HoReCa. Do tego dochodzą: trudności wynikające z dogorywającej pandemii, wojny w Ukrainie i zmieniającego się prawa. Czego można spodziewać się w kolejnych miesiącach?

Fit Cake wdraża roboty w dowozach. Są o połowę tańsze niż kurierzy

To nie pieśń przyszłości. Roboty-kurierzy pojawiają się na polskich ulicach i, jak się okazuje, są opłacalne. - Taki robot jest nawet o połowę tańszy niż zwykły kurier. Koszt jego pracy wynosi 20-25 zł za godzinę i nie ma podatków - mówi Rafał Kościuk, współwłaściciel franczyzy Fit Cake.

Polacy pracują 62,5 minuty, aby zarobić na Big Maca

Przez ostatnie 10 lat inflacja znacząco wpłynęła na koszt zakupów, także w branży fast food. Cena Big Maca w Polsce wzrosła o ponad 59%. W 2012 roku trzeba było pracować 36 minut, aby na niego zarobić, dziś - 62,5 minuty. Gdzie na świecie popularne burgery są najtańsze, a gdzie najdroższe?

Drastyczny wzrost cen pieczywa. Czy grozi nam 30 zł za bochenek chleba?

Wojna w Ukrainie, która jest jednym z kluczowych dostawców pszenicy na świecie, wywołała trudną sytuację na rynku zbóż - wysokie koszty i problem z dostępnością. Rekordowe wzrosty cen pszenicy na giełdzie w Paryżu zmuszają producentów do podnoszenia cen swoich produktów.

Jak znaleźć pracownika sezonowego? [PORADNIK]

Ponad 50 tysięcy ofert pracy sezonowej w gastronomii zanotowano od stycznia do maja 2022 roku - to wzrost o ponad 92% w porównaniu do analogicznego okresu 2021 roku. W sektorze hotelarskim w tym samym czasie nastąpił wzrost o 95%. "Bitwa o pracowników" zatem trwa. A jak ją wygrać? Podpowiadamy.

Inne kategorie

Podcasty

Wegańskie słodycze: jak to ugryźć? [PODCAST]

Dania wegańskie dobrze zadomowiły się już w polskich sklepach i restauracjach. Coraz częściej klienci mają ochotę również na ciasta i desery, które nie zawierają produktów odzwierzęcych, a cukiernie chętnie wychodzą im naprzeciw. Rozmawiamy o tym z Dominiką Targosz, ambasadorką Chef for Change.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej