x

Rosolove ­- twórcy Grupy Warszawa produkują buliony

Kategoria: Twój biznes - wiedza    23.03.2021

Marka Rosolove to pieć gotowych do użycia, naturalnych bulionów, które mają być alternatywą dla kostek rosołowych i warzywnych. Kreuja ją twórcy Grupa Warszawa, którzy już myślą o ekspansji swojego produktu.

Zdjęcie: materiały prasowe
Zdjęcie: materiały prasowe
Norbert Redkie i Hubert Karsz, twórcy Grupy Warszawa, stworzyli linię gotowych bulionów w pięciu wariantach. Do wybranych sklepów trafiły: barszcz czerwony, buliony drobiowy, wołowy, warzywny i rybny. Wszystkie powstają z naturalnych składników i w zamierzeniu twórców mają ułatwić konsumentom pracę w kuchni oraz codzienne gotowanie.

– W przepisach nawet największych gwiazd kulinarnych najczęściej pojawia się stwierdzenie „dolej gotowy bulion”. Niestety, u nas na rynku takiego produktu nie było, trzeba było wspierać się paskudnymi kostkami, czy inną chemią, która nie ma wiele wspólnego z bulionem – wyjaśnia Norbert Redkie.

Buliony można zamówić przez stronę www.Rosolove.pl lub kupić w wybranych warzywniakach oraz działającej w Warszawie i okolicy sieci Frisco.pl, choć jak podkreśla współtwórca projektu, liczba miejsc, w których dostępne będą produkty ma się powiększać.

– Mam nadzieje, że będziemy mogli zwiększyć produkcję, bo zapotrzebowanie będzie na tyle duże, że uruchomimy osobną kuchnię.  Chcemy, żeby Rosolove było dostępne w całej Polsce. Wymaga to jednak czasu i stworzenia linii produkcyjnej, które sprosta takim wymaganiom. Wszystko, mam nadzieję, przed nami – mówi Norbert Redkie.

Autor tekstu: Przemysław Ziemichód
O AUTORZE
Przemysław Ziemichód
Dziennikarz i bloger kulinarny z ponad dziesięcioletnim stażem, specjalizujący się w tematyce alkoholi. Publikował m.in. w Polsce Times, Gazecie Krakowskiej, Naszemiasto.pl, Zwierciadle, Gotujmy.pl, Polki.pl, Cookmagazine.pl. Prowadzi podcast o alkoholach Strefa Wolnocłowa oraz blog Foodiesworld.pl

Zobacz także

NAJCZĘŚCIEJ POMIJANE CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA FOOD COST

W każdym przedsiębiorstwie gastronomicznym najistotniejszym czynnikiem determinującym to, czy osiągniemy sukces, czy nie, jest rzetelna wiedza. Brak aktualnych danych nt. poszczególnych obszarów naszej działalności może wpływać negatywnie na osiągany wynik finansowy i sferę zarządzania personelem.

Tylko czwartek tłusty. Miniony rok chudy dla branży cukierniczo-piekarniczej

Sanitarne obostrzenia i kolejne lockdowny bezpośrednio nie uderzyły w firmy piekarniczo-cukiernicze, ale i tak nie jest im łatwo. Jeszcze przed wybuchem pandemii nie sprzyjały im zmieniające się trendy dietetyczne. BIG InfoMonitor sprawdził, jak wiedzie się branży.

Offline/online - komunikacja restauracji w nowych warunkach

Spadek sprzedaży, zdemotywowany zespół i brak zainteresowania nawet ze strony stałych gości - z tym wszystkim mierzą się obecnie restauracje. Prezentujemy jeden sprawdzony przez nas sposób, który pozwoli odświeżyć relacje z klientami i zwiększyć zaangażowanie pracowników.

Latte z dostawą. Jaką kawę wybierają Polacy?

Czarna i mocna czy biała i słodka? Podobno nie ma jednej odpowiedzi, ale liczby mówią same za siebie. Polacy pokochali kawę z mlekiem i coraz chętniej zamawiają ją w dostawie. Uber Eats i Costa Coffee po pół roku współpracy ujawniają pierwsze dane.

Shoarma z restauracji sieci Sphinx trafi do 1500 sklepów

Shoarma, najpopularniejsze danie restauracji Sphinx, w styczniu trafiła do sprzedaży jako danie gotowe w Delikatesach Centrum, sieci liczącej ponad 1500 sklepów w Polsce. Oferta jest dostępna w pięciu wersjach smakowych. Na każdym opakowaniu umieszczono kupon o wartości 10 zł do restauracji Sphinx.

Zbliża się sezon na lody. Jak w tym roku lodowy rynek poradzi sobie z pandemią?

Sezon na lody rusza wraz z pierwszymi promieniami słońca i ciepłą, wiosenną aurą, choć na dobre rozkręca się w pierwszy majowy weekend. Pandemia spowolniła rozwój lodowego rynku, ale go nie zatrzymała. Jak będzie w tym roku? - Ten sezon może nas mocno zaskoczyć na plus - mówią producenci.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej