x

Deseo w Browarach Warszawskich otwarte

Kategoria: Miejsca    23.03.2021

W Browarach Warszawskich na Woli przybywa ciekawych konceptów gastronomicznych. Kolejna nowa miejscówka to lokal sieci cukierni Deseo serwującej kunsztowne ciastka. Słodkie dzieła sztuki w gablotach przyciągają wzrok najbardziej wyrafinowanych łasuchów.

Deseo w Browarach Warszawskich. Zdjęcie: materaiły prasowe.
Deseo w Browarach Warszawskich. Zdjęcie: materaiły prasowe.
Deseo na  Krochmalnej 59 w stolicy to już piąta cukiernia Natalii Sitarskiej i Łukasza Smolińskiego. Para podróżników, autorzy popularnego bloga podróżniczo-kulinarnego Tasteaway, od 2015 roku realizuje swoje marzenie o tworzeniu najwyższej jakości słodyczy.

Wymarzone co nieco

Deseo w Browarach Warszawskich. Zdjęcie: materaiły prasowe.
Deseo w Browarach Warszawskich. Zdjęcie: materaiły prasowe.
Oferta ich sieci w dużej mierze inspirowana jest podróżami po całym świecie – od Paryża przez Barcelonę, Włochy, Tokio, Taipei czy Hongkong aż po Stany, Kostarykę czy Meksyk. To w Paryżu właściciele Deseo zakochali się w deserach typu petit gateau, a nazwa cukierni pochodzi z języka hiszpańskiego i oznacza pragnienie, marzenie. Deseo jest bowiem spełnieniem ich marzeń.

– Butikowe cukiernictwo choć nadal pozostaje nowością w Polsce, zyskuje coraz większe grono wiernych i oddanych fanów. Nasze cukiernie są chętnie odwiedzane, a goście cenią nas za szczerość i otwartą komunikację. Nie lubimy kompromisów. W naszej produkcji królują najlepsze składniki: wanilia Bourbon z Madagaskaru, czekolada produkowana przez nas od ziarna kakaowca, pasty orzechowe 100% naszej produkcji, polskie owoce od małych dostawców. Nowa lokalizacja to kolejne spełnione marzenie. Browary warszawskie już zaznaczają swoją pozycję na mapie warszawy, dlatego tym bardziej czujemy dumę, że jako jedni z pierwszych wprowadzamy gości do tego nowego, miejskiego kwartału – mówi Łukasz Smoliński, właściciel i współzałożyciel Deseo.

Słodki dizajn

Deseo w Browarach Warszawskich. Zdjęcie: materaiły prasowe.
Deseo w Browarach Warszawskich. Zdjęcie: materaiły prasowe.
Wystrój Deseo w Browarach Warszawskich świetnie koresponduje z charakterem inwestycji i Apartamentów przy Warzelni, w których się znajduje. Lokal został zaprojektowany przez duet Ewelina Moszczyńska oraz Marta Puchalska-Kraciuk. Design nawiązuje do fascynujących formą wielowarstwowych deserów.

Centralne elementy wnętrza to piękna lada, przywodząca na myśl eleganckie cukiernie z dawnych lat oraz nietypowa kanapa, który może się kojarzyć z… aksamitnym kremem patissiere.

Obecnie w stolicy działają cztery lokale Deseo: przy ul. Suwak 3, przy ul. Burakowskiej 5/7, w śródmiejskiej Hali Gwardii oraz w klimatycznym Forcie 8 – dawnych carskich kazamatach.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Wine&Bar Grono w Warszawie - wino w miłym gronie

Co można stworzyć na 30 mkw w centrum stolicy? Sklep z winami? Miejsce degustacji? Lokal, do którego można wpaść na aperitivo i antipasti? Piękną przestrzeń do spotkań z przyjaciółmi? Wszystko w jednym - taki jest właśnie Wine&Bar Grono.

Bartosz Lisek ponownie otwiera Lokal na Rybę. W menu m. in. ... bawimordki

Zamknięty w kwietniu 2022 roku Lokal na Rybę Bartosza Liska wystartuje ponownie w swojej dawnej lokalizacji na początku grudnia. Wnętrze przechodzi właśnie gruntowny remont.

Jedyny taki McDonald's w Polsce. Lokal opakowany w wełniane ubranko

Restauracja McDonald's w Ustroniu została przyodziana... w wełniany kubrak. Oryginalne "opakowanie" budynku lokalu to część kampanii, która promuje zimową, sezonową ofertę Burger Drwala. Jej premiera rusza 23 listopada.

The Complex w Warszawie - miks smaków i rozrywki

The Complex to kulinarno-rozrywkowe serce multibrandowego obiektu Louvre Hotels Group w Warszawie. Przestrzeń pełną smaków i wydarzeń współtworzą trzy koncepty gastronomiczne.

Sposób na kryzys? Morski Zając - restauracja latem, palarnia kawy poza sezonem

Niektórzy restauratorzy zamiast utyskiwać na wojnę i szalejącą inflację, dywersyfikują ryzyko, przekształcając swój koncept. Morski Zając z Kuźnicy, dotąd miejsce całoroczne, w tym roku zamyka się na zimę, by skupić się na drugim biznesie - palarni kawy.

Pomysł na kryzys według Koko & Roy - delikatesy zamiast bistro

Pandemia, wojna, inflacja... Są restauratorzy, którzy się nie poddają kryzysom, a zamiast narzekać wymyślają kolejne sposoby na dywersyfikowanie lub zmianę swojego biznesu. Bistro Koko & Roy przekształciło się w delikatesy. O zmianie rozmawiamy z Anną Sytą, właścicielką biznesu.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

Czego potrzebuje teraz konsument? Czy zmieniać portfolio? Jak się z nim komunikować? Czy to jest moment na wprowadzanie nowości? Opowiada Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej