x

Góralski Browar na Krupówkach: sezon nie zając, a uciekł

Kategoria: Koronawirus - Głos branży    25.02.2021

Na Krupówkach tysiące turystów, a lokale gastronomiczne zamknięte. Dlatego jedna z restauracji - Góralski Browar - zlokalizowana w Centrum Handlowym Krupówki w Zakopanem zdecydowała się na nietypową kampanię.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Góralski Browar, jeden z najemców CH Krupówki 40, postanowił tchnąć odrobinę uśmiechu w mocno nadwyrężoną stresem atmosferę wokół turystyki na Podhalu. Kampania lokalu podsumowuje obecną sytuację pół żartem, pół serio.
– Oczywiście nikomu nie jest do śmiechu, ale w tym momencie nie możemy nic więcej zrobić jak tylko pożegnać ten sezon żartem i czekać na lato – mówi Grażyna Rolkiewicz, lease manager CH Krupówki 40.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Restauracja stworzyła zabawne megaboardy i umieściła je wzdłuż Zakopianki. Kampania ruszyła kilka dni temu i jej zadaniem jest podtrzymanie świadomości marki. Turystów bowiem na Podhalu jest sporo, ale wciąż nie mogą wejść do żadnego lokalu i skosztować na miejscu tutejszych dań.

Galeria CH Krupówki 40 stawia na bogatą ofertę z branży gastronomicznej, rozrywkowej i sport, ponieważ są to główne potrzeby odwiedzających Krupówki. Największy najemca to właśnie Góralski Browar z tarasem widokowym i strefą Aperol na dachu obiektu.

Autor tekstu: Ilona Mrozowska

Zobacz także

Restauratorzy liczą na to, że gości będzie coraz więcej

Po pierwszym tygodniu wznowienia działalności restauratorzy mają nadzieję, że z każdym kolejnym gości będzie coraz więcej. Relacje z Warszawy, Zakopanego, Łodzi, Torunia, Gdyni, Olsztyna i Krakowa.

Patent na lockdown: Załoga Śląskiej Prohibicji szkoli zespół Morskiego Zająca

Wielu restauratorów wykorzystuje lockdown do rozwijania kompetencji pracowników. Połączenie sił dwóch popularnych restauracji - Śląskiej Prohibicji z Katowic i Morskiego Zająca z Kuźnicy - pozwoliło na efektowną wymianę doświadczeń.

Agnieszka Łabuszewska: Normalność jest nie do wyobrażenia

W 2021 r. stołeczna Kulturalna obchodzić będzie 18. urodziny. Będzie - jeśli przetrwa trwający od listopada drugi lockdown gastronomii. Miejsce zabiera stanowczy głos w aktualnych debatach społeczno-politycznych. O ryzyku biznesowym z tym związanym opowiada właścicielka Agnieszka Łabuszewska.

Jak restauratorzy odnajdują się w "nowej normalności"?

Niska rentowność otwieranych restauracji, obroty niższe niż koszty stałe i duża popularność jedzenia z dostawą - to nowa rzeczywistość wielu restauratorów. Podkreślają, że ich obroty są dalekie od tych sprzed pandemii.

Ewelina Łapińska: Nie martwię się o swoją przyszłość

- Widząc załamanych dostawców, pracowników pełnych obaw czy gości, którym brakuje normalnego życia, uświadomiłam sobie, że jest o co i dla kogo walczyć - tłumaczy Ewelina Łapińska, szefowa kuchni i właścicielka restauracji Świętojańska 21 w Białymstoku, którą prowadzi od 2017 r.

Po lockdownie w Epoce. Ten sam zespół, nowe menu Marcina Przybysza

Niezmienny skład załogi restauracji po lockdownie to rzadkość w Warszawie. Tymczasem w Epoce, otwartej właśnie po przerwie w stacjonarnej działalności, o kulinarne doznania gości wciąż dba ten sam zespół pod wodzą Marcina Przybysza. Na ponowny start przygotował nowe menu.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej