x

Góralski Browar na Krupówkach: sezon nie zając, a uciekł

Kategoria: Koronawirus - Głos branży    25.02.2021

Na Krupówkach tysiące turystów, a lokale gastronomiczne zamknięte. Dlatego jedna z restauracji - Góralski Browar - zlokalizowana w Centrum Handlowym Krupówki w Zakopanem zdecydowała się na nietypową kampanię.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Góralski Browar, jeden z najemców CH Krupówki 40, postanowił tchnąć odrobinę uśmiechu w mocno nadwyrężoną stresem atmosferę wokół turystyki na Podhalu. Kampania lokalu podsumowuje obecną sytuację pół żartem, pół serio.
– Oczywiście nikomu nie jest do śmiechu, ale w tym momencie nie możemy nic więcej zrobić jak tylko pożegnać ten sezon żartem i czekać na lato – mówi Grażyna Rolkiewicz, lease manager CH Krupówki 40.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Restauracja stworzyła zabawne megaboardy i umieściła je wzdłuż Zakopianki. Kampania ruszyła kilka dni temu i jej zadaniem jest podtrzymanie świadomości marki. Turystów bowiem na Podhalu jest sporo, ale wciąż nie mogą wejść do żadnego lokalu i skosztować na miejscu tutejszych dań.

Galeria CH Krupówki 40 stawia na bogatą ofertę z branży gastronomicznej, rozrywkowej i sport, ponieważ są to główne potrzeby odwiedzających Krupówki. Największy najemca to właśnie Góralski Browar z tarasem widokowym i strefą Aperol na dachu obiektu.

Autor tekstu: Ilona Mrozowska

Zobacz także

Gastronomia sprzeciwia się zakazowi działalności gospodarczej na świeżym powietrzu

Izba Gospodarcza Gastronomii Polskiej jako reprezentant środowiska gastronomicznego w Polsce sprzeciwia się zakazowi działalności gospodarczej na świeżym powietrzu. Powołując się na wyniki badań oraz ekspertów medycyny i epidemiologii, uważa, że nie ma podstaw do takiego zakazu.

To nie będzie normalny biznes

Specjalnie dla OuiChef.pl i "Food Service" najnowsze rozporządzenia rządowe komentuje Daniel Pawełek - właściciel Ferment Group, do której należy sześć konceptów kulinarnych w Warszawie: Butchery&Wine, Brasserie Warszawska, Rozbrat20, Kieliszki na Próżnej, Kieliszki na Hożej oraz Koneser Grill).

Właścicielka Charlotte: "Każdy krok ku normalności nas cieszy"

- Gdy usłyszałam nowe wytyczne dotyczące odmrożenia gastronomii, zareagowałam ogromną radością. Nie ukrywam, że popłynęły łzy wzruszenia - mówi Justyna Kosmala, właścicielka sieci kawiarnio-piekarni Charlotte i baru Wozownia. Jak jej lokale przygotowują się do otwarcia?

Agnieszka Łabuszewska: Normalność jest nie do wyobrażenia

W 2021 r. stołeczna Kulturalna obchodzić będzie 18. urodziny. Będzie - jeśli przetrwa trwający od listopada drugi lockdown gastronomii. Miejsce zabiera stanowczy głos w aktualnych debatach społeczno-politycznych. O ryzyku biznesowym z tym związanym opowiada właścicielka Agnieszka Łabuszewska.

Kreplachy pokonały pandemię. Jak produkcja pierogów uratowała restaurację Ostoja

Gdyby nie kreplachy, 18 osób straciłoby pracę w restauracji Ostoja z powodu lockdownu. Kłopoty mieliby też dostawcy warzyw, mięsa, owoców czy mąki z okolicznych gospodarstw. Tragedia dla wielu rodzin z Bobowej i całej Sądecczyzny. A jednak się udało. Jak?

Kawiarnie w czasach pandemii

Jak "mała czarna" ma się w mrocznych czasach pandemii? Jak zmieniło się funkcjonowanie kawiarni i jakie wyzwania czekają tę branżę w roku bieżącym? Przedstawiamy wyniki naszej ankiety.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej