- Zdjęcie: materiały prasowe.
Góralski Browar, jeden z najemców CH Krupówki 40, postanowił tchnąć odrobinę uśmiechu w mocno nadwyrężoną stresem atmosferę wokół turystyki na Podhalu. Kampania lokalu podsumowuje obecną sytuację pół żartem, pół serio.
– Oczywiście nikomu nie jest do śmiechu, ale w tym momencie nie możemy nic więcej zrobić jak tylko pożegnać ten sezon żartem i czekać na lato – mówi Grażyna Rolkiewicz, lease manager CH Krupówki 40.
- Zdjęcie: materiały prasowe.
Restauracja stworzyła zabawne megaboardy i umieściła je wzdłuż Zakopianki. Kampania ruszyła kilka dni temu i jej zadaniem jest podtrzymanie świadomości marki. Turystów bowiem na Podhalu jest sporo, ale wciąż nie mogą wejść do żadnego lokalu i skosztować na miejscu tutejszych dań.
Galeria CH Krupówki 40 stawia na bogatą ofertę z branży gastronomicznej, rozrywkowej i sport, ponieważ są to główne potrzeby odwiedzających Krupówki. Największy najemca to właśnie Góralski Browar z tarasem widokowym i strefą Aperol na dachu obiektu.