x

Chicken Sando Shop - nowy koncept właściciela warszawskiej Mąki i Wody

Kategoria: Miejsca    17.02.2021

Chicken Sando Shop to kanapki ze smażonym kurczakiem dostępne na razie tylko w dowozie. Paweł Fabiś, twórca konceptu i właściciel znanej restauracji Mąka i Woda, nie wyklucza otwarcia stacjonarnego lokalu.

Zdjęcie: Piotr Tuora
Zdjęcie: Piotr Tuora
Chicken Sando Shop to kanapki ze smażonym kurczakiem dostępne na razie tylko w dowozie. Paweł Fabiś, twórca konceptu i właściciel znanej restauracji Mąka i Woda, nie wyklucza otwarcia stacjonarnego lokalu.

Menu Chicken Sando Shop jest proste, krótkie i bazuje głównie na drobiu pochodzącym z hodowli na wolnym wybiegu oraz na naturalnych dodatkach. Znajdziemy w nim cztery warianty kanapek: klasyczną z ogórkiem, kurczakiem i sosem aioli, serową „Cheesy sando” (smażone udko, ser fontal, ogórek słodko-kwaśny, sos aioli), pikantną z kalarepą i ostrym sosem oraz wersję „Kids” ze smażonym kurczakiem i ketchupem.
Poza tym w ofercie Chicken Sando Shop znajdziemy udka i piersi kurczaka oraz wybór dodatków: sałatkę z kapusty, sałatkę ziemniaczaną, mac’n’cheese, pikle i sosy.  
 
Zdjęcie: Piotr Tuora
Zdjęcie: Piotr Tuora

– W Ameryce jest bardzo dużo miejsc ze smażonym kurczakiem. Zawsze lubiłem takie jedzenie. Od paru lat w Mące i Wodzie tego typu dania regularnie nam towarzyszą. Chcieliśmy więc zrobić, choćby nawet małe miejsce z kanapkami z kurczakami na wynos – mówi Paweł Fabiś, właściciel Mąki i Wody.
Chicken Sando Shop nie ma własnego adresu, a kanapki powstają właśnie w jego warszawskiej restauracji.

Jak przyznaje Paweł Fabiś, pandemia przyspieszyła jego plany otwarcia kurczakowego biznesu. Jak na razie, Chicken Sando Shop działa w oparciu o zamówienia online na dowóz, ale niewykluczone, że pojawi się także jako miejsce z własnym adresem.  

– Zazwyczaj najpierw sprzedaje się posiłki na przykład z food trucka, a potem powstaje restauracja. My zrobiliśmy trochę na odwrót. Może kiedyś otworzymy miejsce stacjonarne, jeśli nasze kanapki ludziom posmakują – zapowiada właściciel Mąki i Wody.

Autor tekstu: Przemysław Ziemichód
O AUTORZE
Przemysław Ziemichód
Dziennikarz i bloger kulinarny z ponad dziesięcioletnim stażem, specjalizujący się w tematyce alkoholi. Publikował m.in. w Polsce Times, Gazecie Krakowskiej, Naszemiasto.pl, Zwierciadle, Gotujmy.pl, Polki.pl, Cookmagazine.pl. Prowadzi podcast o alkoholach Strefa Wolnocłowa oraz blog Foodiesworld.pl

Zobacz także

Wine&Bar Grono w Warszawie - wino w miłym gronie

Co można stworzyć na 30 mkw w centrum stolicy? Sklep z winami? Miejsce degustacji? Lokal, do którego można wpaść na aperitivo i antipasti? Piękną przestrzeń do spotkań z przyjaciółmi? Wszystko w jednym - taki jest właśnie Wine&Bar Grono.

Bartosz Lisek ponownie otwiera Lokal na Rybę. W menu m. in. ... bawimordki

Zamknięty w kwietniu 2022 roku Lokal na Rybę Bartosza Liska wystartuje ponownie w swojej dawnej lokalizacji na początku grudnia. Wnętrze przechodzi właśnie gruntowny remont.

Jedyny taki McDonald's w Polsce. Lokal opakowany w wełniane ubranko

Restauracja McDonald's w Ustroniu została przyodziana... w wełniany kubrak. Oryginalne "opakowanie" budynku lokalu to część kampanii, która promuje zimową, sezonową ofertę Burger Drwala. Jej premiera rusza 23 listopada.

The Complex w Warszawie - miks smaków i rozrywki

The Complex to kulinarno-rozrywkowe serce multibrandowego obiektu Louvre Hotels Group w Warszawie. Przestrzeń pełną smaków i wydarzeń współtworzą trzy koncepty gastronomiczne.

Sposób na kryzys? Morski Zając - restauracja latem, palarnia kawy poza sezonem

Niektórzy restauratorzy zamiast utyskiwać na wojnę i szalejącą inflację, dywersyfikują ryzyko, przekształcając swój koncept. Morski Zając z Kuźnicy, dotąd miejsce całoroczne, w tym roku zamyka się na zimę, by skupić się na drugim biznesie - palarni kawy.

Pomysł na kryzys według Koko & Roy - delikatesy zamiast bistro

Pandemia, wojna, inflacja... Są restauratorzy, którzy się nie poddają kryzysom, a zamiast narzekać wymyślają kolejne sposoby na dywersyfikowanie lub zmianę swojego biznesu. Bistro Koko & Roy przekształciło się w delikatesy. O zmianie rozmawiamy z Anną Sytą, właścicielką biznesu.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0. Restauratorka Alicja Than o optymalizacji kosztów biznesu gastronomicznego [PODCAST]

W jaki sposób optymalizować koszty prowadzenia biznesu gastronomicznego w obliczu rosnącej inflacji oraz jak przetrwać na rynku, nie tracąc klientów i nie rezygnując z jakości - rozmawiamy o tym z Alicją Than, właścicielką lokali Izumi Sushi, Kago, Kiseki, Omakase, Matcha Bistro & Bar w Warszawie.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej