x

Fika - Biznes dla Gastronomii z nagrodą Best Hospitality Marketing Agency

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    15.02.2021

Polska agencja marketingowa Fika - Biznes dla Gastronomii została wyróżniona w plebiscycie organizowanym przez LUXLife Magazine. - Nagroda dla najlepszej w Polsce agencji marketingowej w branży HoReCa to sygnał, że nasze działania mają sens i przynoszą efekty - mówią właścicielki agencji.

Grafika: materiały prasowe.
Grafika: materiały prasowe.
LUXLife Magazine to kwartalnik poświęcony luksusowemu stylowi życia. Na jego łamach przeczytać można zarówno o urodzie, sztuce i nowych technologiach, jak i podróżach, hotelach i tym, co dla nas najważniejsze – gastronomii. To już piąta edycja plebiscytu Hospitality Awards, organizowanego przez magazyn. Tym razem, ze względu na sytuację na całym świecie, skupiono się na nieco innych wartościach.

Pandemia koronawirusa uderzyła w wiele biznesów i nie da się ukryć, że HoReCa była (i wciąż jest) jedną z najbardziej pokrzywdzonych branż. LUXLife postanowiło docenić tych, którzy przez ostatni rok włożyli masę pracy w rozwój i wsparcie klientów, którzy znaleźli się w tak trudnym i niespodziewanym położeniu.

– Rok 2020 to miesiące wyzwań, starań i ciężkiej pracy. Otrzymany tytuł jest dla nas tym cenniejszy, że do udziału w plebiscycie nie zgłosiłyśmy się same. Zostałyśmy nominowane, a następnie - drogą głosowania - wybrane Najlepszą Agencją Marketingową branży HoReCa w Polsce. Nie miałyśmy wpływu na wyniki, a oddane na nas głosy są obiektywnym wyrazem uznania dla pracy fiki. Dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do naszego zwycięstwa! – mówią właścicielki agencji Agnieszka Borek i Marta Panfil.

Steve Simpson, koordynator plebiscytu, gratulując wygranym powiedział:
– Mam nadzieję, że rok 2021 będzie pod każdym względem fantastyczny dla wszystkich tegorocznych zwycięzców z branży HoReCa.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Giancarlo Russo trenerem Akademii Inspiracji MAKRO

Do grona trenerów Akademii Inspiracji MAKRO dołączył Giancarlo Russo - znany propagator kuchni włoskiej w branży HoReCa. Poprowadzi on cykl warsztatów dotyczących trzech regionów kuchni włoskiej. Szkolenia skierowane są do zawodowych kucharzy i szefów kuchni.

Yannick Lohou i Tomasz Łagowski prowadzącymi 8 warsztaty Akademii Mistrzów Smaku by Belvedere

Ósme warsztaty Akademii Mistrzów Smaku by Belvedere odbyły się 6 marca w restauracji Belvedere. Młodzi adepci sztuki kulinarnej mieli tym razem możliwość pracy z dwoma wybitnymi szefami kuchni oraz wzięcia udziału w kolejnym wykładzie eksperckim w budynku XVIII - wiecznej Nowej Oranżerii.

MAKRO Polska z nowym cyklem edukacyjnym "Kulinarna podróż po Polsce"

"Kulinarna podróż po Polsce" to nowy cykl skierowany do przedstawicieli branży HoReCa. Podczas tych spotkań uczestnicy zostaną zabrani w podróż po owocowych sadach centralnej Polski oraz mazurskich i warmińskich lasach. Odwiedzą również pogranicze Małopolski i Górnego Śląska oraz Kaszuby.

Szkolenie Manager w Akademii Inspiracji MAKRO

Akademia Inspiracji MAKRO wprowadziła do swojej oferty szkoleniowej nowy 5-dniowy kurs dedykowany obecnym i przyszłym managerom lokali gastronomicznych. Manager gastronomii to szkolenie, które obejmuje zagadnienia dotyczące między innymi tworzenie strategii, zarządzanie finansami czy organizację pra

MAKRO sponsorem strategicznym konkursu Arte Culinaria Italiana

Sieć hurtowni MAKRO Polska była sponsorem strategicznym 16. edycji konkursu włoskiej sztuki kulinarnej Arte Culinaria Italiana. W jury oceniającym uczestników zasiedli Rafał Zaręba i Michał Węcławek, szefowie kuchni Akademii Inspiracji MAKRO oraz Cezary Powała, szef kuchni Studia Kuchennego MAKRO,

I Mistrzostwa Polski Koktajli Bezalkoholowych. Znamy zwycięzcę!

To były pierwsze Mistrzostwa Koktajli Bezalkoholowych zorganizowane w naszym kraju. Zwyciężył je Karol Kraszewski, który będzie reprezentował Polskę z ramienia Stowarzyszenia Polskich Barmanów na mistrzostwach świata koktajli bezalkoholowych.

Inne kategorie

Podcasty

Konsument, który żyje w poczuciu zagrożenia: jak z nim prowadzić dialog? [PODCAST]

Jak zmieniają się konsumenci i jak zmieniają się producenci? W jaki sposób obie te grupy odczuwają niepokoje i jak warto na nie reagować - opowiada Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu firmy Mlekpol.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej