x

"Golden State of Mind"- startuje nowa kampania wizerunkowa California Wines

Kategoria: Wino    09.02.2021

California Wine Institute, organizacja reprezentująca winnice i winiarzy kalifornijskich, inauguruje globalną kampanię wizerunkową, przedstawiając Kalifornię i jej winiarskie oblicze jako lidera zrównoważonego rozwoju, innowacji oraz zaawansowanych praktyk upraw i produkcji.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Kampania jest częścią dziesięcioletniej strategii rozwoju, której celem jest zwiększenie eksportu win kalifornijskich na rynki światowe. Pierwsza faza tych działań koncentruje się na poszerzaniu świadomości konsumenckiej na temat win z Kalifornii poprzez organizację akcji marketingowych, w tym cyfrowych oraz promocji skierowanych do klientów. Kampanię „Golden State of Mind" zapowiada prezentacja nowego logo oraz wizerunku, kolejne odsłony przedstawiane będą wiosną 2021 roku.

Przedsięwzięcie skoncentrowane jest wokół pozytywnych idei innowacyjności, optymizmu oraz zaawansowanego poziomu kalifornijskiego winiarstwa. Kluczowe elementy kampanii obejmują globalne, cyfrowe działania informacyjne i reklamowe, podkreślające zaangażowanie Kalifornii w kontynuowanie praktyk zrównoważonego winiarstwa, innowacyjny program California Wines Virtual Global Marketplace przeznaczony dla importerów i kupców oraz platformę edukacyjną CAPSTONE, czterostopniowy kurs poświęcony winom z Kalifornii.

– Kryzys roku 2020 w szczególny sposób uwypuklił znaczenie konsekwentnego budowania jak najlepszych relacji ze wszystkimi sojusznikami win kalifornijskich na całym świecie – podkreśla Honore Comfort, Vice President of International Marketing w California Wine Institute. – Zamierzamy wykorzystać wszystkie możliwości, by wytyczać nowe drogi dzielenia się naszymi unikatowymi atrybutami, umacniając w ten sposób pozycję Kalifornii w świadomości globalnych konsumentów wina i rozszerzając silny system kanałów sprzedaży win kalifornijskich – dadaje.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Wino na medal

Stowarzyszenie Sommelierów Polskich ogłasza konkurs "Wino na medal". Konkurs jest adresowany do działających w Polsce importerów, dystrybutorów i producentów wina, których produkty są dostępne w ofercie branży HORECA.

Przed nami Mistrzostwa Polski Sommelierów 2020

24 października odbędą się Mistrzostwa Polski Sommelierów, przełożone na jesień z powodu pandemii. Konkurs zostanie przeprowadzony w salach warszawskiego Hotelu Regent. Organizatorem zawodów jest Stowarzyszenie Sommelierów Polskich.

Wina wegańskie. Czym się różnią od pozostałych?

Choć wino jest wytwarzane jedynie z winogron i drożdży, to nie zawsze jest produktem, który możemy określić jako w 100% pochodzenia roślinnego. Co sprawia, że jeden trunek możemy nazwać wegańskim, a inne nie?

Kilka pytań do Magdaleny Śleziak

Jest główną sommelierką restauracji oraz sklepu z winami Krakowska Enoteka Pergamin zlokalizowanej w miejscu, gdzie mieszkał kiedyś Wit Stwosz. Z Magdaleną Śleziak rozmawiamy o pasji do win z Europy Środkowej oraz tajnikach jej pracy.

Degustacja win australijskich #AussieWineInPoland już 15 marca w Warszawie

W czwartek 15 marca odbędzie się degustacja win australijskich organizowana przez Ambasadę Australii w przestrzeni konferencyjnej Piękno, przy ul. Szpitalnej 8A w Warszawie. Zaprezentuje się 11 wystawców, którzy przedstawią wina z ponad 16 winnic.

Zwycięzcy II Międzynarodowych Mistrzostw Młodych Sommelierów

Markus Winkler z Austrii, pracujący w butikowym alpejskim hotelu Aurelio Lech zwyciężył w drugiej edycji Międzynarodowych Mistrzostw Młodych Sommelierów. W konkursie startowali sommelierzy z Polski, Czech, Austrii, Litwy, Łotwy, Estonii, Cypru, Serbii, Słowacji, Rosji, Niemiec i Kazachstanu.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej