x

"Golden State of Mind"- startuje nowa kampania wizerunkowa California Wines

Kategoria: Wino    09.02.2021

California Wine Institute, organizacja reprezentująca winnice i winiarzy kalifornijskich, inauguruje globalną kampanię wizerunkową, przedstawiając Kalifornię i jej winiarskie oblicze jako lidera zrównoważonego rozwoju, innowacji oraz zaawansowanych praktyk upraw i produkcji.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Kampania jest częścią dziesięcioletniej strategii rozwoju, której celem jest zwiększenie eksportu win kalifornijskich na rynki światowe. Pierwsza faza tych działań koncentruje się na poszerzaniu świadomości konsumenckiej na temat win z Kalifornii poprzez organizację akcji marketingowych, w tym cyfrowych oraz promocji skierowanych do klientów. Kampanię „Golden State of Mind" zapowiada prezentacja nowego logo oraz wizerunku, kolejne odsłony przedstawiane będą wiosną 2021 roku.

Przedsięwzięcie skoncentrowane jest wokół pozytywnych idei innowacyjności, optymizmu oraz zaawansowanego poziomu kalifornijskiego winiarstwa. Kluczowe elementy kampanii obejmują globalne, cyfrowe działania informacyjne i reklamowe, podkreślające zaangażowanie Kalifornii w kontynuowanie praktyk zrównoważonego winiarstwa, innowacyjny program California Wines Virtual Global Marketplace przeznaczony dla importerów i kupców oraz platformę edukacyjną CAPSTONE, czterostopniowy kurs poświęcony winom z Kalifornii.

– Kryzys roku 2020 w szczególny sposób uwypuklił znaczenie konsekwentnego budowania jak najlepszych relacji ze wszystkimi sojusznikami win kalifornijskich na całym świecie – podkreśla Honore Comfort, Vice President of International Marketing w California Wine Institute. – Zamierzamy wykorzystać wszystkie możliwości, by wytyczać nowe drogi dzielenia się naszymi unikatowymi atrybutami, umacniając w ten sposób pozycję Kalifornii w świadomości globalnych konsumentów wina i rozszerzając silny system kanałów sprzedaży win kalifornijskich – dadaje.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Adam Pawłowski: vege food and wine

To prawda, że najwięcej klasycznych połączeń bazuje na produktach zwierzęcych, ale diety i upodobania kulinarne nieuchronnie zmierzają w stronę wege, co pobudza kreatywność i otwiera nowy rozdział w księgach food & wine pairingu.

Wina (wcale nie tak) egzotyczne

Jak zwiększyć atrakcyjność karty win i ich sprzedaż? W poszukiwaniu butelek zejść z utartej ścieżki!

Wino bardziej socjalne

Dobra, przemyślana karta win to dla lokalu nie tylko źródło dodatkowych, czasem znaczących przychodów, ale także istotny element budowania wizerunku. Dookreśla koncept w percepcji gości i lokuje go w odpowiednim miejscu na ich mentalnych mapach.

Adam Pawłowski: Raport z winnic

Ciągłość powtarzalnych trendów pogodowych przechodzi do historii. Ostatnia dekada pokazuje, że jedyne, czego można być pewnym, to… nieprzewidywalności. Susza, rekordowo wysokie temperatury, pożary i zaburzony kalendarz prac są największymi wyzwaniami tegorocznych zbiorów.

Kursy Court of Master Sommeliers w Warszawie

Sommelierzy i sommelierki z Europy i świata ponownie przybędą do Warszawy żeby zmierzyć się z egzaminami w ramach międzynarodowych kursów Court of Master Sommeliers.

Magda Gessler z własną marką win. Dostępne online i w sieci Żabka

Znana restauratorka Magda Gessler wkracza na polski rynek alkoholi z własną marką win - "R". Trunki pochodzące z winnicy Bodegas Villarrica Manor w Hiszpanii zostały osobiście wyselekcjonowane przez nią i Janusza Palikota. Kolekcja win jest dostępna online i w sieci Żabka.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0. Restauratorka Alicja Than o optymalizacji kosztów biznesu gastronomicznego [PODCAST]

W jaki sposób optymalizować koszty prowadzenia biznesu gastronomicznego w obliczu rosnącej inflacji oraz jak przetrwać na rynku, nie tracąc klientów i nie rezygnując z jakości - rozmawiamy o tym z Alicją Than, właścicielką lokali Izumi Sushi, Kago, Kiseki, Omakase, Matcha Bistro & Bar w Warszawie.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej