

"Golden State of Mind"- startuje nowa kampania wizerunkowa California Wines


California Wine Institute, organizacja reprezentująca winnice i winiarzy kalifornijskich, inauguruje globalną kampanię wizerunkową, przedstawiając Kalifornię i jej winiarskie oblicze jako lidera zrównoważonego rozwoju, innowacji oraz zaawansowanych praktyk upraw i produkcji.
Przedsięwzięcie skoncentrowane jest wokół pozytywnych idei innowacyjności, optymizmu oraz zaawansowanego poziomu kalifornijskiego winiarstwa. Kluczowe elementy kampanii obejmują globalne, cyfrowe działania informacyjne i reklamowe, podkreślające zaangażowanie Kalifornii w kontynuowanie praktyk zrównoważonego winiarstwa, innowacyjny program California Wines Virtual Global Marketplace przeznaczony dla importerów i kupców oraz platformę edukacyjną CAPSTONE, czterostopniowy kurs poświęcony winom z Kalifornii.
– Kryzys roku 2020 w szczególny sposób uwypuklił znaczenie konsekwentnego budowania jak najlepszych relacji ze wszystkimi sojusznikami win kalifornijskich na całym świecie – podkreśla Honore Comfort, Vice President of International Marketing w California Wine Institute. – Zamierzamy wykorzystać wszystkie możliwości, by wytyczać nowe drogi dzielenia się naszymi unikatowymi atrybutami, umacniając w ten sposób pozycję Kalifornii w świadomości globalnych konsumentów wina i rozszerzając silny system kanałów sprzedaży win kalifornijskich – dadaje.
Zobacz także

Konkurs Polskich Win - można się zgłaszać!

Rusza ósma edycja Konkursu Polskich Win organizowanego przez Jasielskie Stowarzyszenie Winiarzy "Vinum pro Cultura" oraz Stowarzyszenie Sommelierów Polskich. Konkurs odbędzie się 5 - 6 sierpnia w Winnicy Dwie Granice. Na zgłoszenia win do rywalizacji organizatorzy czekają do 23 lipca.

Zwycięzcy konkursu Polskie Korki 2022. Festiwal Polskie Wina za nami!

Poznańska restauracja SPOT. po raz dziewiąty gościła winiarzy, producentów i koneserów polskiego wina. na festiwalu Polskie Wina. Poznaliśmy tam zwycięzców konkursu Polskie Korki 2022.

Ogrody Wina 2022 - kapelusze i wino znów królowały w Dworze Sieraków

- Wreszcie mogliśmy się spotkać i wspólnie posmakować win - mówią uczestnicy 10. edycji Ogrodów Wina. Po dwuletniej covidowej przerwie ten letni, winiarski salon degustacyjny wrócił do dawnej formy. W imprezie wzięło udział 52 producentów ze wszystkich winiarskich zakątków świata.

Adam Pawłowski: Ewolucja winopijcy

Jak wiadomo o gustach się nie dyskutuje, mimo to chciałbym poruszyć temat kształtowania się smaku winiarskiego w czasie. Zastanawia mnie, jak przebiega proces ewolucji u winopijców i dlaczego zaczyna się od picia win gładkich, owocowych, a kończy na bardzo wytrawnych i szorstkich.

Jakub Filipek zwycięzcą XXI Mistrzostw Polski Sommelierów

Nowym Mistrzem Polski Sommelierów jest Jakub Filipek, head sommelier z krakowskiej restauracji Albertina. Drugie miejsce zajął debiutujący w Mistrzostwach Tomasz Żak z Kontakt Wine & Bistro w Warszawie, a trzecie - Bartosz Nowakowski z bydgoskiej restauracji Czosnek i Oliwa.

Wino zdrożeje. Polska branża winiarska: prowadzenie biznesu stało się całkowicie nieprzewidywalne

- Planowanie jakiejkolwiek strategii stało się wręcz niemożliwe, a bieżąca działalność jest ogromnym wyzwaniem - mówią szefowie firm zrzeszonych w Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa. Wojna w Ukrainie, a także galopująca inflacja skutecznie utrudniają bieżącą działalność przedsiębiorstw.
Inne kategorie
Podcasty


Moda na wina nowofalowe w restauracjach. Rozmowa z Piotrem Pietrasem [PODCAST]

