x

Największe sieciowe restauracje teraz dostępne na Uber Eats

Kategoria: Twój biznes - wiedza    01.02.2021

Użytkownicy platformy Uber Eats w Polsce zyskali dostęp do 286 nowych restauracji. Wszystko dzięki współpracy ze spółką AmRest - operatorem marek Burger King, KFC oraz Pizza Hut.

Zdjęcie: Shutterstock.com.
Zdjęcie: Shutterstock.com.
Analiza trendów w zamówieniach Polaków wskazuje, że Polacy kochają burgery, pizzę oraz dania z kurczakiem na amerykańską modłę. Fani tych potraw mogą teraz zamówić dania z restauracji Burger King, KFC oraz Pizza Hut za pośrednictwem platformy Uber Eats. A to za sprawą współpracy Uber Eats i AmRest - wiodącego, europejskiego operatora gastronomicznego.

Po raz pierwszy w jednym momencie do platformy dołącza aż 286 restauracji, serwujących potrawy takie jak Whopper, kubełek KFC, czy Pizza Supreme. Dostawy realizowane przez partnerów-dostawców Uber Eats zajmują około 32 minuty od momentu płatności i odbywają się przy zachowaniu środków bezpieczeństwa.

Odkąd Uber Eats zawitał do Polski nieco ponad 4 lata temu, platforma rozwija swoje usługi. W 2019 roku firma współpracowała z ponad 3500 restauracjami, a do końca roku 2020 liczba dostępnych lokali została prawie podwojona.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Storytelling w gastronomii, czyli opowieści różnej treści

Standardowa komunikacja restauracji w social mediach nie będzie działała na tych odbiorców, którzy oczekują czegoś więcej - czegoś, co ich zainteresuje i zaskoczy. Atrakcyjne zdjęcia, wartościowe treści, instastories czy konkursy to dziś już za mało. Jak zatem przyciągnąć uwagę wymagających gości?

MAKRO Polska rozpoczyna nowy konkurs dla szkół gastronomicznych

Sieć hurtowni MAKRO Polska w ramach projektów Szef dla Młodych Talentów i Rok Marek Własnych rozpoczyna konkurs Wyzwanie MAKRO Chefa.

Posiłki na dowóz zamawiamy często i dokonujemy racjonalnych wyborów

Jedzenie na dowóz kupujemy coraz chętniej i coraz bardziej świadomie. Częściej sięgamy po składniki premium, zamienniki mięsa, a także nietypowe dodatki. Pizza, burger i kebab wciąż pozostają jednymi z naszych ulubionych dań.

Pizza nadal najbardziej popularnym daniem w dostawie

W ciągu pięciu lat rynek zamówień jedzenia online wzrośnie ponad czterokrotnie. Pod koniec tego roku jego wartość wyniesie blisko 1,8 mld zł. Przez internet wciąż najczęściej kupujemy pizzę, to ponad 50 procent wszystkich zamówień - wynika z raportu PizzaPortal.pl.

Kawiarniana śmietanka. Analiza rynku kawiarni

80 największych sieci kawiarni zanotowało w 2019 r. wzrost liczby lokali o 7%, rok wcześniej był to wzrost o 6%. Prezentujemy analizę rynku kawiarnianego na chwilę przed wybuchem pandemii.

Jakie sushi najbardziej lubią Polacy?

Zazwyczaj zamawiamy sushi w piątki i weekendy w godzinach między 17 a 20. Które rodzaje narodowego dania kuchni japońskiej Polacy zamawiają najchętniej? Sprawdźcie, co wynika z analizy Uber Eats przygotowanej z okazji Międzynarodowego Dnia Sushi, który przypada 18 czerwca.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej