x

Mr.Pancake i PIZZA BOYZ ze wzrostem sprzedaży pomimo pandemii

Kategoria: Twój biznes - wiedza    27.01.2021

Dzięki silnej marce i stabilnemu biznesowi sieci restauracji Mr.Pancake i PIZZA BOYZ udało się zamknąć rok 2020 ze wzrostem i utrzymać pozycję lidera w kategorii restauracji comfort food. Jak wyglądał miniony rok w liczbach?

Grafika: mrpancake.pl
Grafika: mrpancake.pl
Mr.Pancake i PIZZA BOYZ to restauracje oferujące amerykańską pizzę i pankejki. Przez lata właściciele wypracowali spójny wizerunek swoich lokali, który udaje się utrzymać we wszystkich restauracjach, pomimo, że poza Warszawą prowadzone są przez franczyzobiorców, lokalnych przedsiębiorców.
W skali roku wszystkie restauracje wypracowały 14% wzrost w porównaniu z rokiem 2019. W dobie pandemii i niemal półrocznego ograniczenia działalności restauracji to nie lada wynik.

– Z oczywistych względów nie udało nam się zachować dynamiki wzrostu z lat poprzednich, gdzie niemal podwajaliśmy swoją sprzedaż. Jesteśmy jednak zadowoleni, że właściwie przez cały czas trwania obostrzeń działaliśmy i dostarczaliśmy klientom ich ulubione dnia. Pandemia wyznaczyła nam również nowe kierunki rozwoju i nową strategię działania – mówi Piotr Śliwa, współwłaściciel Mr.Pancake i PIZZA BOYZ.

Rok 2020 to także czas powrotu i rozwijania sektora dostaw. W tym kierunku poszły także restauracje Mr.Pancake i PIZZA BOYZ uruchamiając dowozy własne oraz rozpoczynając lub rozwijając współprace z pośrednikami. Obecnie każdy lokal sieci współpracuje z co najmniej jednym partnerem delivery.

W 2020 roku restauracje Mr.Pancake i PIZZA BOYZ w Warszawie, Poznaniu, Szczecinie, Krakowie i Gdyni odwiedziło niemal pół miliona gości, to o 10% więcej niż w roku ubiegłym.
– Liczymy, że w tym roku uda nam się przyjąć ich jeszcze więcej. Będzie to możliwe między innymi dzięki planowanemu otwarciu szóstej już restauracji sieci, we Wrocławiu –  mówi Piotr Śliwa.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Żabka konkurencją dla McDonald’s? Takie ma plany

Żabka - czołowa sieć sklepów convenience - nie bez przyczyny wraca w wybranych placówkach do serwowania pizz i zapiekanek. To pomysł na mniejsze miejscowości, do których nie wchodzą najwięksi gracze fast-food, takie jak McDonald’s.

Oto pięć trendów polskiej i światowej gastronomii. Raport Pyszne.pl

Co królowało na talerzach Polaków w 2022 roku? Które kuchnie świata cieszą się największą popularnością? Czy zaczęliśmy oszczędzać na jedzeniu i przekonujemy się do weganizmu? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziemy w najnowszej edycji raportu Food Trendów Pyszne.pl.

Convotherm ConvoSense. Welbilt kolejny raz zaskakuje innowacjami

Firma Welbilt z produktami z linii Convotherm od lat jest liderem rynku nowoczesnych urządzeń dla gastronomii. Do gamy dostępnych opcji Convotherm Maxx Pro dołączyła nowa funkcja ze sztuczną inteligencją ConvoSense. Zaprezentowano ją po raz pierwszy na targach Horeca Gastrofo na stoisku Mondo-Tech.

Ukraińscy pracownicy na rynku HoReCa: ambitni, wykształceni, tymczasowi?

Często mają wyższe wykształcenie, znają języki obce, nie boją się pracy poniżej własnych kompetencji. Chętnie wybierają zatrudnienie w gastronomii lub hotelarstwie. Większość Ukraińców deklaruje jednak, że zaraz po wojnie wróci do swojej ojczyzny.

Restauratorze! Nie marnuj jedzenia, zarabiaj! Chcesz wiedzieć jak? [PORADNIK]

Straty produktów są nieodłączną częścią każdego biznesu gastronomicznego. Nie oznacza to jednak, że restaurator nie ma kontroli nad ilością marnowanej żywności. Wprost przeciwnie, jak podpowiadają doświadczeni szefowie kuchni, sposobów radzenia sobie z tym problemem jest bardzo dużo.

Polacy jedzą oczami. Wygląd jedzenia w czołówce czynników decydujących o wyborze konsumenta [RAPORT]

Jedzenie jest przyjemnością, reguluje nastrój i zaspokaja potrzeby psychospołeczne, a blisko co czwarty z nas poszukuje przyjemności płynącej z wyglądu posiłku. To wnioski z badania "Komunikacja wizualna w branży spożywczej i HoReCa a decyzje zakupowe Polaków".

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0. Restauratorka Alicja Than o optymalizacji kosztów biznesu gastronomicznego [PODCAST]

W jaki sposób optymalizować koszty prowadzenia biznesu gastronomicznego w obliczu rosnącej inflacji oraz jak przetrwać na rynku, nie tracąc klientów i nie rezygnując z jakości - rozmawiamy o tym z Alicją Than, właścicielką lokali Izumi Sushi, Kago, Kiseki, Omakase, Matcha Bistro & Bar w Warszawie.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej