

Linie lotnicze będą sprzedawały niewykorzystane wino z dostawą do domu


Linie lotnicze American Airlines ogłosiły, że będą sprzedawały wino z dostawą do domu. W ten sposób chcą wykorzystać produkty, których ze względu na pandemię koronawirusa nie mogą oferować na pokładach samolotów - poinformowały amerykańskie media.
Nowy program o nazwie American Airlines Flagship Cellars obejmuje butelki z kolekcji win, które są zwykle podawane osobom rezerwującym luksusowe bilety lotnicze „Flagship”, dostępne tylko na trasach międzynarodowych i międzykontynentalnych.W ramach programu klienci mogą kupować pojedyncze butelki wina w cenie od około 13 do 40 dolarów lub zestawy za około 50-400 dolarów. Mogą też wykupić abonament za 99 dolarów miesięcznie.
(handelextra.pl za PAP)
Zobacz także

Polska drugim na świecie odbiorcą gruzińskiego wina

Prawie 70 procent Polaków zna wina gruzińskie, większość z nas ma do nich pozytywny stosunek i ceni ich smak oraz aromat. Polska kolejny rok z rzędu była jednym z liderów wśród krajów importujących wina gruzińskie, a ich eksport wzrósł o ponad 40 procent w porównaniu z rokiem ubiegłym.

Urodziny rieslinga. Ten winny szczep ma już 588 lat

Najważniejsza odmiana winogron w Niemczech, riesling, obchodzi 13 marca swoje 588 urodziny. Szczep jest uprawiany we wszystkich 13 regionach winiarskich w Niemczech.

Prezentacja "Wines of Argentina" - po raz pierwszy w Warszawie

Po raz pierwszy w Polsce odbędzie się prezentacja win organizowana przez Wines of Argentina. Imprezę zaplanowano na 15 marca w Muzeum POLIN w Warszawie.

Riesling, Pinot & Co. - degustacja stolikowa win niemieckich

Niemiecki Instytut Wina zaprasza do bezpłatnego udziału w Riesling, Pinot & Co. - największej stolikowej degustacji niemieckich win. Podczas imprezy, która odbędzie się 14 kwietnia w Warszawie, swoją ofertę zaprezentuje blisko 30 niemieckich producentów i polskich importerów.

Adam Pawłowski o regionie Algarve

Algarve kojarzy się raczej z pięknymi plażami, dramatycznymi klifami i kurortami przepełnionymi zagranicznymi turystami niż z konkretnymi typami lokalnych win. Czas na odkrycie tej nieznanej winnej krainy.

Winiarskie trendy na horyzoncie

Trendy to delikatne powiewy zmian. Nigdy nie ma gwarancji, że przeobrażą się w wiatr na tyle mocny, by wydąć żagle najskromniejszego gastronomicznego konceptu i poprowadzić go do sukcesu. Jak ominąć winiarskie pułapki i złapać wiatr zmian w żagle?
Inne kategorie
Podcasty


Lifestyle czy zwykła konsumpcja: gdzie tu jest miejsce dla żywności [PODCAST]

