x

Linie lotnicze będą sprzedawały niewykorzystane wino z dostawą do domu

Kategoria: Wino    22.01.2021

Linie lotnicze American Airlines ogłosiły, że będą sprzedawały wino z dostawą do domu. W ten sposób chcą wykorzystać produkty, których ze względu na pandemię koronawirusa nie mogą oferować na pokładach samolotów - poinformowały amerykańskie media.

Zdjęcie: Shutterstock.com.
Zdjęcie: Shutterstock.com.
Linie obsługują zaledwie ułamek liczby lotów sprzed pandemii, a American Airlines w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się koronawirusa dodatkowo zawiesiły sprzedaż alkoholu podczas podróży, aby zminimalizować ilość czasu spędzanego przez personel pokładowy z pasażerami – podał w czwartek CNN. Niewykorzystany alkohol chcą sprzedawać i wysyłać do domów.
Nowy program o nazwie American Airlines Flagship Cellars obejmuje butelki z kolekcji win, które są zwykle podawane osobom rezerwującym luksusowe bilety lotnicze „Flagship”, dostępne tylko na trasach międzynarodowych i międzykontynentalnych.W ramach programu klienci mogą kupować pojedyncze butelki wina w cenie od około 13 do 40 dolarów lub zestawy za około 50-400 dolarów. Mogą też wykupić abonament za 99 dolarów miesięcznie.
(handelextra.pl za PAP)

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

WĘGIERSKA FABRYKA SNÓW

Kiedy siedząc na tarasie w restauracji Első Mádi Borház w węgierskim Mád popatrzymy przed siebie, zobaczymy dwa wzgórza. To po lewej jest zielone. Po prawej zaś ujrzymy wypalone przez wysoką temperaturę trawy. Kiedy przyjrzymy się im bliżej, odczytamy napis "Hollywood".

ADAM PAWŁOWSKI: 50 ODCIENI RÓŻU

Wina różowe odpowiadają za ok. 10 proc. ogólnej produkcji wina na świecie. Francja, Hiszpania, USA i Włochy produkują 80 proc. wszystkich win tego koloru. Francuzi wiodą prym pod względem produkcji i konsumpcji. Globalne spożycie rośnie nieprzerwanie od co najmniej 15 lat.

Rośnie popularność win różowych

Trzeba przyznać - wina różowe do niedawna nie były traktowane poważnie, ale to się zmienia. Cieszą się coraz większym uznaniem konsumentów i specjalistów. Na świecie spożycie wina różowego wzrosło aż o 40%, Polska jako kraj o rozwijającej się kulturze wina podąża za światowymi trendami.

Adam Pawłowski: Polskie Korki po raz siódmy

Festiwal podzielono na dwie części - pierwszego dnia odbył się konkurs winiarski "Polskie Korki", a następnego - degustacje dla branży i pasjonatów wina. Do poznańskiego SPOT. zjechali sommelierzy, dziennikarze, blogerzy, sympatycy wina i winiarze.

Almudena Alberca: upór i konsekwencja

Enolożka Almudena Alberca jest pierwszą kobietą w Hiszpanii, która uzyskała tytuł Master of Wine. Niedawno prowadziła degustację dla polskiej branży winiarskiej, a nam opowiedziała, jak wyglądała jej droga na szczyt.

10 pytań do Michała Gajewskiego

Michał Gajewski jest głównym sommelierem w Śląskiej Prohibicji. W swoim zawodzie ceni najbardziej możliwość ciągłego rozwoju oraz kontakt z gośćmi.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej