x

Amerykańska marka pizzy Papa John’s rozwija sieć w Polsce

Kategoria: Twój biznes - oferta    22.01.2021

- Widzimy coraz większe zainteresowanie współpracą z Papa John’s. Okres pandemii i chęć znalezienia biznesu gwarantującego stabilny przychód na pewno skłania sięgnięcia po sprawdzone koncepty franczyzowe - mówi Grzegorz Ziarek, dyrektor zarządzający Papa John’s w Polsce.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Amerykańska sieć Papa John’s to jedna z trzech największych na świecie marek działających na rynku dostaw pizzy. W Polsce jest obecna od grudnia 2017 roku. Zarządza nią spółka Lech Pizza będąca częścią największego franczyzobiorcy marki na świecie – PJ Western.
Po dwóch latach samodzielnego rozwoju i uruchomieniu 6 własnych lokali, w październiku 2019 roku spółka postanowiła skupić część swoich działań na poszukiwaniu partnerów franczyzowych na polskim rynku. W połowie lipca 2020 roku Lech Pizza podpisał dwie pierwsze umowy, przekazujące dwa funkcjonujące lokale sieci w ręce pierwszego sub-franczyzobiorcy. Po pierwszych trzech miesiącach działań, pierwszy sub-franczyzobiorca operuje już trzema lokalami Papa John’s i planuje przejęcie kolejnego.

W tym samym czasie, sieć podpisała umowę z kolejnym sub-franczyobiorcą, planując otwarcie nowego lokalu we Wrocławiu. Pani Kateryna Poliakova jest absolwentką studiów prawniczych. Przez ostatnie trzy lata pracowała we Wrocławiu jako kierownik lokalu gastronomicznego znanej marki. Do franczyzy Papa John’s przekonał ją sprawdzony system biznesowy, czołowa pozycja marki na świecie w dostawie pizzy i chęć pracy na własny rachunek. Nowy franczyzobiorca przeszedł już intensywne szkolenie w Warszawie, trwają też zaawansowane prace nad projektem wybranego lokalu. Otwarcie planowane jest w pierwszym kwartale 2021 roku.

– Długo dyskutowaliśmy nad najlepszym dla niej rozwiązaniem i wierzymy, że udało się nam opracować dobry plan działania. Dzięki niemu rozwój marki poza Warszawą nabierze odpowiedniego tempa. Widzimy coraz większe zainteresowanie współpracą z Papa John’s. Okres pandemii i chęć znalezienia biznesu gwarantującego stabilny przychód na pewno przyczynił się do sięgnięcia przez wielu przedsiębiorców po sprawdzone koncepty franczyzowe – mając autonomię w prowadzeniu biznesu, zyskuje się jednak oparcie w międzynarodowych, silnych strukturach. My stawiamy na pełne partnerstwo i otwartą, transparentną współpracę. Właśnie tym chcemy się wyróżnić i przyciągnąć kolejnych chętnych przedsiębiorców – tłumaczy Grzegorz Ziarek, dyrektor zarządzający Papa John’s w Polsce.

– Cieszymy się także, że dalej rozwijamy współpracę z Alim, naszym pierwszym sub-franczyzobiorcą. Pierwsze miesiące pozwoliły mu poznać specyfikę naszego rynku i jego potencjał. Wspólnie planujemy kolejne inwestycje –- podsumowuje Grzegorz Ziarek.
Sieć przymierza się także do dalszego rozwoju lokali własnych. Kolejne otwarcia są planowane w pierwszym półroczu 2021 roku.
 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

30 lat działalności firmy Fanex

Fanex - polski producent sosów dla branży HoReCa, w bieżącym roku obchodzi jubileusz 30-lecia istnienia firmy. W ciągu tego czasu z kilkuosobowej firmy powstał prężnie i dynamicznie działający podmiot, który zatrudnia obecnie ponad 300 osób.

Wydarzenie wyjątkowe

Sukces każdego bankietu czy innego rodzaju przyjęcia to nie tylko niestandardowe miejsce, pomysł, doskonałe jedzenie i efektowna odprawa. To także odpowiedni sprzęt oraz załoga, która właściciwie obsłuży każdy event. Jak się do tego najlepiej przygotować?

Carpaccio marki MAKRO Premium

Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadziła do sprzedaży carpaccio marki MAKRO Premium.

Mazurska Manufaktura Alkoholi wprowadza usługę click and collect

Mazurska Manufaktura Alkoholi - rodzinny producent mocnych alkoholi rzemieślniczych - rozwija sieć punktów odbioru dla swojego sklepu internetowego ekraft.pl. Jednocześnie zaprasza do współpracy producentów alkoholi kraftowych, jak i właścicieli sklepów z koncesjami na sprzedaż alkoholu.

Zarządzanie gastronomią wkracza w nowy wymiar

Zarządzanie lokalem gastronomicznym, tym mikro, jak również dużym, sieciowym biznesem, często bywa bardzo uciążliwe i realizowane jest w mało przyjazny menedżerowi sposób. Norbert Redkie z Trustu zapowiada rewolucję w tym obszarze.

Śliwkowe żniwa w Kalifornii

W sadach kalifornijskiej śliwy w Północnej Kalifornii trwają żniwa. Ze zbiorów powstaną suszone śliwki - Kalifornia jest ich największym globalnym producentem zaopatrującym 40 proc. światowych rynków.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej