x

Amerykańska marka pizzy Papa John’s rozwija sieć w Polsce

Kategoria: Twój biznes - oferta    22.01.2021

- Widzimy coraz większe zainteresowanie współpracą z Papa John’s. Okres pandemii i chęć znalezienia biznesu gwarantującego stabilny przychód na pewno skłania sięgnięcia po sprawdzone koncepty franczyzowe - mówi Grzegorz Ziarek, dyrektor zarządzający Papa John’s w Polsce.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Amerykańska sieć Papa John’s to jedna z trzech największych na świecie marek działających na rynku dostaw pizzy. W Polsce jest obecna od grudnia 2017 roku. Zarządza nią spółka Lech Pizza będąca częścią największego franczyzobiorcy marki na świecie – PJ Western.
Po dwóch latach samodzielnego rozwoju i uruchomieniu 6 własnych lokali, w październiku 2019 roku spółka postanowiła skupić część swoich działań na poszukiwaniu partnerów franczyzowych na polskim rynku. W połowie lipca 2020 roku Lech Pizza podpisał dwie pierwsze umowy, przekazujące dwa funkcjonujące lokale sieci w ręce pierwszego sub-franczyzobiorcy. Po pierwszych trzech miesiącach działań, pierwszy sub-franczyzobiorca operuje już trzema lokalami Papa John’s i planuje przejęcie kolejnego.

W tym samym czasie, sieć podpisała umowę z kolejnym sub-franczyobiorcą, planując otwarcie nowego lokalu we Wrocławiu. Pani Kateryna Poliakova jest absolwentką studiów prawniczych. Przez ostatnie trzy lata pracowała we Wrocławiu jako kierownik lokalu gastronomicznego znanej marki. Do franczyzy Papa John’s przekonał ją sprawdzony system biznesowy, czołowa pozycja marki na świecie w dostawie pizzy i chęć pracy na własny rachunek. Nowy franczyzobiorca przeszedł już intensywne szkolenie w Warszawie, trwają też zaawansowane prace nad projektem wybranego lokalu. Otwarcie planowane jest w pierwszym kwartale 2021 roku.

– Długo dyskutowaliśmy nad najlepszym dla niej rozwiązaniem i wierzymy, że udało się nam opracować dobry plan działania. Dzięki niemu rozwój marki poza Warszawą nabierze odpowiedniego tempa. Widzimy coraz większe zainteresowanie współpracą z Papa John’s. Okres pandemii i chęć znalezienia biznesu gwarantującego stabilny przychód na pewno przyczynił się do sięgnięcia przez wielu przedsiębiorców po sprawdzone koncepty franczyzowe – mając autonomię w prowadzeniu biznesu, zyskuje się jednak oparcie w międzynarodowych, silnych strukturach. My stawiamy na pełne partnerstwo i otwartą, transparentną współpracę. Właśnie tym chcemy się wyróżnić i przyciągnąć kolejnych chętnych przedsiębiorców – tłumaczy Grzegorz Ziarek, dyrektor zarządzający Papa John’s w Polsce.

– Cieszymy się także, że dalej rozwijamy współpracę z Alim, naszym pierwszym sub-franczyzobiorcą. Pierwsze miesiące pozwoliły mu poznać specyfikę naszego rynku i jego potencjał. Wspólnie planujemy kolejne inwestycje –- podsumowuje Grzegorz Ziarek.
Sieć przymierza się także do dalszego rozwoju lokali własnych. Kolejne otwarcia są planowane w pierwszym półroczu 2021 roku.
 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Dobro&Dobro Cafe: ruszamy na podbój Europy i nie tylko

O początkach firmy, jej kolejnych konceptach, planach i gustach kawowych opowiadają Inna Yarova i Oleg Yarovyi, właściciele sieci Dobro&Dobro Cafe, Sushi:Sushi Cafe, Prosecco Oyster Bar.

Idealnie czyste szkło bez cienia wysiłku… i polerowania

Nieskazitelnie czyste, wypolerowane szkło bez plam i zacieków to wizytówka każdej restauracji. Dobra zmywarka gastronomiczna z odpowiednią funkcją praktycznie zrobi wszystko za nas, pozostawiając naczynia idealnie czyste i błyszczące.

Sphinx: Jedyną możliwością obniżania cen jest wzrost frekwencji gości

- Dziś sam wsad do przygotowania shoarmy kosztuje tyle, ile kiedyś wynosiła jej cena, a przecież surowiec to tylko jedna z kilku grup kosztów prowadzenia restauracji - mówi Mateusz Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, operatora sieci Sphinx. Rozmawiamy z nim m.in. o strukturze wydatków w gastronomi.

Multi Ice Group: mamy najwięcej punktów z lodami w Polsce

Radosław Charubin, prezes Multi Ice Group - operatora "u Lodziarzy" i "LodyBonano" zdradza między innymi, jak firma pracuje nad rentownością biznesu przez cały rok, nie tylko w sezonie wiosenno-letnim. Opowiada też o nowych konceptach, które buduje firma, jak Crazy Dog i BuBu Bubble Tea.

iVario od RATIONAL: prawdziwy przełom w restauracyjnej kuchni

Niezliczone brudne garnki i patelnie, różne wyposażenie kuchni do mise en place i obsługi, zajmowanie miejsca przez frytownice i trzony kuchenne - według firmy RATIONAL, specjalisty w zakresie przygotowywania gorących potraw, to wszystko należy już do przeszłości dzięki iVario.

Convotherm mini: mały piec o ogromnych możliwościach

Nowy Convotherm mini to profesjonalny piec konwekcyjno-parowy przeznaczony przede wszystkim do małych lokali gastronomicznych, którym zależy na oszczędności miejsca oraz energii elektrycznej, a jednocześnie na maksymalnej funkcjonalności.

Inne kategorie

Podcasty

Lifestyle czy zwykła konsumpcja: gdzie tu jest miejsce dla żywności [PODCAST]

Czy zakup tego bądź innego napoju czy przekąski jest emanacją stylu życia? I na ile w czasach inflacji jest miejsce na taką manifestację? Dyskutujemy z Szymonem Mordasiewiczem z GfK.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej