x

Amerykańska marka pizzy Papa John’s rozwija sieć w Polsce

Kategoria: Twój biznes - oferta    22.01.2021

- Widzimy coraz większe zainteresowanie współpracą z Papa John’s. Okres pandemii i chęć znalezienia biznesu gwarantującego stabilny przychód na pewno skłania sięgnięcia po sprawdzone koncepty franczyzowe - mówi Grzegorz Ziarek, dyrektor zarządzający Papa John’s w Polsce.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Amerykańska sieć Papa John’s to jedna z trzech największych na świecie marek działających na rynku dostaw pizzy. W Polsce jest obecna od grudnia 2017 roku. Zarządza nią spółka Lech Pizza będąca częścią największego franczyzobiorcy marki na świecie – PJ Western.
Po dwóch latach samodzielnego rozwoju i uruchomieniu 6 własnych lokali, w październiku 2019 roku spółka postanowiła skupić część swoich działań na poszukiwaniu partnerów franczyzowych na polskim rynku. W połowie lipca 2020 roku Lech Pizza podpisał dwie pierwsze umowy, przekazujące dwa funkcjonujące lokale sieci w ręce pierwszego sub-franczyzobiorcy. Po pierwszych trzech miesiącach działań, pierwszy sub-franczyzobiorca operuje już trzema lokalami Papa John’s i planuje przejęcie kolejnego.

W tym samym czasie, sieć podpisała umowę z kolejnym sub-franczyobiorcą, planując otwarcie nowego lokalu we Wrocławiu. Pani Kateryna Poliakova jest absolwentką studiów prawniczych. Przez ostatnie trzy lata pracowała we Wrocławiu jako kierownik lokalu gastronomicznego znanej marki. Do franczyzy Papa John’s przekonał ją sprawdzony system biznesowy, czołowa pozycja marki na świecie w dostawie pizzy i chęć pracy na własny rachunek. Nowy franczyzobiorca przeszedł już intensywne szkolenie w Warszawie, trwają też zaawansowane prace nad projektem wybranego lokalu. Otwarcie planowane jest w pierwszym kwartale 2021 roku.

– Długo dyskutowaliśmy nad najlepszym dla niej rozwiązaniem i wierzymy, że udało się nam opracować dobry plan działania. Dzięki niemu rozwój marki poza Warszawą nabierze odpowiedniego tempa. Widzimy coraz większe zainteresowanie współpracą z Papa John’s. Okres pandemii i chęć znalezienia biznesu gwarantującego stabilny przychód na pewno przyczynił się do sięgnięcia przez wielu przedsiębiorców po sprawdzone koncepty franczyzowe – mając autonomię w prowadzeniu biznesu, zyskuje się jednak oparcie w międzynarodowych, silnych strukturach. My stawiamy na pełne partnerstwo i otwartą, transparentną współpracę. Właśnie tym chcemy się wyróżnić i przyciągnąć kolejnych chętnych przedsiębiorców – tłumaczy Grzegorz Ziarek, dyrektor zarządzający Papa John’s w Polsce.

– Cieszymy się także, że dalej rozwijamy współpracę z Alim, naszym pierwszym sub-franczyzobiorcą. Pierwsze miesiące pozwoliły mu poznać specyfikę naszego rynku i jego potencjał. Wspólnie planujemy kolejne inwestycje –- podsumowuje Grzegorz Ziarek.
Sieć przymierza się także do dalszego rozwoju lokali własnych. Kolejne otwarcia są planowane w pierwszym półroczu 2021 roku.
 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

McDonald’s rozwija dowozy ze Stavą. McDelivery pojawi się w nowych miastach

Stava i sieć restauracji McDonald’s rozwijają współpracę. Kurierzy największej w Polsce franczyzowej sieci gastro-kurierskiej realizują usługę McDelivery w Głogowie, Lubinie, Łomży, Siedlcach oraz Słupsku.

Zgłoś swój pomysł na innowacje w branży spożywczej

Czy da się uratować świat przez zmianę nawyków żywieniowych? foodtech.ac twierdzi, że tak i - dodatkowo - że można na tym zarobić. Do 7 kwietnia można zgłaszać swoje pomysły na rozwiązania, które usprawnią branżę agri-food i pomogą jej być bardziej ekologiczną.

Stabilne podłoże

Do krojenia, siekania, porcjowania lub zagniatania ciasta - deski to podstawa w profesjonalnej kuchni. Przedstawiamy kilka praktycznych porad i zasad, które pomogą przy wyborze tych najlepszych i znacznie ułatwią pracę.

Pieczenie kompleksowe

Piec konwekcyjny łączy w sobie funkcje różnych innych urządzeń i może okazać się przydatny właściwie w każdej kuchni i w wielu sytuacjach. Jak wybrać odpowiedni piec do swojego lokalu - taki, który maksymalnie pomoże kucharzom i sprawi, że ich praca będzie bardziej wydajna?

“The fresh taste of the land" nowym hasłem Farm Frites

Firma Farm Frites International, będąca liderem na rynku mrożonych produktów ziemniaczanych, zmienia slogan firmowy na "The fresh taste of the land". Nową myślą przewodnią Farm Frites chce podkreślić troskę o najwyższą jakość surowca, bezpieczeństwo oferowanych produktów.

Fanex z nową stroną www oraz sklepem online

Fanex - polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził zapowiadane zmiany i gruntownie odświeżył swoją stronę internetową oraz sklep online. Koncept wizualny projektu został znacząco uproszczony, a jego graficzny design nawiązuje do obecnych trendów rynkowych.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej