

Cheddary od Hochland Professional dla profesjonalistów


Hochland Cheddar to nowa linia produktów w ofercie Hochland Professional dla gastronomii oraz klientów B2B.
Hochland Cheddar jest serem bardzo wygodnym w użyciu – plastry łatwo się rozdzielają, układane są w paczkach naprzemiennie, co ułatwia pracę szefa kuchni.
Dwa warianty smakowe pozwalają na stworzenie ciekawej oferty. Hochland Cheddar klasyczny ma pomarańczowy kolor, oryginalny wyrazisty aromat i ostrą nutę smakową. Z kolei Hochland Cheddar biały charakteryzuje kremowa barwa, delikatny śmietankowy zapach i łagodny smak.
Więcej informacji i inspiracji dostępnych jest na stronie www.hochlandprofessional.pl
Zobacz także

Bidfood Farutex TRENDBOOK HORECA 2023

Trendbook horeca to zbiór najnowszych trendów, który powstał w efekcie dokładnego researchu oraz rozmów z szefami kuchni, właścicielami restauracji, specjalistami ds. marketingu, sommelierami, ekspertami.

JABUTICABA

Jabuticaba to pierwszy owoc w gamie produktów purée MONIN, który nie rośnie na łodydze, ale na pniu!

RUM REPUBLICA - NOWOŚĆ!

Rum Republica nowa marka w portfolio Stock Polska, która dołącza do prężnie rozwijającej się kategorii.

CROISSANT Z ORZECHOWĄ POSYPKĄ

Francuski croissant to niezwykle lubiany dodatek do kawy.

Napoje roślinne - nowości w ofercie METRO Chef

Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadza nowe produkty w ramach linii marki METRO Chef. Do oferty dołącza dziewięć rodzajów napojów roślinnych w dwóch liniach: klasycznej oraz dla baristów. Produkty będące alternatywą dla tradycyjnego mleka posiadają certyfikat BIO i są w 100% wegańskie.

Wszystkie piece konwekcyjno-parowe iCombi Pro z certyfikatem ENERGY STAR®

Agencja Ochrony Środowiska Stanów Zjednoczonych (EPA) potwierdza certyfikatem ENERGY STAR®, że wszystkie piece konwekcyjno-parowe iCombi Pro osiągają większą oszczędność energii w porównaniu z innymi standardowymi piecami bez certyfikatu i przekraczają bardziej rygorystyczne limity EnergyStar 3.0.
Inne kategorie
Podcasty


Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

