x

Shoarma z restauracji sieci Sphinx trafi do 1500 sklepów

Kategoria: Twój biznes - wiedza    19.01.2021

Shoarma, najpopularniejsze danie restauracji Sphinx, w styczniu trafiła do sprzedaży jako danie gotowe w Delikatesach Centrum, sieci liczącej ponad 1500 sklepów w Polsce. Oferta jest dostępna w pięciu wersjach smakowych. Na każdym opakowaniu umieszczono kupon o wartości 10 zł do restauracji Sphinx.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
– Dania gotowe sprzedawane w sklepach detalicznych to szybko rosnący segment rynku, który stanowi dla nas szansę rozwoju biznesu, a nasza wieloletnia współpraca z Grupą Eurocash, organizatorem sieci Delikatesy Centrum, przyczyniła się do wykonania kroku w tym kierunku. Niewątpliwie na nasze decyzje wpływa też dzisiejsza sytuacja w gastronomii. Mamy jednak wiedzę, zasoby i sprawdzonych partnerów, z którymi możemy ten projekt wprowadzić w życie. Shoarma to najczęściej zamawiane danie w restauracjach Sphinx, jest na niemal każdym paragonie, a skoro lokale są zamknięte i klienci nie mogą przyjść na shoarmę, to shoarma „przychodzi” do nich. Wszystkie wersje dań to autorskie receptury, opracowane specjalnie dla Delikatesów Centrum – mówi Sylwester Cacek, prezes zarządu Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Sphinx.

Dania ważą po 350 g i kosztują 11,99 zł lub 13,99 zł. Na półki w sklepach trafiła shoarma pieczona z uda kurczaka w kilku wersjach: z pieczarkami w sosie śmietanowym, z sosem cheddar i duszonymi warzywami, w sosie curry z gotowaną czarną soczewicą, na ostro z warzywami z patelni i czerwoną fasolą oraz shoarma wieprzowa pieczona w sosie tandoori z batatami. Danie we wszystkich wersjach zawiera także ryż.
– Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, czyli franczyzobiorców prowadzących sklepy Delikatesy Centrum, którzy widzą wśród konsumentów duże zainteresowanie ofertą dań gotowych, staramy się systematycznie rozbudowywać tę kategorię produktową. Chcemy, by sklepy naszych klientów wyróżniały się swoją ofertą spośród innych – i póki co, jako pierwsza sieć w Polsce – sprzedajemy kultowe dania shoarma z restauracji Sphinx. Co więcej będą one dostępne wyłącznie w Grupie Eurocash – mówi Noel Collett, dyrektor generalny Delikatesów Centrum, członek zarządu Grupy Eurocash.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Subway rozważa sprzedaż i podbija swoją cenę

Franczyzowa sieć barów szybkiej obsługi z kanapkami, sałatkami i wrapami szuka nowego właściciela. Pertraktacje są wciąż na wczesnym etapie, ale mówi się, że sieć warta jest ponad 10 mld dol. Cenę sieć podbija dzięki transformacji lokali.

Trzy hot dogi na sekundę. Największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce? Żabka!

Sprzedaje średnio trzy hot dogi na sekundę. Rekordy sprzedaży notują też panini oraz kawa, od niedawna dostępna w kawonamencie. Plany Żabki są jeszcze szersze!

W 2023 roku pustki w restauracjach? Polacy mocno ograniczą wydatki na gastronomię [BADANIE]

Obserwacje i obawy lokali potwierdzają liczby. Z powodu trudnej sytuacji ekonomicznej oszczędności gospodarstw domowych najbardziej odbiją się na wydatkach na rozrywkę i jedzenie na mieście - wynika z badania firmy doradczej Bain & Company.

Trendy na globalnym rynku żywności i napojów 2023 - raport firmy Mintel

Firma Mintel ogłosiła cztery kluczowe trendy, które będą kształtować globalny rynek żywności, napojów i gastronomii w roku 2023 oraz w perspektywie pięciu i więcej lat. Raport zawiera analizę zmian w zachowaniach konsumentów i strategiczne rekomendacje, które pomogą podjąć decyzje biznesowe.

Upfield Professional zmienia nazwę na Violife Professional

Violife Professional to teraz nowa nazwa Upfield Professional. Zmiana jest związana ze zwiększeniem zaangażowania firmy Upfield w promowanie produktów roślinnych dla branży gastronomicznej.

Astronomiczne rachunki za gaz. Pizzeria w Gdańsku: opłaty nas dobijają, zamykamy lokal

Gdańska pizzeria New Port z końcem 2022 r. otrzymała rachunek za gaz w wysokości 72 tys. zł. Siedmiokrotnie więcej niż zwykle, a to tylko jeden z problemów finansowych tego lokalu. Pizzeria ogłosiła tymczasowe zamknięcie, bo na pomoc rządu małe, lokalne biznesy nie mogą liczyć.

Inne kategorie

Podcasty

Konsument, który żyje w poczuciu zagrożenia: jak z nim prowadzić dialog? [PODCAST]

Jak zmieniają się konsumenci i jak zmieniają się producenci? W jaki sposób obie te grupy odczuwają niepokoje i jak warto na nie reagować - opowiada Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu firmy Mlekpol.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej