x

Pijalnie Czekolady E. Wedel: liczymy na wysoką sprzedaż w drugiej połowie roku

Kategoria: Koronawirus - Głos branży    14.01.2021

Jak z lockdownem radzi sobie popularna sieć cukiernicza Pijalnie Czekolady E.Wedel? Opowiada Daniel Kucharski, prezes spółki.

Daniel Kucharski, prezes spółki Pijalnie Czekolady E.Wedel. Zdjęcie: materiały prasowe.
Daniel Kucharski, prezes spółki Pijalnie Czekolady E.Wedel. Zdjęcie: materiały prasowe.
Marka Pijalnie Czekolady E.Wedel ma 29 lokali, z których 9 działa w centrach handlowych. Pijalnie zlokalizowane są między innymi w Warszawie, Białymstoku, Ciechocinku, Trójmieście, Katowicach, Kazimierzu Dolnym, Kołobrzegu, Nałęczowie, Poznaniu, Szczecinie, Toruniu, Wrocławiu, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Nałęczowie, czy w Zakopanem.

Jak działają teraz Pijalnie Czekolady E.Wedel?
– Pijalnie prowadzą działalność na wynos lub z dowozem. Ofertę z karty menu Pijalni można zamówić online za pośrednictwem platform: Glovo, Uber Eats czy Pyszne.pl. Ponadto, w 2020 r. ruszył oficjalny sklep internetowy Pijalni Czekolady E.Wedel, w którym można zakupić produkty z Czekoladowego Sklepu oraz standardowy asortyment marki E.Wedel. Zamówienia można składać na sklep.wedelpijalnie.pl. Oficjalny sklep E.Wedel dostępny jest również na platformie Allegro.

Czy którykolwiek z lokali nie przetrwał pandemii i został definitywnie zamknięty?
– Z dumą możemy pochwalić się, że nie zamknęliśmy na stałe żadnego lokalu Pijalni Czekolad E.Wedel w wyniku skutków pandemii koronawirusa Covid-19.

Jakie prognozy macie na rok 2021, zwłaszcza w kontekście działalności gastronomicznej?
– Mamy nadzieję, że obecny rok będzie o wiele lepszy niż 2020. Choć jesteśmy świadomi, że wyzwaniem będzie osiągnąć zbliżone wyniki do roku 2019. W 2021 liczymy na wysoką sprzedaż w drugiej połowie roku. Jesteśmy bardzo dobrze przygotowani do prowadzenia sprzedaży w nowych kanałach od strony technicznej i operacyjnej. Dostosowaliśmy się do obecnych potrzeb konsumentów i wyzwań jakie przyniósł rok 2020. Zakładamy, że z biegiem czasu gastronomia będzie mogła swobodnie działać, a nasze punkty Pijalni ponownie będą gościły fanów słodkości.

Autor tekstu: Ilona Mrozowska

Zobacz także

Agata Gwiazdowska: catering dla dzieci w czasach zarazy

Firma cateringowa szefowej kuchni Agaty Gwiazdowskiej zajmuje się organizacją posiłków na spotkania i eventy firmowe oraz dla placówek oświatowych. Jak sobie radzi w pandemii, gdy życie biznesowe odbywa się zdalnie, a przedszkola i szkoły są okresowo zamykane?

Pełną Parą: Mamy szczęście do ludzi

Jak Pełną Parą dostosowały się do nowej rzeczywistości? O tym jak ważne, jest otaczanie się odpowiednimi ludźmi w gastronomii rozmawiamy z Agatą Czyż i Ewą Kołatkowską, właścicielkami trzech restauracji Pełną Parą w Warszawie.

Byczy Burger: policjantów nie obsługujemy

Emocje w branży gastronomicznej sięgają zenitu. Kolejną burzę w sieci wywołał tym razem Byczy Burger w Toruniu - lokal ogłosił, że nie obsługuje policjantów i ich rodzin. Nie szukali rozgłosu, ale jak tłumaczą zdania nie zmienią.

Basia Kłosińska: Nie chcemy zniknąć z gastronomicznej mapy Warszawy

- Mimo że działanie w tych warunkach nie jest dochodowym biznesem, to nie wyobrażamy sobie nawet tymczasowego zamknięcia - mówi Basia Kłosińska, współwłaścicielka warszawskiej Wozowni przy Nowym Świecie 1. Jak przyznaje, w przezwyciężeniu pandemii i trudów lockdownu pomogło jej... domowe jedzenie.

Morski Zając w Kuźnicy po otwarciu: bezcenna radość na twarzach gości

- Tuz po otwarciu dostaliśmy od gości ogrom energii do dalszych działań! Wszystkie żmudne przygotowania naprawdę się opłaciły - mówi Klaudia Świerczyńska, manager restauracji Morski Zając w Kuźnicy.

Kreplachy pokonały pandemię. Jak produkcja pierogów uratowała restaurację Ostoja

Gdyby nie kreplachy, 18 osób straciłoby pracę w restauracji Ostoja z powodu lockdownu. Kłopoty mieliby też dostawcy warzyw, mięsa, owoców czy mąki z okolicznych gospodarstw. Tragedia dla wielu rodzin z Bobowej i całej Sądecczyzny. A jednak się udało. Jak?

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej