x

Pijalnie Czekolady E. Wedel: liczymy na wysoką sprzedaż w drugiej połowie roku

Kategoria: Koronawirus - Głos branży    14.01.2021

Jak z lockdownem radzi sobie popularna sieć cukiernicza Pijalnie Czekolady E.Wedel? Opowiada Daniel Kucharski, prezes spółki.

Daniel Kucharski, prezes spółki Pijalnie Czekolady E.Wedel. Zdjęcie: materiały prasowe.
Daniel Kucharski, prezes spółki Pijalnie Czekolady E.Wedel. Zdjęcie: materiały prasowe.
Marka Pijalnie Czekolady E.Wedel ma 29 lokali, z których 9 działa w centrach handlowych. Pijalnie zlokalizowane są między innymi w Warszawie, Białymstoku, Ciechocinku, Trójmieście, Katowicach, Kazimierzu Dolnym, Kołobrzegu, Nałęczowie, Poznaniu, Szczecinie, Toruniu, Wrocławiu, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Nałęczowie, czy w Zakopanem.

Jak działają teraz Pijalnie Czekolady E.Wedel?
– Pijalnie prowadzą działalność na wynos lub z dowozem. Ofertę z karty menu Pijalni można zamówić online za pośrednictwem platform: Glovo, Uber Eats czy Pyszne.pl. Ponadto, w 2020 r. ruszył oficjalny sklep internetowy Pijalni Czekolady E.Wedel, w którym można zakupić produkty z Czekoladowego Sklepu oraz standardowy asortyment marki E.Wedel. Zamówienia można składać na sklep.wedelpijalnie.pl. Oficjalny sklep E.Wedel dostępny jest również na platformie Allegro.

Czy którykolwiek z lokali nie przetrwał pandemii i został definitywnie zamknięty?
– Z dumą możemy pochwalić się, że nie zamknęliśmy na stałe żadnego lokalu Pijalni Czekolad E.Wedel w wyniku skutków pandemii koronawirusa Covid-19.

Jakie prognozy macie na rok 2021, zwłaszcza w kontekście działalności gastronomicznej?
– Mamy nadzieję, że obecny rok będzie o wiele lepszy niż 2020. Choć jesteśmy świadomi, że wyzwaniem będzie osiągnąć zbliżone wyniki do roku 2019. W 2021 liczymy na wysoką sprzedaż w drugiej połowie roku. Jesteśmy bardzo dobrze przygotowani do prowadzenia sprzedaży w nowych kanałach od strony technicznej i operacyjnej. Dostosowaliśmy się do obecnych potrzeb konsumentów i wyzwań jakie przyniósł rok 2020. Zakładamy, że z biegiem czasu gastronomia będzie mogła swobodnie działać, a nasze punkty Pijalni ponownie będą gościły fanów słodkości.

Autor tekstu: Ilona Mrozowska

Zobacz także

Współwłaściciel kawiarni Nancy Lee: Zamiast liczyć na pomoc, wolimy działać

- Odwiedźcie nas na kawę, na cokolwiek. Nie oczekujemy kokosów, chcemy zarobić na prąd, produkty i wynagrodzenia - apelują właściciele warszawskiej kawiarni Nancy Lee. Lokal, podobnie jak wiele inych, ma kłopoty finansowe. Wsparcia od państwa nie dostał, więc liczy na solidarność swoich gości.

Wi-Taj po lockdownie: załoga jak rodzina

Azjatycka gościnność, orientalne smaki, rodzinna atmosfera - warszawska restauracja Wi-Taj na placu Konstytucji otworzyła się ponownie dla gości. Przetrwała dzięki załodze i relacjom rodzinnym.

Góralski Browar na Krupówkach: sezon nie zając, a uciekł

Na Krupówkach tysiące turystów, a lokale gastronomiczne zamknięte. Dlatego jedna z restauracji - Góralski Browar - zlokalizowana w Centrum Handlowym Krupówki w Zakopanem zdecydowała się na nietypową kampanię.

Akcja #otwieraMy - lokale działają po cichu. A Piw Paw nie stroni od rozgłosu

Paweł Jan Tanajno, polski przedsiębiorca oraz działacz polityczny, opublikował na Twitterze wpis, w którym informuje, że akcja #otwieraMY nie skończyła się, ale trwa "w ciszy". Nie wszędzie - filmik z ostatniej imprezy lokalu Piw Paw przeczy tym słowom.

Agata Gwiazdowska: catering dla dzieci w czasach zarazy

Firma cateringowa szefowej kuchni Agaty Gwiazdowskiej zajmuje się organizacją posiłków na spotkania i eventy firmowe oraz dla placówek oświatowych. Jak sobie radzi w pandemii, gdy życie biznesowe odbywa się zdalnie, a przedszkola i szkoły są okresowo zamykane?

Protest polskiej gastronomii, czyli "Czarna Polewka dla rządu RP"

O godzinie 12 w 17 miastach Polski rozpoczął się symboliczny protest gastronomii polskiej. Organizatorzy zaplanowali w każdym z miast happening oraz składanie petycji.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej