– Coraz więcej osób czyta etykiety i interesuje się pochodzeniem produktu. Wzrasta też świadomość, że jakość żywności ma duży wpływ na zdrowie i samopoczucie. Konsumenci, którzy dbają o siebie i świadomie się odżywiają, sięgają po produkty ekologiczne i te pochodzące od lokalnych producentów. Dlatego wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, wprowadzamy do oferty coraz więcej produktów z małych, lokalnych gospodarstw. Zapraszamy do współpracy lokalnych producentów, którzy dostarczą nam wysokiej jakości warzywa i owoce, które powstały z poszanowaniem środowiska naturalnego. Jeśli chcesz, aby marka Kuroniowie Diety stała się również twoją wizytówką, dołącz do nas! – zachęca Jakub Kuroń.
Kuroniowie Diety to firma diet pudełkowych, która na bazie rodzinnego doświadczenia buduje markę zgodną z najnowszymi trendami. Bogaty wybór diet został stworzony przez dietetyków klinicznych, tak aby dzięki naturalnym, lokalnym i sezonowym składnikom wspierać zdrowy styl życia klientów. Oferta firmy obejmuje diety od standardowej przez różne odmiany wegetariańskich po bezglutenową i bezlaktozową, a także energetyzujące shoty na odporność. Codzienna dostawa diety pod drzwi jest bezpłatna.
Oferta jest skierowana do osób, które chcą się zdrowo odchudzić, nie idąc na kompromisy smakowe, zyskać energię dzięki nieprzetworzonej żywności bez konserwantów i sztucznych dodatków czy po prostu nie mają czasu lub nie lubią gotować.
– Dla mnie jako dietetyka oprócz tabelek i wartości odżywczych ważne jest, z czego robimy nasze jedzenie, aby było dobrej jakości, ekologiczne i zdrowe. Pamiętajcie, że jesteśmy tym, co jemy, i każdy produkt, który spożywamy, potem nam się odwdzięczy. Zdrowe, regularne jedzenie wpływa na naszą odporność. Jeśli połączymy to z wysiłkiem fizycznym, zyskamy pewność, że będziemy na długie lata zdrowi. My w Kuroniowie Diety stawiamy na kiszonki i sezonowe warzywa. To one pomogą nam mniej chorować i zadbać o naszą odporność – mówi Gaja Kuroń, główna dietetyczka Kuroniów Diety.


Jakub Kuroń szuka lokalnych ekodostawców dla Kuroniowych Diet


Kuroniowie Diety zapraszają do współpracy lokalnych ekodostawców, by poszerzyć bazę produktów, z których firma przygotowuje dania do diet pudełkowych. Marka Jakuba Kuronia stawia na naturalność, lokalność i sezonowość.
Zobacz także

Czekolada drukowana w 3D

Dowiedz się, w jaki sposób już od teraz tanio, łatwo i na dużą skalę wykonasz skomplikowane formy i struktury z czekolady.

ZAPROGRAMUJ SPRZEDAŻ

Samoobsługa może okazać się przyszłością sieci restauracyjnych: zmniejsza koszty, ułatwia organizację zamówień oraz kontrolę sprzedaży. Z kiosków samoobsługowych coraz częściej korzystają duże sieci fastfoodowe.

Lody (z okienka) odporne na kryzys

Desery lodowe to najwyraźniej produkt odporny na kryzys. Przekonała się o tym firma Sweet Gallery, która mimo pandemii od maja rozwija nową sieć SiGelato z lodami naturalnymi. Ma już 25 franczyzobiorców.

Odpowiedni ciężar

Precyzja to w gastronomii kluczowe słowo. Jak wybrać dokładną wagę, która będzie adekwatna do potrzeb lokalu i personelu? Polecamy najlepsze rozwiązania.

Patent na własny Browar Za Miastem - wystartowała kampania na Crowdway.pl

Założyciele Browaru Za Miastem Tomasz Brycki i Marek Wziątek zapraszają do spółki inwestorów rozproszonych - oferta akcji o wartości 4,18 mln zł promowana jest na platformie Crowdway.pl.

Niezbędne wyposażenie restauracji

Decydując się na otwarcie lub doposażenie restauracji, właściciel i inwestor stają przed wieloma wyborami, również tymi dotyczącymi sprzętu. Kupować czy wynająć? Na co postawić?
Inne kategorie
Akademia Horeca


Skuteczna strategia wyceny napojów

