x

Jakub Kuroń szuka lokalnych ekodostawców dla Kuroniowych Diet

Kategoria: Twój biznes - oferta    23.12.2020

Kuroniowie Diety zapraszają do współpracy lokalnych ekodostawców, by poszerzyć bazę produktów, z których firma przygotowuje dania do diet pudełkowych. Marka Jakuba Kuronia stawia na naturalność, lokalność i sezonowość.

Grafika: Kuroniowe Diety.
Grafika: Kuroniowe Diety.
Kuroniowie Diety współpracują już z małymi gospodarstwami, dzięki czemu zyskują wysokiej jakości warzywa i owoce, a lokalni producenci otrzymują wsparcie i stałe dostawy. Ale, jak podkreśla szef kuchni Jakub Kuroń, celem firmy jest systematyczne zwiększanie liczby podpisanych umów z  lokalnymi dostawcami i coraz większa kontrola drogi, którą żywność trafia na nasze stoły.

– Coraz więcej osób czyta etykiety i interesuje się pochodzeniem produktu. Wzrasta też świadomość, że jakość żywności ma duży wpływ na zdrowie i samopoczucie. Konsumenci, którzy dbają o siebie i świadomie się odżywiają, sięgają po produkty ekologiczne i te pochodzące od lokalnych producentów. Dlatego wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, wprowadzamy do oferty coraz więcej produktów z małych, lokalnych gospodarstw. Zapraszamy do współpracy lokalnych producentów, którzy dostarczą nam wysokiej jakości warzywa i owoce, które powstały z poszanowaniem środowiska naturalnego. Jeśli chcesz, aby marka Kuroniowie Diety stała się również twoją wizytówką, dołącz do nas! – zachęca Jakub Kuroń.  

Kuroniowie Diety to firma diet pudełkowych, która na bazie rodzinnego doświadczenia buduje markę zgodną z najnowszymi trendami. Bogaty wybór diet został stworzony przez dietetyków klinicznych, tak aby dzięki naturalnym, lokalnym i sezonowym składnikom wspierać zdrowy styl życia klientów. Oferta firmy obejmuje diety od standardowej przez różne odmiany wegetariańskich po bezglutenową i bezlaktozową, a także  energetyzujące shoty na odporność. Codzienna dostawa diety pod drzwi jest bezpłatna.

Oferta jest skierowana do osób, które chcą się zdrowo odchudzić, nie idąc na kompromisy smakowe, zyskać energię dzięki nieprzetworzonej żywności bez konserwantów i sztucznych dodatków czy po prostu nie mają czasu lub nie lubią gotować.
– Dla mnie jako dietetyka oprócz tabelek i wartości odżywczych ważne jest, z czego robimy nasze jedzenie, aby było dobrej jakości, ekologiczne i zdrowe. Pamiętajcie, że jesteśmy tym, co jemy, i każdy produkt, który spożywamy, potem nam się odwdzięczy. Zdrowe, regularne jedzenie wpływa na naszą odporność. Jeśli połączymy to z wysiłkiem fizycznym, zyskamy pewność, że będziemy na długie lata zdrowi. My w Kuroniowie Diety stawiamy na kiszonki i sezonowe warzywa. To one pomogą nam mniej chorować i zadbać o naszą odporność – mówi Gaja Kuroń, główna dietetyczka Kuroniów Diety.


Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

PERFEKCYJNIE ZMIKSOWANY

Ubijają, miksują na gładką masę, zagniatają ciasto i wyręczając kucharza w różnych czynnościach, pozwalają nie tylko zaoszczędzić czas, ale także uzyskać powtarzalny efekt. Miksery, blendery i różnego rodzaju wielofunkcyjne roboty kuchenne dostępne są w niemal nieskończenie wielu wersjach.

McDonald's rozwija franczyzę

W skali globalnej już ponad 80 proc. lokali tej wiodącej marki gastronomicznej jest własnością indywidualnych przedsiębiorców.

Ekologicznie zapakowane - jakie opakowania wybierać?

Papier, otręby czy trzcina cukrowa? Oferta ekologicznych pojemników na żywność wciąż się powiększa. W dobie, w której jedzenie na wynos oraz w dostawie stało się istotną częścią usług każdej gastronomii, warto zastanowić się nad wyborem najlepszych rozwiązań.

Jak zachować higieniczną czystość w restauracji?

Funkcjonowanie lokali gastronomicznych w pandemicznej i postpandemicznej rzeczywistości niesie ze sobą wiele ograniczeń, obowiązków, ale także możliwości. Zmieniły się zasady, również te dotyczące higieny, które wymagają teraz jeszcze większej uważności.

Purée Ponthier od Bidfood Farutex

18 - tyle intensywnych smaków owocowych purée francuskiej marki Ponthier znalazło się w ofercie Bidfood Farutex.

W szybkim tempie

W fast foodzie i street foodzie tak jak w każdym innym segmencie gastronomii wyraźnie widać zmiany i określone trendy. Zobaczcie, co jest teraz w modzie.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej