

Świąteczny catering fundacji Kuroniówka


Wystarczy zamówić świąteczny catering w Kuroniowie Diety, by ufundować obiad podopiecznemu Fundacji Kuroniówka. To już kolejna akcja charytatywna, w której organizacje te łączą siły na rzecz pomagania innym w potrzebie.
– W najbliższe święta kwestie kulinarne zostawcie nam, a sami cieszcie się magią świąt z najbliższymi, a także świadomością, że rezygnując z tradycyjnego spędzania Wigilii przy kuchni, fundujecie posiłek osobom starszym i potrzebującym – podkreśla Jakub Kuroń, szef kuchni Kuroniowie Diety.
Oferta świąteczna Kuroniowie Diety to 10 różnorodnych zestawów wigilijnych i bożonarodzeniowych, skomponowanych z lokalnych, świeżych składników od zaprzyjaźnionych gospodarstw. Catering obejmuje zarówno typowe tradycyjne potrawy, jak i nowoczesne dania inspirowane polską tradycją. Każdy zamówiony zestaw to posiłek ufundowany podopiecznemu Fundacji Kuroniówka.
– Przygotujemy dla was zarówno nasze tradycyjne krokiety z kapustą i grzybami, barszcz czerwony z uszkami z grzybami leśnymi, smażony filet z karpia czy wigilijne ciasta, jak i wyrafinowane kompozycje, takie jak stek z łososia ekologicznego w sosie porowo-winnym, terrinę z sandacza z szyjkami rakowymi czy sałatkę krewetkową z ananasem, mango, makaronem orzo i awokado. Mamy też pyszne zestawy wegetariańskie. – zachęca Gaja Kuroń, dietetyczka Kuroniowie Diety.
To nie pierwszy raz, kiedy Fundacja Kuroniówka wraz z cateringiem dietetycznym Kuroniowie Diety wspólnie ruszyły na pomoc potrzebującym. Od marca do maja br. dzięki ich inicjatywie do szpitali covidowych trafiło aż 3978 zestawów o wartości 238 680 złotych dla lekarzy, pielęgniarek i ratowników na pierwszej linii walki z pandemią. Fundacja Kuroniówka i marka Kuroniowie Diety po połowie pokryły koszty posiłków, dzięki którym personel medyczny mógł w pełni poświęcić się niesieniu pomocy pacjentom.
– To szczególny czas w szczególnym roku i inicjatyw wsparcia potrzebującym jest wiele. My tylko dokładamy swoją cegiełkę, pokazując, że te święta mogą być mimo wszystko wyjątkowe – mówi Joanna Liszkiewicz-Kuroń, Prezes Zarządu Fundacji Kuroniówka.
Zamówienia można składać na stronie https://kuroniowiediety.pl/oferta-specjalna/swieta do 21.12.2020, do godziny 16.00. Świąteczne potrawy zostaną dostarczone na terenie Polski w wigilijny poranek.
Zobacz także

Medaliści olimpiady pizzy wsparli WOŚP w nietypowy sposób

Zdobywcy miejsc na olimpiadzie Vera Pizza Napoletana w Neapolu spotkali się w Pabianicach. Tym razem jednak nie po to, by ze sobą rywalizować, a wspólnie zebrać pieniądze na szczytny cel, przygotowując nietypową pizzę.

Festiwal Pizzy w Pizzy Hut najdroższy od lat. Internauci bezlitośni

Festiwal Pizzy w Pizza Hut to wydarzenie, które odbywa się pod hasłem: Jesz i pijesz, ile chcesz. Za z góry określoną kwotę można zamówić dowolną ilość pizzy, z napojami lub bez. Internauci ostro krytykują tegoroczne ceny akcji i dają upust emocjom w komentarzach.

Trwa głosowanie w plebiscycie na Najlepszy Roślinny Produkt 2022

Piąty plebiscyt na Najlepszy Roślinny Produkt Roku 2022 kampanii RoślinnieJemy wszedł w kolejny etap. Do 31 stycznia konsumenci mogą oddawać głosy na produkty i marki, które szczególnie zapadły im w pamięć, wpłynęły na ich zwyczaje żywieniowe lub ułatwiły dostęp do pełnowartościowej diety roślinnej.

Kraków z najtańszą ofertą wegańską w Europie

Kraków zajął pierwsze miejsce w rankingu europejskich miast z najbardziej atrakcyjną cenowo ofertą wegańskich restauracji. W pierwszej dwudziestce znalazły się także Warszawa i Łódź. Zestawienie utworzono na podstawie analizy danych z 3,5 miliona roślinnych lokali na świecie.

Selgros Cash & Carry i Caritas Polska zapraszają potrzebujących do wigilijnego stołu

Caritas Polska zorganizuje 24 grudnia spotkania wigilijne dla potrzebujących. W 85 miastach przygotowane zostaną stoły z daniami wigilijnymi, a także paczki świąteczne dla 20 tysięcy osób. Kolejny rok z rzędu partnerem strategicznym wydarzenia i fundatorem produktów jest Selgros Cash & Carry.

Zwycięskie restauracje plebiscytu gości Restaurant Week

135 tysięcy gości Restaurant Week spotkało się przy wspólnym stole w tegorocznej edycji festiwalu. Po wizycie w jednej z ponad 400 restauracji w kraju mieli oni szansę, by ocenić dania, obsługę i atmosferę lokalu. Oto wyniki plebiscytu.
Inne kategorie
Podcasty


Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

