x

Pudełkowa wigilia dla pracownika - zamiast świątecznego spotkania firmowego

Kategoria: Koronawirus - Aktualności    14.12.2020

Brak zamówień na bożonarodzeniowy catering dla firm to kolejny cios w branżę gastro. Jednak nie wszyscy restauratorzy się poddają i godzą ze stwierdzeniem, że w tym roku świąt nie będzie. Koku Sushi wymyśliło pudełkową wigilię dla pracownika. Kilka firm skorzystało już z tej oferty.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Jedni pracownicy się cieszą, inni nie, ale w tym roku firmowe wigilie w wielu biurach się nie odbędą. Ci, którym na tę doroczną, wyjątkową kolację serwowano sushi, raczej nie są zadowoleni, bo była to okazja, by do woli najeść się różnych rodzajów ulubionych rolek i azjatyckich specjałów.
– Dzwonią do nas pracownicy dużych firm, które były naszymi stałymi świątecznymi klientami i w pełnej konspiracji podpytują czy w tym roku też dowieziemy im sushi –  mówi Mariusz Olechno, współwłaściciel Koku Sushi, największej sieci sushi barów w Polsce.

Wigilia firmowa online
Zazwyczaj w okresie bożonarodzeniowym w restauracjach Koku panował wzmożony ruch. Co roku sieć przygotowała firmowy wigilijny catering dla wielu instytucji i przedsiębiorstw. Tego grudnia z powodu pandemii podobnego wyniku zapewne nie da się powtórzyć. Ale w odpowiedzi na pojawiające się pytania, Koku w ramach kreatywnego podejścia do kryzysowych sytuacji wymyśliło pudełkową wigilię dla pracownika.

– Potrzeba jest matką wynalazków. Proponujemy następujące rozwiązanie w tym przedziwnym 2020 roku. Szef niczym Mikołaj może zamówić dla pracowników świąteczny zestaw sushi, podając liczbę osób i rozliczając się jedną fakturą za cały poczęstunek. W określonym dniu na podaną godzinę dowozimy pod wskazany adres pudełko z poczęstunkiem dla każdego pracownika. Oczywiście zachowując epidemiologiczne obostrzenia. Wszyscy mogą potem zasiąść do stołu i połączyć się online, by pożyczyć sobie spokojnych i zdrowych świąt –  wyjaśnia Mariusz Olechno.

Futomaki od Mariana
Wigilijne boksy pozwolą na zachowanie pełnego sanitarnego bezpieczeństwa. Każdy pracownik dostanie oddzielnie zapakowane pudełko. Dostępne są trzy warianty poczęstunku: za 40, 50 i 60 zł. Pudełka zawierają przekąski m. in. spring rollsy czy kimchi oraz danie główne, czyli rolki sushi np.: uramaki z łososiem czy futomaki z tuńczykiem. W wersji najbardziej ekskluzywnej jest też tatar z łososia na ryżu oraz specjalność szefa, czyli futomaki Mariana.

– Kilku klientów jeszcze w listopadzie skusiło się i zamówiło naszą ofertę, uznając, że lepsza wigilia online niż żadna. Taki gest służy utrzymaniu nadwątlonych teraz kontaktów i podnosi morale w firmie, co jest bardzo ważne – dodaje Mariusz Olechno.
Oferta świąteczna ważna jest do 23 grudnia 2020 r.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

II etap odmrażania gospodarki już po majówce

Od 4 maja wkraczamy w II etap odmrażania gospodarki. Sprawdź, czy coś się zmieni dla branży HoReCa?

[Q&A] Konsultacje ekspertów For Rest Projekt

Na tej stronie dostępny jest formularz, dla tych którzy chcą skorzystać z pomocy ekspertów. Jak to działa?

Ekspert: czy branża spożywcza jest odporna na COVID-19?

Na jakie produkty spożywcze wzrósł popyt? Jak sobie radzi gastronomia? Czy Polska ma szansę utrzymać pozycję lidera w branży drobiarskiej? Analizuje Piotr Dalak, Associate Partner JP Weber i członek grupy "Agri, Food & Beverages".

Pogotowie dla firm: darmowe porady dotyczące zarządzania kryzysowego

Przedsiębiorcy są teraz zmuszeni do zarządzania firmą w burzliwym otoczeniu i do podejmowania trudnych decyzji dotyczących np. redukcji zatrudnienia. Jak działać w kryzysie? Korzystajcie z darmowych konsultacji!

Rzymski patent na pandemię: kolacja z noclegiem w hotelu i śniadaniem

Coraz większą popularnością wśród dobrze sytuowanych rzymian cieszą się "rzymskie wakacje", na które zapraszają hotele w Wiecznym Mieście. Oferują w pakiecie kolację z noclegiem i śniadaniem. Ceny wahają się od 100 do ponad 400 euro od osoby.

Transgourmet i Selgros Cash & Carry wspierają gastronomię

Udział w inicjatywie #TVN Pomagajmy sobie, świąteczna akcja wsparcia restauratorów w halach Selgros oraz szkolenia organizowane przez Instytut Kulinarny Transgourmet razem z Akademią Leona Koźmińskiego - w takie działania zaangażował się Transgourmet i Selgros Cash & Carry.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem?

Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej