x

Frytki Streetfood - nowość od McCain

Kategoria: Produkty    11.12.2020

W ofercie marki McCain pojawiły się frytki inspirowane street foodem. Mają nowe kształty, które ułatwiają delektowanie się sosami czy dipami. Nowa linia dostępna w trzech wariantach skierowana jest głównie do młodych konsumentów, którzy cenią dobre jedzenie.

ZDJĘCIE: MATERIAŁY PRASOWE.
ZDJĘCIE: MATERIAŁY PRASOWE.
Wszystkie trzy nowości posiadają certyfikat Vegan Europejskiej Unii Wegetariańskiej. Nowe frytki McCain pozwalają przygotowywać w domu wysokiej jakości dania, które znamy z restauracji, pubów czy ulicznych foodtrucków.
– Linia produktów streetfood McCain skierowana jest do młodych ludzi, którzy lubią doświadczać czegoś nowego. Frytki są idealnym poczęstunkiem dla niespodziewanych gości, świetnie sprawdzą się jako przekąska podczas beztroskich chwil z przyjaciółmi. Z pewnością będą też doskonałym wyborem dla detalistów pragnących unowocześnienia gamy produktów mrożonych – mówi Jacek Kuśmierski, dyrektor sprzedaży ds. detalu, McCain Retail Polska.

SKIN ON FRIES
Wyróżniają się niepowtarzalnym, rustykalnym wyglądem i pysznym ziemniaczanym smakiem. Są stworzone na specjalne okazje i mogą być podawane na wiele sposobów.

CRISPERS
ZDJĘCIE: MATERIAŁY PRASOWE.
ZDJĘCIE: MATERIAŁY PRASOWE.
Cięte z całych ziemniaków w kształt V, karbowane i ze skórką. Ekstra chrupiące – idealnie nadają się do stylowego podawania solo, z sosami lub dipami, bądź jako dodatek do wykwintnego dania głównego. Produkt oferowany w nowoczesnym opakowaniu, odpowiadającym aktualnym trendom oraz zapotrzebowaniu konsumentów na stylowe, wysokiej jakości produkty.

FRI’STYLE
ZDJĘCIE: MATERIAŁY PRASOWE.
ZDJĘCIE: MATERIAŁY PRASOWE.
Wyjątkowo chrupiące brzegi i miękki ziemniaczany brzuszek. Dzięki unikalnemu kształtowi litery U, frytki Fri’Style mogą być używane jako „jadalne łyżeczki” wystarczy je połączyć z sosami i dipami.

Więcej na www.mccain.pl.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej