x

Robert Wojnarowski stworzył przepisy gotowych dań To Be Foodie

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    09.12.2020

Koncept restauracyjnych dań gotowych To Be Foodie debiutuje właśnie w polskich sklepach sieci Lidl. Przepisy na nie stworzył Robert Wojnarowski, wieloletni szef kuchni restauracji No31, aktualnie kierujący zespołem warszawskiej Mokolove.

Grafika: materiały prasowe.
Grafika: materiały prasowe.
To Be Foodie to inspirowane kuchniami świata gotowe dania do podgrzania i jedzenia w domu czy biurze. Zapakowane są w wygodne eko pudełka, a przygotowane na bazie regionalnych, azjatyckich składników i przypraw. Produkuje je CPF Poland, polski oddział południowo-azjatyckiego koncernu spożywczego CPF.

Pierwsze produkty z serii To Be Foodie w dwóch wersjach – Panang Curry i Green Curry – są już dostępne w polskich sklepach sieci Lidl. Nawiązują do kuchni tajskiej i zostały stworzone we współpracy z Culineur School w Bangkoku.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Przepisy na potrawy są dziełem Roberta Wojnarowskiego, wieloletniego szefa kuchni słynnej restauracji No31, który aktualnie kieruje zespołem kucharzy warszawskiej restauracji Mokolove. Jest absolwentem Culineur School w Bangkoku. W swoich autorskich recepturach nawiązuje do popularnej w Tajlandii autentycznej kuchni typu street food.

– Oryginalny smak naszych potraw to efekt doświadczeń, jakie zdobyliśmy w Tajlandii, przy okazji współpracy z CPF – mówi Robert Bogusz, dyrektor ds. rozwoju biznesu CPF Poland. – Aktualnie w ofercie dominują dania z kurczakiem, nawiązujące do kuchni południowo-azjatyckiej, jednak w kolejnych odsłonach zaproponujemy konsumentom również smaki z innych stron świata – dodaje.

Dania gotowe pod marką To Be Foodie dostępne są w opakowaniach 330 g, wykonanych z w pełni biodegradowalnej tektury, w 100 proc. przystosowanej do recyklingu. Dodatkowo, zastosowana w nich mobilna, tekturowa przekładka daje konsumentom swobodę wyboru odnośnie formy spożycia posiłku – pozwala na oddzielenie poszczególnych składników lub wymieszanie ich ze sobą.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Bogusław Linda tańczy w reklamie nowego burgera z McDonald’s

Bogusław Linda zagrał w reklamie McDonald’s, prezentując... niezwykły taniec. Znany z kultowych ról aktor to kolejna osobowość polskiej kultury - po m.in. Michale Żebrowskim, Borysie Szycu czy idolu młodego pokolenia raperze Macie - zaangażowana w kampanię fastfoodowej sieci.

Festiwal Syryjski w gdańskiej Stacji Food Hall

W dniach 23-26 marca w Stacji Food Hall trwać będzie Festiwal Syryjski. Podczas imprezy spróbować będzie można dań oraz koktajli inspirowanych kulinarnym dziedzictwem Bliskiego Wschodu.

Fundacja Taka Akcja zakupi mobilne KTG dla ukraińskich kobiet w ciąży

Wskaźnik przyrostu naturalnego w Ukrainie spada, a warunki wojenne spowodowały, że wskaźnik ciąż patologicznych przewyższa 30 proc. Problem ten schodzi na dalszy plan, kiedy kraj działa w stanie wyższej konieczności. Fundacja Taka Akcja chce to zmienić i rusza ze zbiórką charytatywną NEW HOPE.

Trzecia odsłona kolacji Grand Dinners już w maju

Kolejne kolacje z cyklu Grand Dinners odbędą się 15 i 16 maja w Restauracji Belvedere położonej w samym sercu Łazienek Królewskich. Swoje popisowe dania zaserwują tym razem Jean-Philippe Blondet, Arnaud Bignon i gospodarz wieczoru Tomasz Łagowski.

Body Chief startuje ze szkołą gotowania. Na poczatek - warsztaty z Magdą Gessler

Marka cateringu dietetycznego Body Chief wraz z otwarciem nowej siedziby pod Poznaniem uruchamia autorską szkołę gotowania. Warsztaty kulinarne będą w niej prowadzić doświadczeni kucharze i znani blogerzy kulinarni. Pierwszy cykl zajęć poprowadzi restauratorka Magda Gessler.

Brzmienie jedzenia ideą wiosennej edycji Restaurant Week. Wystartowały rezerwacje

Po dwóch ostatnich rekordowych edycjach Restaurant Week - czyli festiwal popisowych menu w restauracjach - powraca pod hasłem #FoodSoundsGood! Jak dobrze brzmi jedzenie? Będzie można się przekonać od 22 marca do 30 kwietnia w około 400 lokalach w Polsce. Cena trzech dań i koktajlu wynosi 69 zł.

Inne kategorie

Podcasty

Konsument, który żyje w poczuciu zagrożenia: jak z nim prowadzić dialog? [PODCAST]

Jak zmieniają się konsumenci i jak zmieniają się producenci? W jaki sposób obie te grupy odczuwają niepokoje i jak warto na nie reagować - opowiada Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu firmy Mlekpol.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej