x

McDonald’s rozwija dowozy ze Stavą. McDelivery pojawi się w nowych miastach

Kategoria: Twój biznes - oferta    03.12.2020

Stava i sieć restauracji McDonald’s rozwijają współpracę. Kurierzy największej w Polsce franczyzowej sieci gastro-kurierskiej realizują usługę McDelivery w Głogowie, Lubinie, Łomży, Siedlcach oraz Słupsku.

Burgery Big Mac, McRoyal, Drwal, aromatyczne kawy z McCafe czy inne pozycje z menu McDonald’s są dostępne także w opcji z bezpiecznym dowozem realizowanym przez firmę Stava. Posiłki można zamawiać na stronie mcdonalds.stava.pl.

– Dzięki Stava mamy możliwość budowania własnych kanałów sprzedaży oraz rozszerzania zasięgu usługi McDelivery nie tylko w dużych miastach.  Rozpoczęcie współpracy poprzedził kilkumiesięczny proces przygotowawczy, który pozwolił opracować sposób działania zapewniający najwyższy standard obsługi gości restauracji McDonald’s. Otrzymaliśmy wysokiej jakości wsparcie operacyjne i technologiczne. Firma Stava oferuje nowoczesny i efektywny model biznesowy, który pozwala restauracjom rozwijać działalność w kanale sprzedaży delivery. Wyniki, które wspólnie osiągnęliśmy w pierwszych miesiącach współpracy przekroczyły nasze oczekiwania. Zamierzamy rozwijać współpracę ze Stava w kolejnych lokalizacjach – przekonuje Monika Dąbrowska, McDelivery Lead McDonald’s Polska.

30 oddziałów w 26 miastach

McDonald’s Polska oraz Stava S.A. podpisały list intencyjny ws. rozszerzenia współpracy. Według zapisów listu, McDonald’s Polska zamierza powierzyć Stava uruchomienie usługi McDelivery w kolejnych miastach, w których działają oddziały opolskiej sieci gastro-kurierskiej. – Cieszymy się bardzo, że do grona naszych klientów oficjalnie dołącza sieć McDonald's. Przykładamy niezwykłą wagę do zapewnienia najwyższej jakości naszych usług oraz jej jak najszerszej dostępności, w jak największej liczbie polskich miast. Ambitne plany rozwoju dowozów w McDonald’s w oparciu o naszą usługę potwierdzają, że najlepsi pracują ze Stavą – mówi Paweł Aksamit, prezes Stava S.A.

Stava ma już 30 oddziałów w 26 miastach w całej Polsce i kolejne w trakcie organizacji. We wszystkich lokalizacjach realizuje bezpieczne dowozy jedzenia według najwyższych standardów sanitarnych, zgodnych z zasadami Kodeksu Dobrych Praktyk dla dostaw posiłków, który został zaaprobowany przez Główny Inspektorat Sanitarny. Największa w Polsce franczyzowa sieć gastro-kurierska prowadzi również emisję akcji w modelu crowdfundingu. Więcej na temat spółki oraz emisji można dowiedzieć się na stronie akcje.stava.pl.

Autor tekstu: Przemysław Ziemichód
O AUTORZE
Przemysław Ziemichód
Dziennikarz i bloger kulinarny z ponad dziesięcioletnim stażem, specjalizujący się w tematyce alkoholi. Publikował m.in. w Polsce Times, Gazecie Krakowskiej, Naszemiasto.pl, Zwierciadle, Gotujmy.pl, Polki.pl, Cookmagazine.pl. Prowadzi podcast o alkoholach Strefa Wolnocłowa oraz blog Foodiesworld.pl

Zobacz także

Frytura

Oferta tłuszczów smażalniczych na rynku jest ogromna. Aby wybrać najlepszy, należy zwrócić uwagę na podstawowe parametry jakości, dzięki czemu łatwiej będzie dobrać tłuszcz do planowanego zastosowania oraz wydłużyć jego żywotność.

Ekologicznie zapakowane - jakie opakowania wybierać?

Papier, otręby czy trzcina cukrowa? Oferta ekologicznych pojemników na żywność wciąż się powiększa. W dobie, w której jedzenie na wynos oraz w dostawie stało się istotną częścią usług każdej gastronomii, warto zastanowić się nad wyborem najlepszych rozwiązań.

Śniadania hotelowe z Fanex

Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia - zarówno w opinii dietetyków, jak i hotelarzy. Jest ono także coraz ważniejszym argumentem, który hotelowi goście biorą pod uwagę wybierając obiekt.

Wytwórca wegańskiej mlecznej czekolady Las Vegan's zapowiada kampanię crowdfundingową

Manufaktura Czekolady Chocolate Story tworzy pierwszą wegańską, a zarazem mleczną tabliczkę - pod szyldem nowej spółki Las Vegan’s. Jej wejściu na rynek towarzyszyć będzie kampania crowdfundingowa, która w listopadzie wystartuje na Crowdway.pl.

Coraz więcej słodkości na stacjach paliw

Zarówno punkty typu convinience store, jak i gastronomiczne lokale przystacyjne, poszerzają systematycznie swoją ofertę serwowanych produktów, a tzw. Food Service i Food to Go, budują wręcz przewagi na rynku stacji paliw. Na popularności zyskuje także coraz bardziej zróżnicowana oferta słodyczy.

UGOTUJ TO NA ŚWIEŻYM POWIETRZU

Jeszcze do niedawna gotowanie na zewnątrz kojarzyło się z niewielkim grillem, składającym się z rusztu i misy. Jednak czasy się zmieniły i urządzenia do gotowania na świeżym powietrzu stały się narzędziami do gotowania wszystkiego, co dusza (i gość) zapragnie.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej