x

Restauracja Weranda Family otwiera sklep online

Kategoria: Miejsca    02.12.2020

Restauracja Weranda Family nie poddaje się kryzysowi i uruchamia kolejne koncepty, by przetrwać. Oprócz sklepu internetowego to także vouchery i oferta cateringowa typu door-to-door.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
– Weranda Family tworzona jest przez ludzi, i to ludzie są w tej firmie najważniejsi. Staramy się zachować jak najwięcej miejsc pracy i przetrwać do okresu letniego, dlatego szukamy co chwilę nowych rozwiązań dla naszej marki. Wszystkie pomysły omawiamy i realizujemy wspólnie, z całym zespołem. Nie poddajemy się. Póki walczymy, to czujemy się wygranymi – mówi Jan Poniński, CEO Weranda Family.

Weranda Family, z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku gastronomicznym, w czasie pierwszego lockdownu stworzyła nowy brand z oryginalną włoską pizzą na wynos - Irmina’s Pizza. Przy kolejnym lockdownie drużyna Werandy uruchomiła kolejny koncept, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich gości w czasie, gdy restauracje są zamknięte – Weranda Delivery.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Na specjalnie stworzonej stronie internetowej werandanawynos.pl powstał sklep internetowy, w którym można zamówić naturalne i domowe przetwory z dostawą na terenie całej Polski. Są to m. in konfitury w najróżniejszych smakach, słynny sos vinaigrette, miody, czekolady i wina, a oferta sklepu delikatesowego będzie się jeszcze powiększać. Dostępne są także gotowe zestawy zapakowane na prezent oraz specjalne vouchery do zrealizowania w rezydencji Weranda Home pod Poznaniem czy np. na warsztaty kulinarne organizowane online.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Przez stronę internetową można też zamówić do domu lub biura jedzenie z restauracji Weranda w Poznaniu. Menu opiera się nie tylko na sałatach czy burgerach w kilkunastu wersjach, ale także na zdrowych pozycjach polskiej kuchni. Nowością są dania obiadowe w słoikach o przedłużonym terminie ważności dzięki naturalnej metodzie pasteryzacji.

Firma oferuje również w Poznaniu usługę cateringową typu door-to-door, czyli organizację wszelkiego rodzaju przyjęć (urodziny, rocznice, święta, kolacje biznesowe czy babyshower). Jest to usługa kompleksowa – od stworzenia indywidualnego menu, przez dostarczenie jedzenia pod wskazany adres, aż po zapewnienie serwisu czy dodatkowych elementów dekoracyjnych i zaproszeń.

 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Wine&Bar Grono w Warszawie - wino w miłym gronie

Co można stworzyć na 30 mkw w centrum stolicy? Sklep z winami? Miejsce degustacji? Lokal, do którego można wpaść na aperitivo i antipasti? Piękną przestrzeń do spotkań z przyjaciółmi? Wszystko w jednym - taki jest właśnie Wine&Bar Grono.

Bartosz Lisek ponownie otwiera Lokal na Rybę. W menu m. in. ... bawimordki

Zamknięty w kwietniu 2022 roku Lokal na Rybę Bartosza Liska wystartuje ponownie w swojej dawnej lokalizacji na początku grudnia. Wnętrze przechodzi właśnie gruntowny remont.

Jedyny taki McDonald's w Polsce. Lokal opakowany w wełniane ubranko

Restauracja McDonald's w Ustroniu została przyodziana... w wełniany kubrak. Oryginalne "opakowanie" budynku lokalu to część kampanii, która promuje zimową, sezonową ofertę Burger Drwala. Jej premiera rusza 23 listopada.

The Complex w Warszawie - miks smaków i rozrywki

The Complex to kulinarno-rozrywkowe serce multibrandowego obiektu Louvre Hotels Group w Warszawie. Przestrzeń pełną smaków i wydarzeń współtworzą trzy koncepty gastronomiczne.

Sposób na kryzys? Morski Zając - restauracja latem, palarnia kawy poza sezonem

Niektórzy restauratorzy zamiast utyskiwać na wojnę i szalejącą inflację, dywersyfikują ryzyko, przekształcając swój koncept. Morski Zając z Kuźnicy, dotąd miejsce całoroczne, w tym roku zamyka się na zimę, by skupić się na drugim biznesie - palarni kawy.

Pomysł na kryzys według Koko & Roy - delikatesy zamiast bistro

Pandemia, wojna, inflacja... Są restauratorzy, którzy się nie poddają kryzysom, a zamiast narzekać wymyślają kolejne sposoby na dywersyfikowanie lub zmianę swojego biznesu. Bistro Koko & Roy przekształciło się w delikatesy. O zmianie rozmawiamy z Anną Sytą, właścicielką biznesu.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0. Restauratorka Alicja Than o optymalizacji kosztów biznesu gastronomicznego [PODCAST]

W jaki sposób optymalizować koszty prowadzenia biznesu gastronomicznego w obliczu rosnącej inflacji oraz jak przetrwać na rynku, nie tracąc klientów i nie rezygnując z jakości - rozmawiamy o tym z Alicją Than, właścicielką lokali Izumi Sushi, Kago, Kiseki, Omakase, Matcha Bistro & Bar w Warszawie.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej