x

Restauracja Weranda Family otwiera sklep online

Kategoria: Miejsca    02.12.2020

Restauracja Weranda Family nie poddaje się kryzysowi i uruchamia kolejne koncepty, by przetrwać. Oprócz sklepu internetowego to także vouchery i oferta cateringowa typu door-to-door.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
– Weranda Family tworzona jest przez ludzi, i to ludzie są w tej firmie najważniejsi. Staramy się zachować jak najwięcej miejsc pracy i przetrwać do okresu letniego, dlatego szukamy co chwilę nowych rozwiązań dla naszej marki. Wszystkie pomysły omawiamy i realizujemy wspólnie, z całym zespołem. Nie poddajemy się. Póki walczymy, to czujemy się wygranymi – mówi Jan Poniński, CEO Weranda Family.

Weranda Family, z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku gastronomicznym, w czasie pierwszego lockdownu stworzyła nowy brand z oryginalną włoską pizzą na wynos - Irmina’s Pizza. Przy kolejnym lockdownie drużyna Werandy uruchomiła kolejny koncept, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich gości w czasie, gdy restauracje są zamknięte – Weranda Delivery.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Na specjalnie stworzonej stronie internetowej werandanawynos.pl powstał sklep internetowy, w którym można zamówić naturalne i domowe przetwory z dostawą na terenie całej Polski. Są to m. in konfitury w najróżniejszych smakach, słynny sos vinaigrette, miody, czekolady i wina, a oferta sklepu delikatesowego będzie się jeszcze powiększać. Dostępne są także gotowe zestawy zapakowane na prezent oraz specjalne vouchery do zrealizowania w rezydencji Weranda Home pod Poznaniem czy np. na warsztaty kulinarne organizowane online.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Przez stronę internetową można też zamówić do domu lub biura jedzenie z restauracji Weranda w Poznaniu. Menu opiera się nie tylko na sałatach czy burgerach w kilkunastu wersjach, ale także na zdrowych pozycjach polskiej kuchni. Nowością są dania obiadowe w słoikach o przedłużonym terminie ważności dzięki naturalnej metodzie pasteryzacji.

Firma oferuje również w Poznaniu usługę cateringową typu door-to-door, czyli organizację wszelkiego rodzaju przyjęć (urodziny, rocznice, święta, kolacje biznesowe czy babyshower). Jest to usługa kompleksowa – od stworzenia indywidualnego menu, przez dostarczenie jedzenia pod wskazany adres, aż po zapewnienie serwisu czy dodatkowych elementów dekoracyjnych i zaproszeń.

 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Warszawska Kawiarnia Typika

Połączenie oryginalnego designu na wysokim poziomie, dobrego serwisu oraz świetnego produktu to idea, jaka przyświeca otwartej w sierpniu kawiarni Typika.

Batumi - nowa sieć piekarni gruzińsko-ormiańskich

Gruzja słynie z pięknych krajobrazów i pysznej kuchni. Cząstkę tego magicznego miejsca zdecydował się przenieść do Polski Marcin Kozerawski, przedsiębiorca prowadzący kilka spółek o różnych profilach. Tak powstała Batumi, sieć piekarni łączących gruzińską tradycję kulinarną z polską nowoczesnością.

Włoska Societa w stołecznym Blue City

Societa to nowy warszawski lokal inspirowany włoską kuchnią. W menu są różnego rodzaju makarony i podawane na ciepło kanapki panini, których składniki można samodzielnie komponować. Restauracja oferuje także desery i lemoniady.

Najlepsze restauracje w Paryżu - subiektywny przewodnik French Touch

Doceniane przez krytyków kulinarnych z całego świata, nagrodzone gwiazdkami Michelin, prowadzone przez wybitnych szefów kuchni - w ramach akcji French Touch przedstawiamy najlepsze restauracje w Paryżu, znanych francuskich szefów kuchni i ich specjalności.

Batida uruchamia nową linię produktów - Batida Delikatesy

Batida, świętująca w tym roku 30-lecie marki, wraca do korzeni. W pierwszym butiku firmy w latach 90-tych, oprócz francuskich bagietek czy croissantów, sprzedawano dania wytrawne gotowe na wynos, teraz można je zamówić ze sklepu online.

Po włosku w warszawskim Magari

Warszawski hotel Puro to najnowszy i siódmy z kolei obiekt sieci. Pozostałe znajdują się w Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi i Krakowie. Wszystkie miejsca wyróżnia butikowy charakter, piękny design, ale też oferta gastronomiczna.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej